Bart_poznan 1 Posted December 31, 2016 Share Posted December 31, 2016 już kiedyś pisałem ,że idzie wsadzić do AVF icka z BRD nawet przy klimie na osobnym pasku mam tak u siebie zriobione Link to post Share on other sites
Ra4al 1 Posted December 31, 2016 Share Posted December 31, 2016 (edited) dlatego pytam o icek z 2,5 czy ktos zakladał niz kombinowac z centralnym tym bardziej ze nie podoba mi sie to Ja po swapie miałem oba IC z 2.5TDi, podstawowym problemem jest to iż IC z 2.5TDI ma jedno wejście do góry i trzeba robić to na silikonach tuningowych, oraz kolejnym i chyba o wiele większym problemem jest to iż IC z 2.5TDi ma aż dwa wyjścia na dole. U mnie gdzie pas przedni mam dalej z 2.5TDi to akurat nie był problem, ale u posiadaczy oryginalnego 1.9TDi oznacza to dość dużą rzeźbę z silikonami. Zatem gra nie warta świeczki, lepiej na prawdę zainwestować w IC z BRD, bądź FMIC, które wcale nie musi być duże i widoczne, można założyć z 2.0/3.0 TDi i wcale nie rzuca się w oczy, a daje o nie lepsze rezultaty niż podwójne SMIC, dla tego u mnie IC z 2.5TDi leżą w garażu i się kurzą Edited December 31, 2016 by Ra4al Link to post Share on other sites
secio84 0 Posted December 31, 2016 Share Posted December 31, 2016 dlatego pytam o icek z 2,5 czy ktos zakladał niz kombinowac z centralnym tym bardziej ze nie podoba mi sie to Ja po swapie miałem oba IC z 2.5TDi, podstawowym problemem jest to iż IC z 2.5TDI ma jedno wejście do góry i trzeba robić to na silikonach tuningowych, oraz kolejnym i chyba o wiele większym problemem jest to iż IC z 2.5TDi ma aż dwa wyjścia na dole. U mnie gdzie pas przedni mam dalej z 2.5TDi to akurat nie był problem, ale u posiadaczy oryginalnego 1.9TDi oznacza to dość dużą rzeźbę z silikonami.Zatem gra nie warta świeczki, lepiej na prawdę zainwestować w IC z BRD, bądź FMIC, które wcale nie musi być duże i widoczne, można założyć z 2.0/3.0 TDi i wcale nie rzuca się w oczy, a daje o nie lepsze rezultaty niż podwójne SMIC, dla tego u mnie IC z 2.5TDi leżą w garażu i się kurzą Dzięki kolego za konkretna odp naciepane z GT-I9195 Link to post Share on other sites
Ra4al 1 Posted December 31, 2016 Share Posted December 31, 2016 Tak poglądowo: 2.5 TDI: 2.0 TDi Link to post Share on other sites
grzes283 33 Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Panowie, Panie - najlepszego w Nowym. Oby był lepszy niż poprzedni.... Pozdrawiam Link to post Share on other sites
MichałA4 68 Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Siemanko Panowie,pytanie do znafcow, czy pompa wspomagania z b7 z silnika 1.9/2.0/3.0 tdi podejdzie do 1.9 tdi w b6? Zmienilem u siebie magiel i stara pompa prawdopodobnie po dwóch dniach sie skonczyla, wspomaganie działa normalnie ,ale pompka wyje jak szalona no i fontanna ze zbiorniczka sie robi. Link to post Share on other sites
JawoR36 86 Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 (edited) 1.9/2.0TDI z B7 to jest taka sama pompa jak 1.9TDI z B6. Jedyna różnica, która może występować to kolanko wychodzące z pomp, jedne mają pod kątem, drugie proste. Nie pamiętam, które mają kolanko, a które proste, ale poza tym niczym się nie różnią. Co więcej, samo kolanko można "przeszczepić" ze starej pompy.Edit: Wydaje mi się że różnica była między starym silnikiem AWX np, a AVF nowszym i wyżej. Edited January 2, 2017 by JawoR36 Link to post Share on other sites
Wandej 76 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Panowie, taka prośba, jakby ktoś miał na oku w odpowiednim stanie: - podsufitkę kompletną - zderzaki s-line - lotka klapy bagażnika avant s-line - nakładki progowe s-line Wszystko powyższe do A6C6 Avant 2010r To proszę o kontakt orientujesz się czy podsufitka w przedlifcie jest taka sama? Jak tak to znajomy ma na sprzedaż kpl Link to post Share on other sites
MichałA4 68 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Ja mam AWX -a właśnie , próbowałem zmienić płyn i nic to nie daje, po rozgrzaniu pompa nawet bez poruszania kierą wydaje z siebie dziwne dźwięki, musiała się przytrzeć jednak...... Znalazłem takie coś : http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-b7-2-0-tdi-i6578809611.html http://allegro.pl/audi-a4-b7-1-9-tdi-pompa-wspomagania-8e0145155n-i6604906056.html będzie to pasować bez jakiejś rzeźby? Link to post Share on other sites
