Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Ja zmieniałem, ale dopiero wieczorem mogę sprawdzić jaki kod to był. Chyba dla hamulca 320 mm. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kod znam, chodzi mi tylko o sam fakt zmiany kodowaniu po zmianie rozmiaru tarczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kamil-vag napisał:

Pany mam do Was pytanko, zmienialiście kodowanie w ABS po swapie tarczy na większe ? Może to tylko zmiana z 288 na 312 ale kodowanie ABS to już uwzględnia. 

Ja zmieniałem po zmianie na 320mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym kodowaniem też nie jest tak hop siup, mi się udało dopiero VASem. VCDS poległ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ETKA są rozpisane poszczególne PR Number


3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) 312mm
5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) 288mm

Ja muszę tak zmienić... z 5 na 3

 



 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, staniek napisał:
6 minut temu, kamil-vag napisał:

W ETKA są rozpisane poszczególne PR Number


3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) 312mm
5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) 288mm

Ja muszę tak zmienić... z 5 na 3

 



 

 

To do loginu w przypadku 320/288 klekota był by login 09455 chyba ale samo kodowanie nie widzę oznaczenia na 320mm 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopisałem dane z Etki

0x?xx: Brakes

  • (PR-1LJ) 345 mm (A4)
  • (PR-1LT/1LF) 312mm (A4)
  • (PR-1LX) 321mm (dane z ETKI dla A6)
  • (PR-1LA/1LG) 320mm (dane z ETKI dla A6)
  • (PR-1LA/1LG) 321/323mm (dane z ETKI dla A8)
  • (PR-1LJ) 385mm (dane z ETKI dla A8)
  • (PR-1LB/1LE) 288mm (A4)
  • (PR-1LZ) 280mm (A4)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LG już jest ok na stronie upgrade hebli jest zły opis i to mnie zmyliło tak na 320 są oznaczenia LA / LC. Dzięki Kamil. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.11.2018 o 20:58, wampir napisał:

Jeżeli słyszysz surge to sprawdź zawór DV. Musi być szczelny. Jeżeli masz tip z nierdzewki i zawór jest szczelny to nierdzewka potęguje odglos przepływającego powietrza. Gdy nic nie zmieniałes w aucie i nagle pojawił się surge to wymieniaj w ciemno DV. Numer z końcówką 710p z ASO, zadne inne. 

Pełna seria nigdy w silniku nic nie grzebane.

Edytowane przez Fr0styyy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, kamil-vag napisał:

Dopisałem dane z Etki

0x?xx: Brakes

  • (PR-1LJ) 345 mm (A4)
  • (PR-1LT/1LF) 312mm (A4)
  • (PR-1LX) 321mm (dane z ETKI dla A6)
  • (PR-1LA/1LG) 320mm (dane z ETKI dla A6)
  • (PR-1LA/1LG) 321/323mm (dane z ETKI dla A8)
  • (PR-1LJ) 385mm (dane z ETKI dla A8)
  • (PR-1LB/1LE) 288mm (A4)
  • (PR-1LZ) 280mm (A4)

I co majster mamy wstawić w kodowaniu,kropke ? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kropke może nie :P ale jakiś numerek :D vcds podpowiada co tam wklepać, ja do tych podpowiedzi dopisałem średnice tarczy. Ale jutro najwyżej poprawię :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U m ie najwiekszy jakie wyskakiwały to chyba 320 Brembo ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka.

Pany, ktoś ma namiary na oryginalne halogeny lub bardzo dobre zamienniki do A4 B6 (zderzak s-line, to samo co zwykły)?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, vblpl napisał:

Siemka.

Pany, ktoś ma namiary na oryginalne halogeny lub bardzo dobre zamienniki do A4 B6 (zderzak s-line, to samo co zwykły)?

 

Za nowe oryginały zapłacisz jak za złoto, szukaj z Magneti Marelli, jedyny słuszny zamiennik. Do s-line i zwykłego idą te same halogeny.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info, ale to co napisałeś, to akurat wiem :)

Pomyślałem, że może ktoś z forum kupował i ma sprawdzonego sprzedawcę. I w dobrej cenie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...