Jump to content

B6 DIVISION


Recommended Posts

już kiedyś pisałem ,że idzie wsadzić do AVF icka z BRD nawet przy klimie na osobnym pasku mam tak u siebie zriobione

Link to post
Share on other sites
  • Replies 84.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jozek726

    5817

  • Wandej

    4732

  • wladi

    3829

  • kaju

    3327

Top Posters In This Topic

dlatego pytam o icek z 2,5 czy ktos zakladał niz kombinowac z centralnym tym bardziej ze nie podoba mi sie to :)

Ja po swapie miałem oba IC z 2.5TDi, podstawowym problemem jest to iż IC z 2.5TDI ma jedno wejście do góry i trzeba robić to na silikonach tuningowych, oraz kolejnym i chyba o wiele większym problemem jest to iż IC z 2.5TDi ma aż dwa wyjścia na dole. U mnie gdzie pas przedni mam dalej z 2.5TDi to akurat nie był problem, ale u posiadaczy oryginalnego 1.9TDi oznacza to dość dużą rzeźbę z silikonami.

Zatem gra nie warta świeczki, lepiej na prawdę zainwestować w IC z BRD, bądź FMIC, które wcale nie musi być duże i widoczne, można założyć z 2.0/3.0 TDi i wcale nie rzuca się w oczy, a daje o nie lepsze rezultaty niż podwójne SMIC, dla tego u mnie IC z 2.5TDi leżą w garażu i się kurzą ;)

Edited by Ra4al
Link to post
Share on other sites

dlatego pytam o icek z 2,5 czy ktos zakladał niz kombinowac z centralnym tym bardziej ze nie podoba mi sie to :)

Ja po swapie miałem oba IC z 2.5TDi, podstawowym problemem jest to iż IC z 2.5TDI ma jedno wejście do góry i trzeba robić to na silikonach tuningowych, oraz kolejnym i chyba o wiele większym problemem jest to iż IC z 2.5TDi ma aż dwa wyjścia na dole. U mnie gdzie pas przedni mam dalej z 2.5TDi to akurat nie był problem, ale u posiadaczy oryginalnego 1.9TDi oznacza to dość dużą rzeźbę z silikonami.

Zatem gra nie warta świeczki, lepiej na prawdę zainwestować w IC z BRD, bądź FMIC, które wcale nie musi być duże i widoczne, można założyć z 2.0/3.0 TDi i wcale nie rzuca się w oczy, a daje o nie lepsze rezultaty niż podwójne SMIC, dla tego u mnie IC z 2.5TDi leżą w garażu i się kurzą ;)

Dzięki kolego za konkretna odp

naciepane z GT-I9195

Link to post
Share on other sites

Panowie, Panie - najlepszego w Nowym. Oby był lepszy niż poprzedni....

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Siemanko Panowie,pytanie do znafcow, czy pompa wspomagania z b7 z silnika 1.9/2.0/3.0 tdi podejdzie do 1.9 tdi w b6?

Zmienilem u siebie magiel i stara pompa prawdopodobnie po dwóch dniach sie skonczyla, wspomaganie działa normalnie ,ale pompka wyje jak szalona no i fontanna ze zbiorniczka sie robi.

Link to post
Share on other sites

1.9/2.0TDI z B7 to jest taka sama pompa jak 1.9TDI z B6. Jedyna różnica, która może występować to kolanko wychodzące z pomp, jedne mają pod kątem, drugie proste. Nie pamiętam, które mają kolanko, a które proste, ale poza tym niczym się nie różnią. Co więcej, samo kolanko można "przeszczepić" ze starej pompy.

Edit: Wydaje mi się że różnica była między starym silnikiem AWX np, a AVF nowszym i wyżej.

Edited by JawoR36
Link to post
Share on other sites

:hi:

Panowie, taka prośba, jakby ktoś miał na oku w odpowiednim stanie:

- podsufitkę kompletną

- zderzaki s-line

- lotka klapy bagażnika avant s-line

- nakładki progowe s-line

Wszystko powyższe do A6C6 Avant 2010r

To proszę o kontakt :wink:

orientujesz się czy podsufitka w przedlifcie jest taka sama? Jak tak to znajomy ma na sprzedaż kpl

Link to post
Share on other sites

Ja mam AWX -a właśnie , próbowałem zmienić płyn i nic to nie daje, po rozgrzaniu pompa nawet bez poruszania kierą wydaje z siebie dziwne dźwięki, musiała się przytrzeć jednak......

