Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 27.02.2021 o 18:38, Langista napisał:

Na schemacie też widziałem jakieś uszczelnienia na flanszę z torsena i tylnego mostu, warto to wymienić? 

Nie warto bo będzie w dobrym stanie i przy demontażu wału nie uszkodzi się na 100%.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

6 godzin temu, takexlife napisał:

 Możesz powiedzieć ile czasu zajęła Ci taka operacja?

Ok 2-3 godz ,trzeba zdjąć tapicerkę z 2 oparć i z tym najdłużej się schodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Panowie, ktoś spotkał się z  takim kmunikatem?

158082231_710615982958598_1509360813861431744_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rezerwa? klapka po prawej stronie?
kiedy ci to oświeciło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma ten problem. Nie znam okoliczności wystąpienia tego komunikatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos by tutaj wiedział czy zestaw naprawczy górnych uchwytów przednich lamp z b6 podejdzie do b5 po jakis przeróbkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jest jakiś sposób, aby po zapłonie zapalały się światła mijania, poza kodowaniem na Skandynawie, tak żeby nie zaszkodzić xenonom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tass napisał:

Panowie jest jakiś sposób, aby po zapłonie zapalały się światła mijania, poza kodowaniem na Skandynawie, tak żeby nie zaszkodzić xenonom?

Zamontuj moduł dziennych i je uruchom , albo w długich  albo w halogenach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, dekiel 13 napisał:

Zamontuj moduł dziennych i je uruchom , albo w długich  albo w halogenach.

I właśnie tu jest problem, nie chce mi się tego rzeźbić, zastanawiałem się na wsadzenie włącznika świateł z auto i lusterka z przyciskiem, połączyć i zasłonić czujnik aby mijania włączały się na auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy pewnie zworkę dać we włączniku świateł z plusa po zapłonie na wyjście dla postojowych i mijania i po sprawie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, tass napisał:

I właśnie tu jest problem, nie chce mi się tego rzeźbić, zastanawiałem się na wsadzenie włącznika świateł z auto i lusterka z przyciskiem, połączyć i zasłonić czujnik aby mijania włączały się na auto.

Jak zasłonisz czujnik to włączą się od razu po włączeniu stacyjki,czyli tak samo jak w trybie skandynawskim. Jak wsadzisz sam włącznik z auto(bez reszty komponentów potrzebnych do automatycznych świateł) i ustawisz pozycję auto,to zapalą się po ok 3 sekundach od włączenia stacyjki (w wyniku błędu rozpoznania pozycji włącznika),z tą różnicą iż długie będą działały normalnie,bo w trybie skandynawskim nie zadziałają na pozycji 0.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na fis będzie wyświetlało jakieś błędy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, pawloo7 napisał:

Auto nie jest z USA? 

Nie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, tass napisał:

Na fis będzie wyświetlało jakieś błędy?

Nie

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak funkcjonuje zawór n280? Powinien mieć ciągle napięcie, czy tylko w tedy jak pracuje? Bo teraz dopiero zauważyłem, że po wymianie czujnika g65 na nowy, sprężarka nawet na chwilę nie próbuje podbić ciśnienia a zawór ciągle jest zamknięty bez napięcia na nim, luźna kostka? Do tego przy wymianie g65 nawet nic nie sykło, niby jest tam zawór ale zawsze te trochę powinno ulecieć chyba, nie? Bo wierzyć mi się nie chcę, aby układ po całkowitym wyczyszczeniu puścił cały czynnik w pół roku, zwłaszcza, że klima działała normalnie i z dnia na dzień przestała ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór jest sterowany sygnałem PWM więc nie ma na nim stałego napięcia. Do tego zależy czy w ogóle sterownik go występuje od temperatury zewnętrznej i temperatury parownika. Masz bloki pomiarowe to masz podane jakie wysterowanie procentowe i ciśnienie masz w układzie.

Edytowane przez MaTeo85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, czyli jedyny element, który mógł puścić czynnik to sprężarka, która od początku chodziła głośniej jak oryginał.. Ja to chyba nie powinienem kupować nowych części ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Langista napisał:

No tak, czyli jedyny element, który mógł puścić czynnik to sprężarka, która od początku chodziła głośniej jak oryginał.. Ja to chyba nie powinienem kupować nowych części ?

Może zły montaż sprężarki? Nieodpowiednia ilość oleju, nie umiejętny rozruch po naprawie itp.???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...