grzes283 33 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Panowie, taka prośba, jakby ktoś miał na oku w odpowiednim stanie: - podsufitkę kompletną - zderzaki s-line - lotka klapy bagażnika avant s-line - nakładki progowe s-line Wszystko powyższe do A6C6 Avant 2010r To proszę o kontakt orientujesz się czy podsufitka w przedlifcie jest taka sama? Jak tak to znajomy ma na sprzedaż kpl To samo, ale zapytaj czy: - avant, - bez szyberdachu - komplet z lampkami, raczkami etc. - jest nawiew w słupkach B - jest dobry stan ? Dzięki za info A przy okazji....jakie springi byś mi polecił? 2.0 tdi na seryjnym zawieszeniu. Chciałbym dać go trochę niżej. Coś jak przy 1bv lub centa niżej Link to post Share on other sites
[email protected] 324 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Gwincik Link to post Share on other sites
JawoR36 86 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Ja mam AWX -a właśnie , próbowałem zmienić płyn i nic to nie daje, po rozgrzaniu pompa nawet bez poruszania kierą wydaje z siebie dziwne dźwięki, musiała się przytrzeć jednak...... Znalazłem takie coś : http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-b7-2-0-tdi-i6578809611.html http://allegro.pl/audi-a4-b7-1-9-tdi-pompa-wspomagania-8e0145155n-i6604906056.html będzie to pasować bez jakiejś rzeźby? Co to w ogóle za magiel założyłeś? Ps. Ta sama pompa, tylko trochę brudniejsza u mnie kosztuje 70zł. Link to post Share on other sites
rafi10612 19 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Ja mam AWX -a właśnie , próbowałem zmienić płyn i nic to nie daje, po rozgrzaniu pompa nawet bez poruszania kierą wydaje z siebie dziwne dźwięki, musiała się przytrzeć jednak...... Znalazłem takie coś : http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-b7-2-0-tdi-i6578809611.html http://allegro.pl/audi-a4-b7-1-9-tdi-pompa-wspomagania-8e0145155n-i6604906056.html będzie to pasować bez jakiejś rzeźby? Zmieniałem jakiś czas temu magiel bo wyrzucalo mi na prawo kolo płyn. Nowy magiel włożony a wspomaganie jak w starze. Koleś od którego brałem magiel dał mi pompę od B7 3.0 Tdi. Założyłem bez problemu. Jedyna różnica to ze młodsza i ze 20 barów mocniej dmucha. Potem były dalsze przygody ale to przez servotronic a pompa została z 3.0 tdi Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
MichałA4 68 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Magiel wpadł z b7 : image hosting 30 mb print screen windows image upload no limit Wspomaganie chodzi też bez problemu tak samo jak wcześniej, wycieków też żadnych nie ma, jedynie ta pompka po dwóch dniach od złożenia całości zaczęła sobie bzykać wcześniej przy starym maglu takie rzeczy działy się tylko jak płyn się kończył, ale tej fontanny ze zbiorniczka nie było Ja mam AWX -a właśnie , próbowałem zmienić płyn i nic to nie daje, po rozgrzaniu pompa nawet bez poruszania kierą wydaje z siebie dziwne dźwięki, musiała się przytrzeć jednak......Znalazłem takie coś :http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-b7-2-0-tdi-i6578809611.htmlhttp://allegro.pl/audi-a4-b7-1-9-tdi-pompa-wspomagania-8e0145155n-i6604906056.htmlbędzie to pasować bez jakiejś rzeźby? Zmieniałem jakiś czas temu magiel bo wyrzucalo mi na prawo kolo płyn. Nowy magiel włożony a wspomaganie jak w starze. Koleś od którego brałem magiel dał mi pompę od B7 3.0 Tdi. Założyłem bez problemu. Jedyna różnica to ze młodsza i ze 20 barów mocniej dmucha.Potem były dalsze przygody ale to przez servotronic a pompa została z 3.0 tdiWysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka No właśnie lookałem na allegro to ta z literką T jest od 2.7 i 3.0 TDI i ma 130 bar , od 2.0 TDI ma 120 bar a nasza ori ma 110 bar to tak wstepnie ustaliłem, wiadomo że dobrze było by gdyby była najmocniejsza wtedy była by poprostu wydajniejsza. Link to post Share on other sites
staniek 31 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Sprawdź może jeszcze sitko w zbiorniczku zanim kupisz pompę. Przy spienionym/napowietrzonym płynie pompa może hałasowac. Mi po wymianie płynu, nie wiedziec czemu, wywaliło sitko w zbiorniczku i była fontanna. I, o ile pamiętam, pompa też zaczęła hałasowac. Link to post Share on other sites