Znalazłem takie coś :

http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-b7-2-0-tdi-i6578809611.html

http://allegro.pl/audi-a4-b7-1-9-tdi-pompa-wspomagania-8e0145155n-i6604906056.html

będzie to pasować bez jakiejś rzeźby?

Link to post
Share on other sites

:hi:

Panowie, taka prośba, jakby ktoś miał na oku w odpowiednim stanie:

- podsufitkę kompletną

- zderzaki s-line

- lotka klapy bagażnika avant s-line

- nakładki progowe s-line

Wszystko powyższe do A6C6 Avant 2010r

To proszę o kontakt :wink:

orientujesz się czy podsufitka w przedlifcie jest taka sama? Jak tak to znajomy ma na sprzedaż kpl

To samo, ale zapytaj czy:

- avant,

- bez szyberdachu

- komplet z lampkami, raczkami etc.

- jest nawiew w słupkach B

- jest dobry stan ?

Dzięki za info :wink:

A przy okazji....jakie springi byś mi polecił? 2.0 tdi na seryjnym zawieszeniu. Chciałbym dać go trochę niżej. Coś jak przy 1bv lub centa niżej :)

Link to post
Share on other sites

Ja mam AWX -a właśnie , próbowałem zmienić płyn i nic to nie daje, po rozgrzaniu pompa nawet bez poruszania kierą wydaje z siebie dziwne dźwięki, musiała się przytrzeć jednak......

Znalazłem takie coś :

http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-b7-2-0-tdi-i6578809611.html

http://allegro.pl/audi-a4-b7-1-9-tdi-pompa-wspomagania-8e0145155n-i6604906056.html

będzie to pasować bez jakiejś rzeźby?

Co to w ogóle za magiel założyłeś?

Ps. Ta sama pompa, tylko trochę brudniejsza u mnie kosztuje 70zł.

Link to post
Share on other sites

Ja mam AWX -a właśnie , próbowałem zmienić płyn i nic to nie daje, po rozgrzaniu pompa nawet bez poruszania kierą wydaje z siebie dziwne dźwięki, musiała się przytrzeć jednak......

Znalazłem takie coś :

http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-b7-2-0-tdi-i6578809611.html

http://allegro.pl/audi-a4-b7-1-9-tdi-pompa-wspomagania-8e0145155n-i6604906056.html

będzie to pasować bez jakiejś rzeźby?

Zmieniałem jakiś czas temu magiel bo wyrzucalo mi na prawo kolo płyn. Nowy magiel włożony a wspomaganie jak w starze. Koleś od którego brałem magiel dał mi pompę od B7 3.0 Tdi. Założyłem bez problemu. Jedyna różnica to ze młodsza i ze 20 barów mocniej dmucha.

Potem były dalsze przygody ale to przez servotronic a pompa została z 3.0 tdi

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Magiel wpadł z b7 :

IMG_20161227_160217_resized_20170103_115image hosting 30 mb

IMG_20161227_160146_resized_20170103_115print screen windows

IMG_20161227_160246_resized_20170103_115image upload no limit

Wspomaganie chodzi też bez problemu tak samo jak wcześniej, wycieków też żadnych nie ma, jedynie ta pompka po dwóch dniach od złożenia całości zaczęła sobie bzykać :decayed: wcześniej przy starym maglu takie rzeczy działy się tylko jak płyn się kończył, ale tej fontanny ze zbiorniczka nie było :kwasny:


Ja mam AWX -a właśnie , próbowałem zmienić płyn i nic to nie daje, po rozgrzaniu pompa nawet bez poruszania kierą wydaje z siebie dziwne dźwięki, musiała się przytrzeć jednak......
Znalazłem takie coś :
http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-b7-2-0-tdi-i6578809611.html
http://allegro.pl/audi-a4-b7-1-9-tdi-pompa-wspomagania-8e0145155n-i6604906056.html

będzie to pasować bez jakiejś rzeźby?

Zmieniałem jakiś czas temu magiel bo wyrzucalo mi na prawo kolo płyn. Nowy magiel włożony a wspomaganie jak w starze. Koleś od którego brałem magiel dał mi pompę od B7 3.0 Tdi. Założyłem bez problemu. Jedyna różnica to ze młodsza i ze 20 barów mocniej dmucha.
Potem były dalsze przygody ale to przez servotronic a pompa została z 3.0 tdi

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

No właśnie lookałem na allegro to ta z literką T jest od 2.7 i 3.0 TDI i ma 130 bar , od 2.0 TDI ma 120 bar a nasza ori ma 110 bar to tak wstepnie ustaliłem, wiadomo że dobrze było by gdyby była najmocniejsza wtedy była by poprostu wydajniejsza.

