Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

mam pytanie: Czy w xenonach jeśli jedna przetwornica jest na 12 pinow a druga (lewa) jest na 4 piny ma to jakieś znaczenie??

niema pozatym ze jeden zarnik masz d1s a drugi d2s:wink:

dlaczego 12 i 4 są pod d1s

nie, mam 2 x 1 ds :) sprawa wygląda nastepująco. Miałem małą przygodę z sarną. Lewa lampa była do wymiany bo poszła lekka "pajęczynka". Po jakimś czasie lewa lampa mrugała. Wymieniłem oba żarniki na d1s osram. Po paru dniach nie świeci mi prawa lampa. Okazało się że padła się przetwornica. Z racji tego że dostałem starą lewą lampe z powrotem, popatrzyłem na nią i była w niej przetwornica (po prostu mechanik wymienił całą lampe i oddał mi starą). Wsadziłem ją do lampy prawej. Świeci, długo się nie nacieszyłem bo po 2 dniach znowu nie świeci prawa lampa. I zobaczyłem że w wymienianej lampie przetwornica jest na 12 pin a w prawej (ta co mi sie pali) 4 pin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam ze kupiłes nieori zarniki i stad ten cały ambaras z przetwornicami :kwasny: te 12 pinowe sa ciut odporniejsze na nieori zarniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koles312 jak juz staniesz przed koniecznoscia wymiany przetwornic zastanow sie nad zmiana na inne niz Valeo, najlepiej z toyoty avensis Koito i wtedy bedziesz mogl kupic zarniki jakie chcesz bez obaw o przetwornice :)

---------- Post dopisany at 07:48 ---------- Poprzedni post napisany at 07:45 ----------

Na przetwoornice Valeo to moga pozwolic sobie Deutche bo u nich nie ma zalewu podrob jak u nas i ich stac jechac do serwisu na wymiane zarnikow na nowe i nie musza nawet glowic sie czy beda to ori czy nie zarniki. Na polskie warunki Valeo przetwornice to kupa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:hi: Ten zderzak AUDI A4 S-LINE 8E5 04 -07 TYŁ TYLNI TYLNY ZDERZAK (4047551695) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. to jest od b6 sedan/avant czy b7 sedan/avant? Na s line też mi nie wygląda.... Podpowie ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:hi: Ten zderzak AUDI A4 S-LINE 8E5 04 -07 TYŁ TYLNI TYLNY ZDERZAK (4047551695) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. to jest od b6 sedan/avant czy b7 sedan/avant? Na s line też mi nie wygląda.... Podpowie ktoś?

B7

Kaju ta fela będzie z przodu trochę wystawać:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziewczęta, 19/9J/ET30 opona 225/35 będzie git bez darcia jak zglebie? :whistling:

Kwestia co chcesz osiągnąć, naciąg? chcesz chronić rant? gleba typu gwint? sportowe sprężyny -30?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:hi: Ten zderzak AUDI A4 S-LINE 8E5 04 -07 TYŁ TYLNI TYLNY ZDERZAK (4047551695) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. to jest od b6 sedan/avant czy b7 sedan/avant? Na s line też mi nie wygląda.... Podpowie ktoś?

B7

Kaju ta fela będzie z przodu trochę wystawać:kwasny:

zobacze po poludnio u ucha jak to wygląda, ale i tak już pp zawodach, mialywjeżdżac ostatecznie felgi z exeo, ale trafiły się fajne 19 to zaklepałem :wink:

---------- Post dopisany at 06:55 ---------- Poprzedni post napisany at 06:53 ----------

Dziewczęta, 19/9J/ET30 opona 225/35 będzie git bez darcia jak zglebie? :whistling:

Kwestia co chcesz osiągnąć, naciąg? chcesz chronić rant? gleba typu gwint? sportowe sprężyny -30?

Tomku, gwint na 100%, chce glebe ale też taką, żebym mógł spokojnie latać po 160 a nawet i 200 na autostradach. Nie wiem

czy kojarzysz moje B5, to mniej więcej też taki efekt chce osiągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis wymiana na letnie, prostowanie jednej feli i ocenimy czy jest roznica w gumach 18" pomiedzy run flat a zwyklymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:hi: Ten zderzak AUDI A4 S-LINE 8E5 04 -07 TYŁ TYLNI TYLNY ZDERZAK (4047551695) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. to jest od b6 sedan/avant czy b7 sedan/avant? Na s line też mi nie wygląda.... Podpowie ktoś?

B7

Kaju ta fela będzie z przodu trochę wystawać:kwasny:

Bardziej z tyłu niż z przodu, na glebie zrobi się negatyw i się schowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziewczęta, 19/9J/ET30 opona 225/35 będzie git bez darcia jak zglebie? :whistling:

Kwestia co chcesz osiągnąć, naciąg? chcesz chronić rant? gleba typu gwint? sportowe sprężyny -30?

Tomku, gwint na 100%, chce glebe ale też taką, żebym mógł spokojnie latać po 160 a nawet i 200 na autostradach. Nie wiem

czy kojarzysz moje B5, to mniej więcej też taki efekt chce osiągnąć.

Autostrady są w PL w miarę równe, więc ja mojego hebla nawet do 240 rozpędzam :decayed: przy feldze 19x9 et30 to max 225/35 a optymalnie 215/35 jak chcesz zejść nisko i mieć całe błotniki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować :grin:

To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...