Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 19.02.2020 o 20:53, trepek napisał:

W Quattro też się da opuścić sanki? czy będzie wał przeszkadzał?

musisz odkręcić wał od dyfra z tyłu, amortyzatory, i mozna opuszczac sanki całe z dyfrem i wahaczami. przy okazji jak masz xenon to wtyczke od czujnika i bodajze od abs musisz rozpiąć (jest pod boczkiem tylnej kanapy)
a co do uszczelniania półosi w dyfrze jak Ci nie cieknie to nie ruszaj tego, bo dyfer mozna wyjąć bez opuszczania sanek i nie ma z tym problemu. zapewne przychodzi tam jakis simmering ale wymiarów nie podam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

8 godzin temu, JeJu napisał:

musisz odkręcić wał od dyfra z tyłu, amortyzatory, i mozna opuszczac sanki całe z dyfrem i wahaczami. przy okazji jak masz xenon to wtyczke od czujnika i bodajze od abs musisz rozpiąć (jest pod boczkiem tylnej kanapy)
a co do uszczelniania półosi w dyfrze jak Ci nie cieknie to nie ruszaj tego, bo dyfer mozna wyjąć bez opuszczania sanek i nie ma z tym problemu. zapewne przychodzi tam jakis simmering ale wymiarów nie podam

Już poodkręcałem wczoraj wszystko, dzisiaj będę wyciągał pierw dyfer a później sanki.

Co do dyfra to mam zapocenia na lewej i prawej flanszy. Nic nie cieknie ale jest oblepione wilgotnym brudem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.02.2020 o 15:21, morelo napisał:

Jeszcze raz chciałem wrócić do tego, czy może ktoś mi powiedzieć jaka jest długość tego ramienia gdyż są zamienniki tylko że są uniwersalne albo 100 milimetrów albo 150 u mnie jest ten problem że w ogóle nie ma tego ramienia i nie wiem jakie powinno być 100 czy 150?

Mógłby ktoś zmierzyć jak ma samochód na podnośniku czy kanale Bardzo bym prosił:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

image.png
 

dla a4 b6 cabrio 2004r 

może Ci to pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarzma tył 245 i 255 są te same? Zna ktoś numery może? W etce pokazuje ten sam numer z różnymi końcówkami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.02.2020 o 09:48, OficeR napisał:

Super, chetnie je odkupie ;)

Oki w poniedziałek możemy się gdzieś styknąć jak Ci pasuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, wafel135 napisał:

Jarzma tył 245 i 255 są te same? Zna ktoś numery może? W etce pokazuje ten sam numer z różnymi końcówkami. 

Zacisk jest ten sam, jarzmo inne.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, george napisał:

Zacisk jest ten sam, jarzmo inne.

Dzięki. Prawdopodobnie numer to lucas 7908/1. Ma ktoś jarzma 255?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, morelo napisał:

Mógłby ktoś zmierzyć jak ma samochód na podnośniku czy kanale Bardzo bym prosił:)

Kolego ja w avancie mam przod 150mm tył 90mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, wafel135 napisał:

Dzięki. Prawdopodobnie numer to lucas 7908/1. Ma ktoś jarzma 255?

Szukaj z ASN lub TDI quattro. Czy BDV ma 255 heble? Tego nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, dzejo napisał:

Kolego ja w avancie mam przod 150mm tył 90mm

Bardzo dziękuję, stawiam Browar:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, morelo napisał:

Bardzo dziękuję, stawiam Browar:)

Nie ma za co :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, george napisał:

Szukaj z ASN lub TDI quattro. Czy BDV ma 255 heble? Tego nie wiem.

Jak coś to mam cały komplet z asn, po regeneracji, przód i tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, powiedzcie coś na temat skrzyń automatycznych w b6/b7.

Są jakieś bardziej awaryjne a jakieś mniej???

Zastanawiam się nad automatem w którymś z tych modeli i chciałbym sie dowiedzieć czy warto..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Adam87 napisał:

Panowie, powiedzcie coś na temat skrzyń automatycznych w b6/b7.

Są jakieś bardziej awaryjne a jakieś mniej???

Zastanawiam się nad automatem w którymś z tych modeli i chciałbym sie dowiedzieć czy warto..

Tylko TIP, ale ten występuje tylko z Q

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce ktoś kiery ściętej S-line z B8 lifta ? ~2100zl

20200220_164841.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Adam87 napisał:

Panowie, powiedzcie coś na temat skrzyń automatycznych w b6/b7.

Są jakieś bardziej awaryjne a jakieś mniej???

Zastanawiam się nad automatem w którymś z tych modeli i chciałbym sie dowiedzieć czy warto..

Multitronic w B7 poprawiono względem B6. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Dev napisał:

Tylko TIP, ale ten występuje tylko z Q

Czyli jak jest ośka to jest wtedy multi???

22 minuty temu, george napisał:

Multitronic w B7 poprawiono względem B6. 

Poprawiono, ale i tak nadal TIP lepszy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Adam87 napisał:

Czyli jak jest ośka to jest wtedy multi???

Tak.

Spotkałem się z informacją, że w C5 z rocznika 04' tip był w najmocniejszym 2,5 TDI w ośce.

36 minut temu, Adam87 napisał:

Poprawiono, ale i tak nadal TIP lepszy???

Multitronic jest delikatną skrzynią na tle hydrokinetycznych skrzyń z czasów C4 czy Tiptronica. Multitronic jest bezstopniową skrzynią i słabym elementem jest łańcuch, a także sterownik.

Jaki silnik zamierzasz wybrać? 3,0 TDI Q B7?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, george napisał:

Jaki silnik zamierzasz wybrać? 3,0 TDI Q B7?

Akurat tylko nie ten :wink4:

B6 - 1.8T lub 1.9TDI

B7 - 1.8T lub 2.0TDI (1.9 chyba nie było z Q)

Pytam o skrzynie dlatego żeby zawęzić poszukiwania:lol1:

 

Edytowane przez Adam87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...