Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

W zupełności wystarczy. Na nawierty bym się nie zdecydował, tym bardziej, że to nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

W sumie to widzę dwa plusy wiercenia -sto procent pewności, że jej nie zdejmie (ale to już przedyskutowaliśmy i można tego plus pominąć ;) i ewentualną łatwość w demontażu bez uszkodzeń np gdyby klapę trzeba było wymienić.

Ale ogólnie zostałem przekonany i nie będę wiercił :decayed:

Jeszcze raz dzięki i pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W b6 przecież też oryginalnie nie było nawiertów, tylko klejona, (możliwe że jakaś część tylko z tym wyszła). Tak samo w RS4 B8 (identycznie jak wstawiłem wyżej fotke,  tak jak u mnie to zrobiłem, kleiłem jak oryginał) a jak wiadomo prędkości w RS4 bywają i większe niż te wyżej wspomniane dwie paczki :cool1:

Edytowane przez KoJ@K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PT1100 to jest właściwa taśma do tego typu rzeczy jest stworzona do klejenia listw ozdobnych i spoilerów. ważne  przy takich robótkach jest odpowiednie odtłuszczenie powierzchni i 3M zaleca do tego alkochol izopropylowy oraz odpowiedni primer 3M 4298UV zwiększający przyczepność na tworzywach sztucznych i pewnie większość z was o tym nie słyszała ja zrobiłem tak jak zalecali i nic się nie dzieje trzyma jak skała ale ja miałem ori klapę sline i ori lotkę sline więc lotka trzyma się na klapie za pomocą ww taśmy plus przykręcona jest do klapy ja nie wiem jak jest w avancie ale dziury na lotkę w sedanie nie są równe i mają regulację lotki na klapie więc jak chcesz wiercić dziury to możesz się zdziwić że coś nie będzie pasować ale jak mówię nie wiem jak w avancie to jest rozwiązane. podwiń sobię tą taśmę tak jak pokzazne jest to na moim zdjęciu nr2 ale n ie odrywaj całej będzie ci łatwiej wypoziomować lotkę do klapy przykładasz ją poziomujesz i  potem ciągniesz za czerwoną folię 

20210409_145751.jpg

20210409_150354.jpg

20210409_151247.jpg

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, KoJ@K napisał:

W b6 przecież też oryginalnie nie było nawiertów, tylko klejona, (możliwe że jakaś część tylko z tym wyszła). Tak samo w RS4 B8 (identycznie jak wstawiłem wyżej fotke,  tak jak u mnie to zrobiłem, kleiłem jak oryginał) a jak wiadomo prędkości w RS4 bywają i większe niż te wyżej wspomniane dwie paczki :cool1:

Nie wie jak było na przestrzeni lat, ale mam lotkę z B6 i miała kołki, więc klapą na 100% była wiercona.

 

U mnie taśma to 3m pierwsza z brzegu z Castoramy plus sikaflex 291 w miejscach gdzie powinny być kołki i trzyma pięknie, bywało i 180 na liczniku, nic nie odfruneło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapa b6 ori s-line była wiercona plus taśma 3m dookoła  i ja tak u siebie zrobiłem,u kumpla  przykleiłem  na klej i taśmę ,trzyma bdb i nie ma sensu wiercić

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marky2552 właśnie patrzyłem/przymierzałem tą PT1100 którą mam i według mnie 1,1mm grubości to ciut za mało. Zresztą widać, że Ori taśma była grubsza. Chyba kupię tą RP62 którą polecał @Gregory87 a która ma 1,5mm grubości.

 

Pozdr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kleiłem lotkę listwy boczne,progowe na 1.1mm i jest ok,brałem z alpako foto poniżej,na allegro mają nick paczkadziwaczka

16326605590886554067837609295303.jpg

Edytowane przez greg2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, staniek napisał:

a która ma 1,5mm grubości.

1.1mm (VHB RP45) jest za cienka według mnie , VHB RP62 ma 1,6mm i tak jak wspomniałem odpowiada najbardziej temu co było naklejone w oryginale grubością i szerokością. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupię w jak najlepszym stanie tłumik środkowy do 1,9 TDI lub 1,8 T quattro.

Potrzebuję tłumik z kompletną rurą na wejściu oraz z kawałkami rur na wyjściu.

Numery OEM - 8E0253409AE lub 8E0253409AB.

Może komuś zalega w garażu po swapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dziwna sprawa. Po zatankowaniu do pełna pod autem mała kałuża paliwa, wyjeżdżałem do 3/4 baku i przestaje ciec. Czy komuś już rozszczelnił się bak przy samej szyjce od wlewu? Widać po zdjęciu osłon, że leci z góry, żaden wężyk nie pękł. Chyba że przytkały się w jakiś sposób kanalik odpowietrzający, który idzie równo przy szyjce wlewu paliwa i za duże ciśnienie się wytwarza w baku przez co wylatuje właśnie przez ten kanalik odpowietrzający, sam już nie wiem.. średnio uśmiecha mi się wymiana baku w quattro ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zna ktoś przybliżony koszt wymiany rozrządu i walka w 1.9 awx ? Robocizna z częściami. Może ktoś ostatnio robił :)

Resized_20210917_001449.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o rozrząd to jest rozrzut od 250 zł do 800 zł... (zależy od miasta, ale i samego zakładu) części to jakieś 500-600 zł. Wałek w używce nie powinien wyjść więcej niż 200 zł, a nowy np. Kolbenschmidta nie wiem jak to wygląda. Przy okazji sprawdź stan pokrywy zaworów i ewentualnie dolicz jej koszt.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, PiwkoRDW napisał:

Panowie zna ktoś przybliżony koszt wymiany rozrządu i walka w 1.9 awx ? Robocizna z częściami. Może ktoś ostatnio robił :)

Resized_20210917_001449.jpeg

Plus popychacze i panewki 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeszłej wiosny wymienialiśmy u teścia w BPW wałek nowy kolbena +szklanki

wyszło za części coś około 1200-1300zł.

Motor po wymianie nie do poznania.Cichy się zrobił i żwawszy,także polecam wymianę jak wytarty bo warto

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zakładam kanał na YT , mam nadzieje że dzieki wam waszym komentarzom , łapkom w góre i substrykcją będzie chęc i kanał będzie sie bardziej rozwijać . Pomyłsy juz są .

https://www.youtube.com/channel/UCyQQEF-i32FbLKne6EhSGRw

Zaprszam i czekam na like , komentarz i suba :D

Edytowane przez karolek_ust
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.facebook.com/regeneracjaglowic/

 

Koles wstawia mosiezne tuleje bez zdejmowania glowicy( wola za to 500zl) 

Co o tym sadzicie?

Moim zdaniem dobra opcja

korzystal ktos z uslug tej firmy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak ze szczelnością zaworów bo normalnie po wymianie prowadnic obrabia się (osiuje) też gniazda i szlifuje zawory żeby mieć 100% szczelności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj chodzi o gniazda od PDków

Gość robił mi już  dwie glowice,  bez problemu auta jeżdżą do dzisiaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...