Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Tu akurat nie ma opcji, sprężarka pod korek olejem zalanai po zamontowaniu lekko nią podkręciłem. Do serwisu od nabicia klimy miałem 3km i jechałem na econ z i tak już wyłączoną sprężarką przez g65. Przy nabijaniu maszynka dodała 10 mg oleju, test ciśnieniowy jak i próżni zaliczony wzorowo, no.. próżnia perfekt  nie trzymała ale serwisant zapewniał, że to w granicy błędu pomiaru. Skraplacz nowy, filtr nowy, dysza nowa, wszystkie oringi nowe.. samo to, że z dnia na dzień przestała działać. Z początku był błąd g65 że zwarty do masy, to go wymieniłem ale i tak pokazuje 1 bar i duty cycle na 10%

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

1 bar to pusto w układzie chyba że uszkodzony czujnik.

Sprężarkę napełnia się konkretną ilością oleju a nie pod korek.

Trzeba jechać do klimiarza niech sprawdzi ile czynnika zostało i czy cokolwiek zostało i w jakim stanie masz dyszę rozprężną. Wtedy łatwiej coś powiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem, jadę właśnie w czwartek do serwisu bo 1 bar to pustka. Czujnik zmieniałem także źle pokazywać nie może. Nie mniej jak cały czynnik uciekł w kilka dni to najprawdopodobniej sprężarka puściła, nie ma szans aby na jakimkolwiek połączeniu tak szybko tyle czynnika uciekło. Dam znać tak czy inaczej co z tego wyjdzie.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby co, w mojej sprawie z kilmą : trzyma ciśnienie, próżnię też. Klimiarze stwierdzili, że musi być niewielka nieszczelność na sprężarce podczas jej pracy, bo przy wyłączonym kompresorze jest wszystko szczelne. Nie naprawili nic, bo musieli by mieć czynnik z barwnikiem (profi zakład od klimy i go nie mają he he..). Co mnie zaniepokoiło to wymieniali też uszczelniacz wału, nigdzie na fakturze nie mam wymiany oleju w skrzyni, czy chociaż sprawdzenie jego poziomu.. Moje pytanie stąd jest takie : Da się wymienić uszczelniacz wału za torsenem na tyle 'zręcznie' aby nic oleju nie wyciekło? Poza tym jedyny fuckup jaki zrobili to zamiast wymienić świece na NKG, założyli Denso, typowo przeznaczone do BMW.. Program zalecał im NGK PFR6U-11G a założyli DEN_K20TXR. Nie wiem czy to one powodują czasami falowanie obrotów na rozgrzanym silniku, na postoju. Dzisiaj dokładnie auto sobie pologuje na wypadanie zapłonu..

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, brać? W opisie nic nie ma że to procesor ATMEGA162, jedynie w tytule, a z Chińczykami różnie bywa. Plus że wysyłka krajowa https://www.aliexpress.com/item/1005001782848641.html

Byłbym wdzięczny za pomoc, bo już wykręcałem fotel, aby dostać się do modułu komfortu, no ale tam sucho, więc czas na sprawdzenie błędów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Jack0 napisał:

Panowie, brać? W opisie nic nie ma że to procesor ATMEGA162, jedynie w tytule, a z Chińczykami różnie bywa. Plus że wysyłka krajowa https://www.aliexpress.com/item/1005001782848641.html

Byłbym wdzięczny za pomoc, bo już wykręcałem fotel, aby dostać się do modułu komfortu, no ale tam sucho, więc czas na sprawdzenie błędów.

 

Jakis miesiac kupiłem tożsamy na Ali. Śmiga elegancko. Brać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jack0  Kupiłem dokładnie ten z linku

 

 

Edytowane przez jaras99
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a oprogramowanie jest jakieś do tego ? w sensie vcds czy coś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, marky2552 napisał:

a oprogramowanie jest jakieś do tego ? w sensie vcds czy coś ?

Ze strony adako.pl pobierasz wersje oficjalną. Odpalasz poprzez launchera vcds i śmiga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie potrzebujesz VCDS Kolimer Loader 9.2... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, pila24 napisał:

Odpalasz poprzez launchera vcds i śmiga.

Czy przez loadera? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, pelonek1 napisał:

Czy przez loadera? :wink:

Loadera ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jaras99 napisał:

@Jack0  Kupiłem dokładnie ten z linku

 

OK, zamówiłem z twojego linku, bo wychodziło taniej (nowi kupujący mają dodatkowo kod rabatowy). Dzięki za info, bo przeglądałem dzisiaj pół dnia te oferty, czytałem opinie ze zdjęciami i nie wszyscy dostali z prockiem Atmega162. Zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Pojawił mi się ostatnio problem a przynajmniej niedawno go zauważyłem.

Jakieś 2 miesiące temu wymieniłem komplet sprzęgła w swoim 1.8T quattro bfb.

Wsadzone komplet sprzęgło Sachs (z awx) z dwumasa i stara tarcza BFB obita w kevlar (trochę osób na forum polecało ten zabieg ponieważ tarcza sprzęgła z awx nie ma tłumików drgań)

Przy wciśniętym sprzęgle do końca słychać tak jakby terkotanie (słychać to tylko jak jest pełna cisza w aucie, wyłączony climatronic oraz radio) biegi wchodzą plynnie nic nie szarpie ...

Przejmować się tym ?? Co to mogłoby być i czy warto to robić?

Pozdr

Edytowane przez Jarkoo97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwumas przed zakładaniem był sprawdzany? Terkotanie to właśnie odgłosy dwumasu, chociaż te sprężyny na tarczy, jak nie były wymieniane przy okuwaniu kevlaren, też mogą hałasować.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Langista

Raczej mój mechanik nie zrobiłby tego byle jak i sprawdził wszystko było nowe z Intercarsu.

Sprężyny raczej nie były ruszane przy okuwaniu kevlarem :kwasny: 

Bo tak komplet z dwumasa Sachs ale tarcza stara była z luka (lecz raczej to nie powinno robić problemu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój mechanik też tylko z InterCarsu bierze części, jakoś od dwóch lat ludzie dziwnie zaczęli z reklamacjami przyjeżdżać, że to, co nowe założył, znowu do wymiany jest. Od roku sprawdza każdą nową część, którą zamówił od nich, sprzęgła jak zamawia od razu sprawdza luz na sprężynach i bardzo często, stara, wybita dwumasa ma mniejsze luzy na sprężynach, jak nowe z Sachs czy LuK (to w sumie ta sama firma). Są tacy, co machną ręką, gwarancje mają i najwyżej później będą toczyć boje z InterCarsem o zwrot kosztów za części na gwarancji ale czasu i nerwów nikt Ci nie odda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakosc czesci zamiennych drastycznie spada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pytanie z d..., ale nijak nie umiem znaleźć odpowiedzi.

Czy a4 b6 występowało w pakiecie zewnętrznym S-line w malowaniu LY7Q?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ezii napisał:

Panowie, pytanie z d..., ale nijak nie umiem znaleźć odpowiedzi.

Czy a4 b6 występowało w pakiecie zewnętrznym S-line w malowaniu LY7Q?

Dobrze napisałeś, pytanie z d...

Kolor nie ma znaczenia czy auto posiadało pakiet s line czy nie

Wystarczy że wpiszesz w google zderzak s line LY7Q i będziesz miał masę zderzaków s linowych w tym kolorze i odpowiedź na pytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...