Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Nie widziałem zwykłych z alcantarą, albo materiał, albo skóra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

W b6 S-Line to inaczej sporty, dopiero w B7 były z napisem sline jak dobrze kojarzę

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tu jest ładnie wszystko opisane o s-line.

A co do foteli sportowych to są dosyć sztywne i mnie na długiej trasie trochę to męczy, ale to raczej z uwarunkowań fizycznych bo jestem dosyć kościsty na du**e. po za tym jestem zadowolony ze sportów, teraz jak dołożyłem grzanie to wydaje mi się że są trochę bardziej miękkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, MichałA4 napisał:

Siema 

Panowie czy te półosie podejdą do avf?  To jest z exeo 2.0i

IMG_20200420_173724.jpg

podejdą na 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Langista napisał:

Czyli wychodziły s-line bez tego naszycia?

W B6 tak.

45 minut temu, MaTeo85 napisał:

W b6 S-Line to inaczej sporty, dopiero w B7 były z napisem sline jak dobrze kojarzę

Dokładnie tak jak piszesz. :) Motyw ten pojawił się w C6, nie wiem jak w A3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Potrzebuję foto (chyba, że ktoś ma na sprzedaż to chętnie odkupie)  zbiornik płynu spryskiwaczy do A4 b6 zwykły z miejscem bbs czujnik poziomu płynu. Ewentualnie nr nowego bo. Mój cieknie... 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, turzol napisał:

podejdą na 100%

Dzięki Artur za upewnienie w temacie  udało mi się je wyrwać za 50 zł obie i nie byłem pewien czy to podpasuje, mam jeszcze pytanie do Was Panowie odnośnie przegubów , prawa półoś nie ma żadnych luzów  jest ścisła zero możliwości ruchu na obu przegubach, a lewa na przegubie zewnętrznym ma taki naprawdę minimalny luz który czuje się poprostu pod ręką ruszając przegubem i ośką , pytanie czy jest to do zaakceptowania czy go wymienić ? Auto z jakiego zostało to wyrwane miało nie całe 100 tys przejechane i się zastanawiam co z tym zrobić właśnie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się to później objawiać drganiami podczas prędkości powyżej 100 km/h lub przy jeździe w zakrętach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie obecnie mam problem z czymś takim, tzn auto tak jakby mrowiło przy prędkościach powyżej 100 km/h, ale wiem też że przeguby mam szrot  dlatego zdecydowałem się na wymianę całych półosi ze świeższego rocznika . Podejrzewam że jak zdejmę swoje półosie to będą znacznie gorzej rozbite . W przypadku tego z exeo luz nie jest  nawet zauważalny gołym okiem tylko poprostu trzymając to oburącz i poruszając przegubem zewnętrznym  czuć taki minimalny ruch to nawet 0.5mm nie ma . Stąd zagwozdka czy to założyć czy wymienić , a jak wymienić to na co? Tego luzu na pewno nie powinno być, bo prawy go nie ma więc to poprostu zużycie, ale nie mam doświadczenia w tej kwestii i nie wiem czy to ma jakąś akceptowalną granice czy nie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Langista napisał:

Może się to później objawiać drganiami podczas prędkości powyżej 100 km/h lub przy jeździe w zakrętach.

To w przypadku przegubu wewnętrznego, a jeśli nawet zewn. to nie przy takim minimalnym luzie :)

13 godzin temu, MichałA4 napisał:

Właśnie obecnie mam problem z czymś takim, tzn auto tak jakby mrowiło przy prędkościach powyżej 100 km/h, ale wiem też że przeguby mam szrot  dlatego zdecydowałem się na wymianę całych półosi ze świeższego rocznika . Podejrzewam że jak zdejmę swoje półosie to będą znacznie gorzej rozbite . W przypadku tego z exeo luz nie jest  nawet zauważalny gołym okiem tylko poprostu trzymając to oburącz i poruszając przegubem zewnętrznym  czuć taki minimalny ruch to nawet 0.5mm nie ma . Stąd zagwozdka czy to założyć czy wymienić , a jak wymienić to na co? Tego luzu na pewno nie powinno być, bo prawy go nie ma więc to poprostu zużycie, ale nie mam doświadczenia w tej kwestii i nie wiem czy to ma jakąś akceptowalną granice czy nie. 

Skoro to zewnętrzny to zakładaj śmiało, poza tym minimalny luz jest dopuszczalny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegub raczej się objawia przy mocnym przyspieszaniu np z 2, 3 biegu i pedał w podłogę... Do tego mocne drgania lewarka... A jeśli mrowi powyzej 100 to może być wina opon dla przykładu... Obadaj też zawieszenie, bo jak są luzy na sworzniu to też są lekkie wibracje przy przyspieszaniu... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kamil-vag napisał:

Przegub raczej się objawia przy mocnym przyspieszaniu np z 2, 3 biegu i pedał w podłogę... Do tego mocne drgania lewarka... A jeśli mrowi powyzej 100 to może być wina opon dla przykładu... Obadaj też zawieszenie, bo jak są luzy na sworzniu to też są lekkie wibracje przy przyspieszaniu... 

Zawieszka cała do roboty z przodu :ph34r: koła wykluczam bo zarówno na letnim jak i zimowym zestawie jest to samo, ale na początku zrobię porządek z zawieszeniem, poduszkami i przegubami , a potem będę się zastanawiał jeżeli coś jeszcze będzie nie tak. 

 

9 godzin temu, bjoern napisał:

To w przypadku przegubu wewnętrznego, a jeśli nawet zewn. to nie przy takim minimalnym luzie :)

Skoro to zewnętrzny to zakładaj śmiało, poza tym minimalny luz jest dopuszczalny 

Właśnie założę je i zobaczymy co z tego wyjdzie, sam to ogarnę więc tyle co czasu trochę stracę  .;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, MichałA4 napisał:

Zawieszka cała do roboty z przodu :ph34r: 

Jaki zawias wybierasz? Tez mam do wymiany wahacze 1BV z przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, george napisał:

Jaki zawias wybierasz? Tez mam do wymiany wahacze 1BV z przodu.

Zbieram na lema , chodź dobre opinie słyszałem o mayle HD...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, MichałA4 napisał:

Zbieram na lema , chodź dobre opinie słyszałem o mayle HD...

Meyle HD polecał mi mechanik. Dużo zależy od dróg, mój zawias poddał się po ~200 kkm, u Ciebie z tego co pamietam to 340+ kkm. Lem to 2,5 k. Kolega wsadził Meyle HD do ASN C5 Tip, wsadził to 140 kkm temu i nadal jeździ.

RTS zbiera dużo dobrych opinii i cenę ma przyzwoitą ~1 k PLN.

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rts i swag u mnie wytrzymał ok 45tyś,tak kupiłem je dla testu,proste dolne,ale był już spory luz za sworzniu,a nawet nie wiedziałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak u mnie już 350+ , ale jak patrzylem przy przeglądzie pod spód auta to już cos tam bylo zmieniane.

O meyle hd mam info z Inter Carsu że podobno sprawdza się, ale tak czy inaczej ja postaram się zakupić lema pod bv.

Zobacze tylko jak robota bedzie mi szła o ile wogole bedzie szła przez tego wirusa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie gdzieś kiedyś chyba było ale coś nie mogę znaleźć...

Czy klapa bagażnika z avanta wejdzie do środka jak złoże kanapę i normalnie się wszystko zamknie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdzie.

Tak z innej beczki, komuś udało się sprawdzić auto naszą cudowną stroną historiapojazdu.gov.pl? W moim przypadku auta w systemie nie ma..

Edytowane przez Langista
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...