Jump to content
89 89
Nosb

B6 DIVISION

Recommended Posts

Chcesz to Ci mój podeśle:naughty::grin: dzwoń po magika co mi licznik adoptował:wink:

No co zostaje laweta chyba ;/

Sent from my телефон

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chcesz to Ci mój podeśle:naughty::grin: dzwoń po magika co mi licznik adoptował:wink:

No co zostaje laweta chyba ;/

Sent from my телефон

A masz AC?

memory five-wladi i wszystko jasne:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chcesz to Ci mój podeśle:naughty::grin: dzwoń po magika co mi licznik adoptował:wink:

No co zostaje laweta chyba ;/

Sent from my телефон

A masz AC?

memory five-wladi i wszystko jasne:)

No mam ale gdzie tak sie najebac by klucze zgubic ;/ ;)

Sent from my телефон

Share this post


Link to post
Share on other sites

a nie masz drugiego kluczyka ?


k5x6V52.jpg


Motoryzacja to nie tylko samochody , to ta magiczna więź łącząca kierowcę z jego samochodem....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty się raczej napierdoliłeś bo jak byś się najebał to byś nie zgubił:thumbup::thumbup::thumbup:

memory five-wladi i wszystko jasne:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
a nie masz drugiego kluczyka ?

W domu jest drugi ake 90 km stad i bez pastylki od immo ;)

Sent from my телефон

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to i tak lipa nawet jak pod dom zaholujesz :thumbdown:

memory five-wladi i wszystko jasne:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
No to i tak lipa nawet jak pod dom zaholujesz :thumbdown:

memory five-wladi i wszystko jasne:)

Reszte ogarne ;)

Sent from my телефон

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrowka z cro dla B6 maniakow ;)

gaja6eva.jpg

Dzisiaj mialem full gacie bo ostro przypalilem sprzeglo wjezdzajac na 1700 m npm ale ostatecznie Q mi dupe uratowalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

też tam wjeżdżałem ostatnio, wrażenia bezcenne :kox::kox::kox:


k5x6V52.jpg


Motoryzacja to nie tylko samochody , to ta magiczna więź łącząca kierowcę z jego samochodem....

Share this post


Link to post
Share on other sites
też tam wjeżdżałem ostatnio, wrażenia bezcenne :kox::kox::kox:

Szczegolnie mijanki na milimetry ;) za***isty podjazd

Share this post


Link to post
Share on other sites

W cronach jestes ?

Sent from my телефон

Share this post


Link to post
Share on other sites
też tam wjeżdżałem ostatnio, wrażenia bezcenne :kox::kox::kox:

Szczegolnie mijanki na milimetry ;) za***isty podjazd

Widok z gory rekompensuje wszystko :kox:


k5x6V52.jpg


Motoryzacja to nie tylko samochody , to ta magiczna więź łącząca kierowcę z jego samochodem....

Share this post


Link to post
Share on other sites
też tam wjeżdżałem ostatnio, wrażenia bezcenne :kox::kox::kox:

Co to dokładnie za miejsce?


OOOO sprzedane, na forum zaglądam sporadycznie, na PW odpowiadam jeszcze rzadziej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemanko wszystkim :hi:

Pany jak zakladam FMIC:hi: to potrzebuje zostawic ten tzw. "tlumik szmerow" czarne pudelko po stronie turbiny , ktore jest polaczone z orurowaniem IC ? Potrzebne to wogole i do czego to sluzy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Siemanko wszystkim :hi:

Pany jak zakladam FMIC:hi: to potrzebuje zostawic ten tzw. "tlumik szmerow" czarne pudelko po stronie turbiny , ktore jest polaczone z orurowaniem IC ? Potrzebne to wogole i do czego to sluzy ?

ja tego nie mam,bez tego ponoć jest ponoć głosniejszy dolot ale nie zuważyłem tego :wink:

seryjne auta są dla seryjnych ludzi

Share this post


Link to post
Share on other sites
też tam wjeżdżałem ostatnio, wrażenia bezcenne :kox::kox::kox:

Co to dokładnie za miejsce?

https://www.google.pl/search?q=g%C3%B3ra+%C5%9Bw.+jure+chorwacja&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.51773540,d.bGE,pv.xjs.s.en_US.jkEW54nYU50.O&biw=1600&bih=775&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=s6osUsevB4GihgepjIFY

---------- Post dopisany at 18:51 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ----------

Pozdrowka z cro dla B6 maniakow ;)

http://img.tapatalk.com/d/13/09/08/gaja6eva.jpg

Dzisiaj mialem full gacie bo ostro przypalilem sprzeglo wjezdzajac na 1700 m npm ale ostatecznie Q mi dupe uratowalo

ub96.jpg

:naughty:


k5x6V52.jpg


Motoryzacja to nie tylko samochody , to ta magiczna więź łącząca kierowcę z jego samochodem....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Siemanko wszystkim :hi:

Pany jak zakladam FMIC:hi: to potrzebuje zostawic ten tzw. "tlumik szmerow" czarne pudelko po stronie turbiny , ktore jest polaczone z orurowaniem IC ? Potrzebne to wogole i do czego to sluzy ?

ja tego nie mam,bez tego ponoć jest ponoć głosniejszy dolot ale nie zuważyłem tego :wink:

aha ok dzieki , znaczy sie smietnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dokładnie,jakie turbo wkładasz?


seryjne auta są dla seryjnych ludzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ewry bady jozek ta Twoja furka to malina jest zajebiaszcza ;)

Sent from my телефон

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ewry bady jozek ta Twoja furka to malina jest zajebiaszcza ;)

Sent from my телефон

dzięki :wink: do Twojej jej jeszcze sporo brakuje :wink:


k5x6V52.jpg


Motoryzacja to nie tylko samochody , to ta magiczna więź łącząca kierowcę z jego samochodem....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie pomóżcie z tym nieszczęsnym VAGiem...

VCDS Lite łączy się normalnie z samochodem, ale w blokach pomiarowych tylko pierwsze pole pokazuje poprawnie np. obr silnika a reszta pokazuje jako N/A zamiast wartości np. 12.4V.

Poza tym klikając np. test wskaźników klikam start i jest od razu end a nic się nie zmieniło np. przy teście licznika... Kiedyś działało to bez zająknięcia dlatego pytam co mogło się zrobić. Przy teście połączenia w ustawieniach zawsze wychodzi "Proor".

Na VAG 312 / 504 wszystko pokazuje prawidłowo aczkolwiek nie da się zrobić testu zegarów, żadnych adaptacji itd. bo "pokazuje" że jest "niezarejestrowany" mimo, że "jest prawidłowo".

Nawet wskazówek od licznika nie mogę poprawnie ustawić po zmianie :grin:


z690Z7r.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
dokładnie,jakie turbo wkładasz?

Jak dobrze pamietam oznaczenie to GTB2260VK z 3.0 TDi :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też mam takie zdanie :thumbdown:

memory five-wladi i wszystko jasne:)

jak juz cos komentujecie, to najpierw zajrzyjcie pod link, bo najwyrazniej go nawet nie otworzyliscie.


'03 B6 2,7 V6 BiTurbo 485PS 600NM :)

'08 e61 530d 275PS 600NM ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też mam takie zdanie :thumbdown:

memory five-wladi i wszystko jasne:)

jak juz cos komentujecie, to najpierw zajrzyjcie pod link, bo najwyrazniej go nawet nie otworzyliscie.

Ano prawda.


z690Z7r.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak bym go nie przeczytał to bym się nie wypowiadał:whistling: a w dalszej rozmowie wynika że to koleś z klubu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
89 89

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...