MichałA4 68 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Kurczę sprawdzę jeszcze raz, odciągnę ten płyn ze zbiorniczka i zobaczę jak to sito wygląda może faktycznie nie zwróciłem na nie zbytnio uwagi było siedziało solidnie to nie zawracałem sobie nim głowy. Link to post Share on other sites
turzol 28 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Zalałeś układ ory płynem G004? Link to post Share on other sites
MichałA4 68 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Aż się boję Ci odpowiedzieć bo zaraz pewno mnie zrugasz Zalałem Febim zielonym 6162 tak jak było wcześniej Link to post Share on other sites
turzol 28 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Aż się boję Ci odpowiedzieć bo zaraz pewno mnie zrugasz Zalałem Febim zielonym 6162 tak jak było wcześniej Was juz do reszty z tym Febim pogieło juz nie pomne że powinieneś zalać syntetyk a Febi 6162 to minerał który nijak nie spełnia żadnych norm grupy VAG i jest do aut BMW Link to post Share on other sites
MichałA4 68 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Mówiłem Artur mordeczko 6 lat na tym jeżdżę i nie było problemów to niby czemu teraz miały by być, w maglu wywleczonym z b7 też był ten sam płyn, więc nie kombinowałem ze zmianą i taki sam zalałem... No ale teraz jak jest jazda to biorę wszystko pod uwagę. Link to post Share on other sites
Animal 15 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Nie wiem jak w przypadku magla i pompy z B7 ale w B6 jak byk jest napisane, że ma być minerał. Kiedyś jeszcze w poprzednim aucie przy wymianie magla przez przypadek zalałem syntetyk i dobrze na pompę to nie wpłynęło. Link to post Share on other sites
Marecki1 1 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Panowie jakie minimalne ET felgi musie byc zeby wpasował sie zacisk 320mm i nie obcierało??? Link to post Share on other sites
RicS3 3 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Chłopaki kto ma etkę i mógłby mi po VIN-ie sprawdzić o jakim numerze mam półośki w audi? Chcę wymienić ale nie mam teraz do kogo podjechać na podnośnik czy kanał żeby zerknąć pod spód i sprawdzić ten nr bezpośrednio na półosi. Link to post Share on other sites
Bart_poznan 1 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 jak się postarasz to zobaczysz od strony silnika naklejkę . odkręć zbiorniczek wyrównawczy i będzie widać prawdopodobnie będziesz miał takie : 8E0407271AT Lewa 8E0407272AT Prawa Link to post Share on other sites
RicS3 3 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 jak się postarasz to zobaczysz od strony silnika naklejkę . odkręć zbiorniczek wyrównawczy i będzie widać prawdopodobnie będziesz miał takie : 8E0407271AT Lewa 8E0407272AT Prawa ktoś mi napisał, że podobno półosie są takie same...w sensie nie ma znaczenia strona. A jednak się okazuje, że ma znaczenie. Z exeo o podobnych numerach można wyrwać czy są jakieś zamienne numery? Link to post Share on other sites
turzol 28 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 jak się postarasz to zobaczysz od strony silnika naklejkę . odkręć zbiorniczek wyrównawczy i będzie widać prawdopodobnie będziesz miał takie : 8E0407271AT Lewa 8E0407272AT Prawa ktoś mi napisał, że podobno półosie są takie same...w sensie nie ma znaczenia strona. A jednak się okazuje, że ma znaczenie. Z exeo o podobnych numerach można wyrwać czy są jakieś zamienne numery? W Exeo dla manuala wlasnie szly te z końcówkami AT. Także śmiało możesz zakładać. Link to post Share on other sites
mlodziak22 16 Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 Panowie jest ktoś może z Nysy i mógłby mi autko zobaczyć? akcyza od nowego roku obowiązuje już nowa? Link to post Share on other sites
dydek1 15 Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 (edited) Panowie jest ktoś może z Nysy i mógłby mi autko zobaczyć? akcyza od nowego roku obowiązuje już nowa? jakos w połowie lutego wejdzie w zycie Edited January 4, 2017 by dydek1 Link to post Share on other sites
xsebo1 10 Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 Po etce to raczej nie dojdziesz, auto w górę i będziesz widział Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
dydek1 15 Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 Panowie potrzeba mi numeru gabki co idzie pod pokrywe : Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now