Jump to content

B6 DIVISION


Recommended Posts

Mam takie Recaro, niestety materiał na prawym fotelu nie wygląda już za ciekawie, związku z tym są dwie opcje :
1. Wymienić na taki jaki był
2. Wymienić wszystkie elementy z alcantary na inny kolor / materiał.
Jakieś propozycje co do koloru / materiału? Nie ukrywam, że fotele mają być typowo na handel więc np fikuśny róż lub skóra z węża odpada :decayed:

 
recaro.png

Robiłem taki fotel, za ori alcantare plus obszycie siedziska ok 750zlf42963c466db1f6ff98fa7293cc8797b.jpg3ca8248c235165fe48424953afb627b5.jpg

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
  • Replies 84.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jozek726

    5817

  • Wandej

    4732

  • wladi

    3829

  • kaju

    3327

Top Posters In This Topic

4 godziny temu, szczuraz napisał:

Pogadaj z Kozą na ten temat. Opierniczy Ci je w dobrej monecie. Sporo materiałów ma teraz. :wink:

Zawartość dodana 25 minutes later

BTW tak na moje mało fachowe oko to jakby ogolić, wyprać i zaatakować parownicą tą alkantare to by była ok. Po co przeszywać skoro można ją naciągnąć ?

Dziurka już tam jest, na zdjęciach też jej nie widziałem ;)


 

Link to post
Share on other sites

Jedyna jakakolwiek szansa to nr 3 AF/AG, ale trzeba by się upewnić czy to czasem nie 2.5. Cała reszta z osobnym zbiornikiem nie podejdzie.

Link to post
Share on other sites

Ja mam AVF i wkładałem ten z jakby dodatkowym zbiorniczkiem w AWX nie jest przypadkiem tak samo?

Link to post
Share on other sites

No właśnie kurde powinno być to samo przecież AVF i AWX to to samo prawie, nie zmienili chyba nic w komorze silnika , ten z nr 3 to spotykałem w 1.8 t i 2.0 a te z dodatkowym zbiorniczkiem to widziałem właśnie w temacie o rezaniu sprysków do lamp tam kolega też miał 1.9 tdi avf-a chyba nawet i tam przypasował ten ze zbiornikiem dodatkowym.

W archiwum allegro znalazłem takie coś:

http://archiwum.allegro.pl/oferta/zbiorniczek-plynu-do-spryskiwaczy-audi-a4-b6-i3268314368.html

Niby z 1.9 i ma dodatkowy zbiornik.....

Edited by MichałA4
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, JawoR36 napisał:

Jedyna jakakolwiek szansa to nr 3 AF/AG, ale trzeba by się upewnić czy to czasem nie 2.5. Cała reszta z osobnym zbiornikiem nie podejdzie.

Ja mam właśnie z doczepianym zbiorniczkiem tylko nie pamiętam numeru 

Wg mnie powinieneś brać z doczepianym zbiorniczkiem 

Link to post
Share on other sites

Te z doczepianym mają w całkiem innym miejscu mocowana do karoserii więc na pewno się różnią i zamienne nie są...

Link to post
Share on other sites

3 napewno nie będzie pasował. 1 2 4 będą pasowały bo są doczepiane

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Panowie mam dość nietypowy problem z 1.9TDi, turbo mi przeładowuje, ale tylko do okolicy 65*C temp. płynu, powyżej wszystko OK.

Od razu napiszę, iż wiem to, gdyż mam wskaźnik doładowania w kabinie. Porobiłem logi, ale wg nich prócz tego że przeładowuje w tym przedziale co podałem, wszystko pozostałe jest OK.
Mam co prawda program w nim zrobiony,ale problem pojawił się niedawno a jeżdżę już na nim 2 lata. Przepływka wyłączona programowo.

Czyżby problem z podciśnieniem bo tylko to mi przychodzi do głowy??

Link to post
Share on other sites

Tylko czemu tylko na zimnym?? Na ciepłym nie ma żadnego problemu, nawet przez ułamek sekundy nie przeładuje,

Link to post
Share on other sites

Właśnie też tak zaczynam podejrzewać, bo geometria cięłaby się raczej cały czas...

Czas wymienić wszystkie wężyki od podciśnień.

Link to post
Share on other sites

Siema, chcę u siebie założyć grzaną kierę, obecnie wchodząc w kodowanie kierownicy mam możliwość zaznaczenia opcji kodowania grzania. Czy wystarczy, jak kupię samą kierownicę, czy muszę dokupić coś więcej?

 

 

Zawartość dodana 1 minute later

Dotyczy A6C6

Link to post
Share on other sites

Cześć Panowie, mam pytanie jak to jest z ori hakiem? Trzeba podcinać zderzak pod ori hak? Jest w ogóle wersja zderzaka pod hak? Miałem wcześniej zwykły zderzak i z tego co pamiętam był podcięty, teraz mam s-line i założyłem go bez podcinania.

Link to post
Share on other sites
Cześć Panowie, mam pytanie jak to jest z ori hakiem? Trzeba podcinać zderzak pod ori hak? Jest w ogóle wersja zderzaka pod hak? Miałem wcześniej zwykły zderzak i z tego co pamiętam był podcięty, teraz mam s-line i założyłem go bez podcinania.

Ja mam s4 zderzak i nie mam podpiętego. Acz kolwiek na zderzaku jest zaznaczone gdzie wyciąć.

naciepane z kalkulatora S7

Link to post
Share on other sites

secio84, a normalnie gniazdo się opuszcza czy na siłę trzeba to jakoś wyciągać?

Link to post
Share on other sites

Trochę zderzak odginam i wychodzi weź problemu

naciepane z kalkulatora S7

Zawartość dodana 0 minutes later

Ale będę to zmieniał żeby nie odginac zderzaka skieruje w dół i będzie Oki

naciepane z kalkulatora S7

Link to post
Share on other sites
Trochę zderzak odginam i wychodzi weź problemu

naciepane z kalkulatora S7


Zawartość dodana 0 minutes laterAle będę to zmieniał żeby nie odginac zderzaka skieruje w dół i będzie Oki

naciepane z kalkulatora S7




Ale co skierujesz w dół? Nie chciałbym docinać zderzaka bo szkoda.
Link to post
Share on other sites


Ale co skierujesz w dół? Nie chciałbym docinać zderzaka bo szkoda.

Mocowanie wtyczki skieruje w dół i wtyczkę będę wpisał od dołu i zderzaka wogole nie będę musiał ruszać

naciepane z kalkulatora S7

Link to post
Share on other sites

Złącze jest wysuwane z pod zderzaka chyba że masz jakoś na stałe ja całe złącze mam chwane pod zderzak u sam hak też jest wyciągamy

naciepane z kalkulatora S7

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...