Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, R4xx napisał:

Aktualnie od DP do końca jest seria. Planowałem zrobić z kwasówki 2.5". Czyli jednak korekta programu :kwasny:

Skonsultuj się z tunerem dla pewności, ale rozmawiajac ze swoim majster na temat dp z wkładem kata mówił, żeby uważać ze średnicą, bo turbo mogłoby przeładować i mogłaby być potrzebna korekta programu.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie, teraz tak myślę, że rozbierając drzwi, mechanizm podnoszenia szyby jest na nitach, z powrotem też na nity trzeba go dać, czy można pójść na łatwiznę i ogarnąć to na śruby, żeby było w razie czego łatwo dostępne? 

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli prowadnice z linkami?

Jeśli tak, to one są przykręcane do ramki szyby.

Odkręcasz, przykręcasz dwie śrubeczki i tyle.

Edytowane przez staniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Muskel1 napisał:

Mechanizm jest tylko przykręcany do drzwi. Nie ma nitów. 

Potwierdzam :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to tyle lepiej, bo w każdym aucie do tej pory widziałem ten mechanizm na nitach, nie wiadomo po co. Znacznie wydłuża to wtedy jakiekolwiek prace nad drzwiami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Langista napisał:

O to tyle lepiej, bo w każdym aucie do tej pory widziałem ten mechanizm na nitach, nie wiadomo po co. Znacznie wydłuża to wtedy jakiekolwiek prace nad drzwiami.

Szybki montaż 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup najlepiej ori mechanizm bo będziesz kilka razy rozbierał. Te zamienniki są g...o warte. Po jakimś czasie padają. Trochę rozbierania jest przy wymianie i szkoda czasu i pieniędzy. Dodatkowo przy każdej wymianie musisz zrywać tę piankę tłumiąco-uszczelniającą i za 2-3 razem już nie będzie trzymała jak należy więc i ją będziesz musiał też wymienić a dostaniesz ją tylko w ASO za dobre pieniądze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Langista napisał:

O to tyle lepiej, bo w każdym aucie do tej pory widziałem ten mechanizm na nitach, nie wiadomo po co. Znacznie wydłuża to wtedy jakiekolwiek prace nad drzwiami.

W skodach ,seatach jest na nitach,audi zrobiło to lepiej i dało śrubki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Muskel1 napisał:

Kup najlepiej ori mechanizm bo będziesz kilka razy rozbierał. Te zamienniki są g...o warte. Po jakimś czasie padają. Trochę rozbierania jest przy wymianie i szkoda czasu i pieniędzy. Dodatkowo przy każdej wymianie musisz zrywać tę piankę tłumiąco-uszczelniającą i za 2-3 razem już nie będzie trzymała jak należy więc i ją będziesz musiał też wymienić a dostaniesz ją tylko w ASO za dobre pieniądze. 

Właśnie zastanawiałem się nad tym mechanizmem bo podobno dobrze jest go wymienić z racji na wiek, z drugiej strony dosłownie żadnego problemu nie mam z nim i nie wiem.. co do pianki to i tak planuje drzwi wytłumić, więc ta leci w śmietnik ?

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Muskel1 napisał:

Dlaczego chcesz więc to rozbierać skoro problemów nie masz?

Drzwi wygłuszam matami i średnio mi to wyjdzie z mechanizmem w środku, wygodniej będzie go wyciągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak szyba będzie u góry da radę bez problemu wygłuszyć. Najważniejsze miejsce jest za głośnikiem a tam jest dobry dostęp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygodniej jest bez mechanizmu, a wyciągnięcie ramki to kilka minut.

Dobrze jest też taki mechanizm wyczyścić i na nowo przesmarować. Jestem trochę przewrażliwiony, bo w poprzednich samochodach zdarzyły się sytuacje, w których mechanizm podnoszenia szyb uległ awarii i samochód został uziemiony. Wydaje mi się, że problemem jaki pojawia się z wiekiem, jest zwiększony opór towarzyszący działającemu mechanizmowi., który doprowadza później do uszkodzeń. 

Drzwi bez mechanizmu:

IMG_20190504_175351.jpg

 

Drzwi z mechanizmem:

IMG_20190504_180817.jpg

 

Po wyjęciu ramki od góry robi się bajeczny dostęp do wygłuszania drzwi.

Edytowane przez R4xx
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zdjęciach widzę, że po wyjęciu ramki, drzwi to kwestia kilku minut i zrobione. Przy okazji można właśnie mechanizm dokładnie wyczyścić z syfu, który od dnia wyjazdu z fabryki się zbierał :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Langista napisał:

Po zdjęciach widzę, że po wyjęciu ramki, drzwi to kwestia kilku minut i zrobione. Przy okazji można właśnie mechanizm dokładnie wyczyścić z syfu, który od dnia wyjazdu z fabryki się zbierał :lol:

Dokładnie, dla własnego komfortu lepiej wyciągnąć :cwaniak:. Zamiast syfu zastaniesz smar w postaci stałej, kruchej :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zajmuje się ktoś tutaj regeneracją lamp od B6? Moje xenony już ledwo co żyją, w nocy bez przeciwmgłowych nie wyobrażam sobie jazdy. Z chęcią bym od kogoś kupił nawet przerobione pod bixenon/biled, a po zamontowaniu odesłał swoje leciwe do dalszych prac i wykorzystania dla dalszego handlu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, OficeR napisał:

Witam. Zajmuje się ktoś tutaj regeneracją lamp od B6? Moje xenony już ledwo co żyją, w nocy bez przeciwmgłowych nie wyobrażam sobie jazdy. Z chęcią bym od kogoś kupił nawet przerobione pod bixenon/biled, a po zamontowaniu odesłał swoje leciwe do dalszych prac i wykorzystania dla dalszego handlu ?

@kamil-vag ma fajne lampki teraz do sprzedania.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Adam87 napisał:

@kamil-vag ma fajne lampki teraz do sprzedania.

Fajne to mało powiedziane.  :whistling:

  • Pomoc techniczna 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, czy ktoś po nr vin jest mi w stanie na 100% powiedzieć, jaką mam pompę paliwa? Bo podobno są dwie, w jednej można sam wkład wymienić a w drugiej trzeba cały moduł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...