Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

zamawiałem kiedyś zamienniki na ali za ~ 70 zł. 

wykonanie całkiem ok, jeżdzą już 2 lata w samochodzie gdzie jest zrobiony drl na halo, więc są dość intensywnie używane i się nic nie dzieje z odbłyśnikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

W dniu 7.11.2018 o 21:38, Fr0styyy. napisał:

Pełna seria nigdy w silniku nic nie grzebane.

To DV do sprawdzenia i moim zdaniem do wymiany. Pewnie nie był wymieniany dawno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, pksmlody napisał:

Bedzie pasować na pewno. Sprzedałem taką nowke tu na forum i z tego co wiem jeździ teraz w AWX właśnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.11.2018 o 11:52, koziol992 napisał:

zamawiałem kiedyś zamienniki na ali za ~ 70 zł. 

wykonanie całkiem ok, jeżdzą już 2 lata w samochodzie gdzie jest zrobiony drl na halo, więc są dość intensywnie używane i się nic nie dzieje z odbłyśnikami.

Daj namiary jeśli możesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, wampir napisał:

To DV do sprawdzenia i moim zdaniem do wymiany. Pewnie nie był wymieniany dawno.

Nigdy nie był wymieniany, wymieniłem na 710p, bo niby 710n jest wycofany wg niemieckiego aso.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wampir napisał:

Jak nigdy nie był wymieniany to dobrze zrobiles. Jak jest teraz?

Efektu blow-offa już nie ma, wymieniłem też całą rurę od filtra do turbo, bo była rozwalona przy wejściu w turbo, czy jakaś poprawa, nie wiem, ja był mułem tak dalej jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz jakies bledy? Jakie odczyty masz z kanału 032?

Zrob logi kanału 2 i 31 i 33, a potem 3 i 20 i 115

Moze dalej są nieszczelności albo przepływomierz do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, wampir napisał:

a masz jakies bledy? Jakie odczyty masz z kanału 032?

Zrob logi kanału 2 i 31 i 33, a potem 3 i 20 i 115

Moze dalej są nieszczelności albo przepływomierz do wymiany.

Błędy to tylko od wydajności katalizatora. Mam wrażenie, że auto wstaje dopiero jak ma 3.5-4k obrotów. Wg. logów wszystko jest prawidłowo...

 

16804 - Catalyst System; Bank 1 
            P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - Intermittent

 

002 - 033

003 - 020

003 - 115

004 - 034

020 - 033

115 - 118

 

Ciśnienie po odpuszczeniu gazu to DV, więc z tym się uporałem (chyba, bo nie robiłem logów po wymianie). Świece stare podczas logów i paliwo nie czysta pb95.

Świece wymienione w lipcu, paliwo to pb95.

 

Edytowane przez Fr0styyy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na szybko to dla mnie to nie sa jakies dobre logi. Cofa zapłon pewnie dlatego, że właśnie kat zatkany (zgodnie z błędem).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, wampir napisał:

Tak na szybko to dla mnie to nie sa jakies dobre logi. Cofa zapłon pewnie dlatego, że właśnie kat zatkany (zgodnie z błędem).

 

Czyli pozostaje mi wymienić kata?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz podniesionej mocy to na Pb95 i nowych świecach nie ma prawa cofać zapłonu na zdrowym silniku, który ma głowicę w dobrym stanie i trzyma równo kompresję powyżej 12.  Jeszcze w zimie.

Jak masz zmienione świece na wlasciwe, wszystko szczelne tzn korekty na kanale 033 nie przekraczają 4-5% to mają być same zera na kanale 020.

Moim zdaniem warto już pomyśleć o zmianie kata. Poszukaj na allegro katalizator sportowy, który spełnia normy Euro 5 i Ci wspawają za pare stówek.

To wszystko przy założeniu, że nie ma żadnych innych błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, wampir napisał:

Jak nie masz podniesionej mocy to na Pb95 i nowych świecach nie ma prawa cofać zapłonu na zdrowym silniku, który ma głowicę w dobrym stanie i trzyma równo kompresję powyżej 12.  Jeszcze w zimie.

Jak masz zmienione świece na wlasciwe, wszystko szczelne tzn korekty na kanale 033 nie przekraczają 4-5% to mają być same zera na kanale 020.

Moim zdaniem warto już pomyśleć o zmianie kata. Poszukaj na allegro katalizator sportowy, który spełnia normy Euro 5 i Ci wspawają za pare stówek.

To wszystko przy założeniu, że nie ma żadnych innych błędów.

Auto ma 320kkm więc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec zapowiada się, że troche trzeba bedzie przy nim porobic :)

Ja bym zmierzył mu kompresję i cisnienie oleju :)

Przy wymianie dolotu była oceniana turbina? W jkaim stanie wirnik? Był luz wzdłużny? Bo zapchany kat nie pomaga turbinie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, na forum jestem od dłuższego czasu mając już b5, przesiadłem się jakiś czas temu na b6 w avancie i zaczęły się małymi krokami mody, z racji tego że jeszcze nie witałem się na grupie to najwyższy czas. 

Powitać ???

IMG_20181030_063607.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, jako, że potrzebuje radio pod kiere MF z B7 :P bo wiadomo z rns-d nie hula, to są jakieś za i przeciw dla concert, symphony, chorus wersje II+

Które najlepsze z tych trzech ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

concert i symphony to te same radia, tylko symphony ma wbudowaną zmieniarkę... 

I tak radia czytają mp3, więc posiadanie wbudowanej zmieniary zależy już od upodobania właściciela :D 

chorus nie czyta mp3. 

 

Miałem concerta 2+ i po przejściu z radia poprzedniej generacji była kolosalna różnica w brzmieniu... w końcu bose zaczęło grać, mogę nawet zaryzykować stwierdzeniem, że concert 2+ gra nieco dynamiczniej niż rns-e. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, koziol992 napisał:

concert i symphony to te same radia, tylko symphony ma wbudowaną zmieniarkę... 

I tak radia czytają mp3, więc posiadanie wbudowanej zmieniary zależy już od upodobania właściciela :D 

chorus nie czyta mp3. 

 

Miałem concerta 2+ i po przejściu z radia poprzedniej generacji była kolosalna różnica w brzmieniu... w końcu bose zaczęło grać, mogę nawet zaryzykować stwierdzeniem, że concert 2+ gra nieco dynamiczniej niż rns-e. 

napewno czytaja mp3, a nie przypadkiem musowo nagrywac płyty jako audio ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...