Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Pany, mam zamiar wymienić spryski lamp, bo jeden nie psika nic a drugi cieknie (gdzieś obudowa pękła) i pompkę. Z jakich firm brać spryski? Pompka domyślam się, że VDO lub HELLA a spryski? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

27 minut temu, kamil-vag napisał:

Ja mam spryski NTY i są ok ?

A jak ze spasowaniem? mechanik cos gadał, że te najtańsze zamienniki niby też działają, ale dysze lubią być skierowane nie tam gdzie trzeba lub też nie pasują jak należy.. Ja mam do wyboru marki BLIS, ABAKUS, JP-Group, VEMO, Topran, Vika, Metzger Autoteile, AutoMega. Metzger Autoteile oferuje jeden na stronę lub uniwersalny, który pasuje na obie.. a ceny od 10€ do 44€ za sztukę..

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Fr0styyy. napisał:

Powitać :D

Tak jak na pclolku pisałem, też nie mogę zlokalizować tego egzemplarza na forum :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest B5 FL, nie B6. 

2 godziny temu, trepek napisał:

Tak jak na pclolku pisałem, też nie mogę zlokalizować tego egzemplarza na forum :eusathink:

PCLab? Jakąś dekadę temu bywałem tam trochę, specyficzne forum.

Zmień zasilacz! :E 

Edytowane przez george
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, george napisał:

To jest B5 FL, nie B6. 

PCLab? Jakąś dekadę temu bywałem tam trochę, specyficzne forum.

Zmień zasilacz! :E 

Ale motoryzacyjny dział jest w miarę ok, idzie się pośmiać :D

Do obudowy mojej raczej ciężko będzie cos większego wsadzić, czekam aż In Win wprowadzi do sprzedaży zasilacz 200W występujący w obudowie B1 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, george napisał:

To jest B5 FL, nie B6. 

PCLab? Jakąś dekadę temu bywałem tam trochę, specyficzne forum.

Zmień zasilacz! :E 

Pytam tu, może ktoś kojarzy. B5 batalion ktoś mądry usunął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie... czy do B6 podejdzie komplet foteli od B7 w zakresie poduszek powietrznych i ewentualne innej elektryki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, jak sprawdzić sprawność pompy(pomp) paliwa? VAG-COM'em jakiś kanał da się odczytać? Widziałem tylko czasy wtrysku paliwa który tylko mi mówi o stanie rozrządu tak właściwie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba tylko sprawdzenie pomiaru ilości podawanego paliwa w określonym czasie, pompując paliwo do naczynia. Dla pompy  w silnikach CR dla 3.0 TDI  w B8 musi w 15 sek. ok. litra paliwa podać. Nie wiem jak dla Twojego silnika ale jest też na pewno jakaś norma. Musiałbyś w elsa zobaczyć (lub ktoś, kto ma dostęp). 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz tu pdf jak sprawdzic wydajnosc pompy paliwa w V6.

Wazne zeby napiecie aku bylo min. 12.5 V i ilosc paliwa w baku przynajmniej 1/4.

Podajesz napiecie na pompe i zgodnie z diagramem powinna w ciagu 15 sek. ok 0,45 litra podac (przy 13V)

Wskazówka:

Napięcie na pracującej pompie paliwa gdy silnik nie pracuje jest niższe ok. 2 Volt niż napięcie aku.

A4 B6 ASN Fördermenge der Kraftstoffpumpe prüfen.pdf

Edytowane przez Muskel1
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle ,że ta metoda taka średnia jest.. bo ja tu fakt sprawdzam wydajność pompy ale to też nie da mi w 100% pewności czy jest sprawna, bo tutaj sprawdzam ją na wydajność bez ciśnienia roboczego. W zamkniętym układzie jest dużo wyższe ciśnienie i no. Pompa przy wysokich obrotach może nie mieć na tyle siły aby podać więcej paliwa pod ciśnieniem.

Coś mi się wydaje że jedyny sposób to podjechać do jakiegoś tunera i on będzie w stanie na bazie mapy odczytać, jakie ma zadane dawki paliwa, a jakie faktycznie wtryski podają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale ciśnienie jakie pompuje możesz zmierzyć wpinając trójnik z manometrem i już masz jakie ciśnienie produkuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuner nie ma możliwości odczytania na mapie czy wysterowania pompy w baku. 

Pompa w baku albo pracuje albo nie pracuje. Nie ma możliwości dozowania. To nie jest pompa wtryskowa VP na której możesz zwiększyć lzb zmniejszyć dawkę. Ona podaje tylko paliwo na przód do pompy wysokiego ciśnienia. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie o tym jednym zapomniałem, że po drodze jest jeszcze pompa wysokiego ciśnienia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najłatwiej podpiąć czujnik ciśnienia z elektronicznym wskazaniem tak żeby w trakcie jazdy było widać, wyskoczyć na autostradę, dać ognia i zobaczyć jak rzeczywiscie zachowuje się ciśnienie pod obciążeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli sprawny jest przepływomierz auta i układ dolotowy jest szczelny to wydajność pompy paliwa można odczytać z korekt paliwowych. Jeżeli są bliskie zeru to pompa jest ok ? warunek: sprawna całą resztą osprzętu silnika 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, soul87 napisał:

Jeżeli sprawny jest przepływomierz auta i układ dolotowy jest szczelny to wydajność pompy paliwa można odczytać z korekt paliwowych. Jeżeli są bliskie zeru to pompa jest ok ? warunek: sprawna całą resztą osprzętu silnika 

Na którym kanale są?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...