Link to post
Share on other sites

Sprawdź może jeszcze sitko w zbiorniczku zanim kupisz pompę. Przy spienionym/napowietrzonym płynie pompa może hałasowac. Mi po wymianie płynu, nie wiedziec czemu, wywaliło sitko w zbiorniczku i była fontanna. I, o ile pamiętam, pompa też zaczęła hałasowac.

Link to post
Share on other sites

Kurczę sprawdzę jeszcze raz, odciągnę ten płyn ze zbiorniczka i zobaczę jak to sito wygląda :facepalm: może faktycznie nie zwróciłem na nie zbytnio uwagi było siedziało solidnie to nie zawracałem sobie nim głowy.

Link to post
Share on other sites

Aż się boję Ci odpowiedzieć bo zaraz pewno mnie zrugasz :decayed:

Zalałem Febim zielonym 6162 tak jak było wcześniej :wink:

Link to post
Share on other sites

Aż się boję Ci odpowiedzieć bo zaraz pewno mnie zrugasz :decayed:

Zalałem Febim zielonym 6162 tak jak było wcześniej :wink:

Was juz do reszty z tym Febim pogieło :decayed: juz nie pomne że powinieneś zalać syntetyk a Febi 6162 to minerał który nijak nie spełnia żadnych norm grupy VAG i jest do aut BMW

wscuNKw.png

Link to post
Share on other sites

Mówiłem :grin:

Artur mordeczko 6 lat na tym jeżdżę i nie było problemów to niby czemu teraz miały by być, w maglu wywleczonym z b7 też był ten sam płyn, więc nie kombinowałem ze zmianą i taki sam zalałem...

No ale teraz jak jest jazda to biorę wszystko pod uwagę.

Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak w przypadku magla i pompy z B7 ale w B6 jak byk jest napisane, że ma być minerał. Kiedyś jeszcze w poprzednim aucie przy wymianie magla przez przypadek zalałem syntetyk i dobrze na pompę to nie wpłynęło.

Link to post
Share on other sites

Panowie jakie minimalne ET felgi musie byc zeby wpasował sie zacisk 320mm i nie obcierało???

Link to post
Share on other sites

Chłopaki kto ma etkę i mógłby mi po VIN-ie sprawdzić o jakim numerze mam półośki w audi? Chcę wymienić ale nie mam teraz do kogo podjechać na podnośnik czy kanał żeby zerknąć pod spód i sprawdzić ten nr bezpośrednio na półosi.

Link to post
Share on other sites

jak się postarasz to zobaczysz od strony silnika naklejkę . odkręć zbiorniczek wyrównawczy i będzie widać

prawdopodobnie będziesz miał takie :

8E0407271AT Lewa

8E0407272AT Prawa
Link to post
Share on other sites

jak się postarasz to zobaczysz od strony silnika naklejkę . odkręć zbiorniczek wyrównawczy i będzie widać

prawdopodobnie będziesz miał takie :

8E0407271AT Lewa

8E0407272AT Prawa

ktoś mi napisał, że podobno półosie są takie same...w sensie nie ma znaczenia strona. A jednak się okazuje, że ma znaczenie. Z exeo o podobnych numerach można wyrwać czy są jakieś zamienne numery?

Link to post
Share on other sites

jak się postarasz to zobaczysz od strony silnika naklejkę . odkręć zbiorniczek wyrównawczy i będzie widać

prawdopodobnie będziesz miał takie :

8E0407271AT Lewa

8E0407272AT Prawa

ktoś mi napisał, że podobno półosie są takie same...w sensie nie ma znaczenia strona. A jednak się okazuje, że ma znaczenie. Z exeo o podobnych numerach można wyrwać czy są jakieś zamienne numery?

W Exeo dla manuala wlasnie szly te z końcówkami AT. Także śmiało możesz zakładać.

Link to post
Share on other sites

:hi: Panowie jest ktoś może z Nysy i mógłby mi autko zobaczyć?


akcyza od nowego roku obowiązuje już nowa?

Link to post
Share on other sites

:hi: Panowie jest ktoś może z Nysy i mógłby mi autko zobaczyć?

akcyza od nowego roku obowiązuje już nowa?

jakos w połowie lutego wejdzie w zycie

Edited by dydek1
Link to post
Share on other sites

Po etce to raczej nie dojdziesz, auto w górę i będziesz widział

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...