Jump to content

B6 DIVISION


Recommended Posts

No więc żeby dobrze się to wysuwalo musisz odchylic zderzak rzynajmniej u mnie tak jest. I chcę to na stałe zostawić w zderzaku tylko skierowane w dół żeby od dołu wtyczkę wpisać

naciepane z kalkulatora S7

Link to post
Share on other sites
  • Replies 84.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jozek726

    5817

  • Wandej

    4732

  • wladi

    3829

  • kaju

    3327

Top Posters In This Topic

Wymienione, potestowane i chyba przestał przeładowywać ? Przy okazji uprościłem instalację podciśnienia gdyż od dawna mam już tylko N75, wiec usunąłem podciśnienia od klapy gaszącej i EGR.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, [email protected] napisał:

Wszystkie przewody powymieniałeś? Ile w sumie metrów potrzeba i jaka to tam średnica idzie - 3mm czy 4mm :eusathink:??

Wszystkie prócz tych od podciśnienia do servo od hamulców. Dodatkowo upraszczałem instalację podciśnienia i tak na prawdę pozostawiłem tylko N75. Więc u mnie starczyło 1.5m tego wężyka. Teraz od trójnika za pompą vacu idzie wężyk do zaworku jednokierunkowego, następnie bezpośrednio do N75 a stamtąd do gruszki turbo. Żadnych innych trójników, zaworów czy zbiorników podciśnienia.

Zachowując normalną instalację 4m powinny spokojnie starczyć, góra 5m.

Fabrycznie powinny być wężyki o średnicy wew. 3.2mm ja mam u siebie wężyk nie gumowy, a poliuretanowy [taki sam typ jak do airride] o średnicy wew 4mm i musiałem go podgrzewać aby założyć.

Link to post
Share on other sites

Panowie chciałbym zmienić u siebie w aucie nadkola, chodzi o to filcowe wygłuszenie, oryginalnie moja A4 nie miała zewnętrznego s-lina , a po założeniu zderzaków z pakietu okazało się ,że ori są kilka cm za krótkie i słabo to wygląda, powiedzcie jakich wygłuszeń szukać aby to grało ?

Może ktoś z Was dysponuje nr tych szmatek do auta z s-line, ciekawe czy nadkola z S4 by pasowały?;)

Link to post
Share on other sites
19 minut temu, jozek726 napisał:

:hi: Panowie mogę prosić o lajka pod napisem "I love you za lidera I ligi" :drinks:

 

https://www.facebook.com/MKS-Chojniczanka-1930-Chojnice-513654538685699/?fref=ts

Nigdy, tylko GKS :decayed:

Link to post
Share on other sites

Panowie czy tylko mi forum chodzi tak chu.owo ? niby ostatnio było coś robione a jak serwer tragiczny był tak jest.

Link to post
Share on other sites

Nie tylko Tobie. Teraz są wgrywane aktualizacje dlatego tak jest.

Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
7 minut temu, mlodziak22 napisał:

ok dzieki. listwy alu pakiet sport b7 to 1nk?potrzebuje popielniczki tył

NK1 szły w parze z s-line wewn. Przy sport masz pewnie Q88

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, turzol napisał:

NK1 szły w parze z s-line wewn. Przy sport masz pewnie Q88

wszystko jasne wielkie dzieki

Link to post
Share on other sites

Ja mam dekory q88, ramkę i popiołki 1nk ,jak się mocno nie przyglądasz to nie rzuca się w oczy,oczywiście jak trafię w dobrej kasie 1nk to będzie zmiana 

Link to post
Share on other sites

Witam, potrzebuję informacji do projektu na uczelnię, najlepiej z jakiegoś programu żeby to były wiarygodne dane odnośnie: znamionowego ciśnienia paliwa wytwarzanego w pompie paliwowej samochodu  Audi A4 B6 1.8T BEX 190KM. Poratujcie prosze jak macie dostęp do jakiejś autodaty czy cos :) dzieki

Link to post
Share on other sites

Panowie czy zderzak tylni od sedana sline 2.5 tdi podejdzie bez problemu do 1.8t?

Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Siema, pytanie do czarnych sufitow..:-)

Żeby zmienić poszycie słupka B, gdzie muszę pas odkręcić? Przy fotelu, czy na dole przy słupku?

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Falcone napisał:

Panowie czy zderzak tylni od sedana sline 2.5 tdi podejdzie bez problemu do 1.8t?

Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka
 

Trochę nie bardzo, w 2.5 TDI wydech masz schowany za zderzakiem , a w 1.8 T tłumiki wychodzą na zewnątrz, do 1.8T podejdzie Ci zderzak od:

- 1.8 T s-line

-3.0 s-line

- s4 b6 

taki w którym są dwa otwory na tłumiki końcowe ,oczywiście sedan/avant nie są zamienne.

Poniżej masz linki do aukcji ze zderzakami s-line:

1.6 PB/2.0 PB

http://allegro.pl/zderzak-tyl-sline-s-line-audi-a4-b6-lx7z-kombi-pdc-i6690209975.html

1.8 PB/3.0 PB

http://allegro.pl/audi-a4-b6-sedan-s-line-zderzak-tyl-kolor-ly7w-i6685730124.html

1.9 TDI/2.5 TDI

http://allegro.pl/audi-a4-b6-sedan-s-line-zderzak-tyl-tylny-i6655119224.html

 

Edited by MichałA4
Link to post
Share on other sites

Panowie aby dostać się do przekaźnika świeć żarowych, muszę ściągnąć podszybie i ramiona wycieraczek? Czy jest inny sposób?

Link to post
Share on other sites

Wystarczy zdjąć lewe ramię. Dwie śruby pokrywy komputera odkręcisz giętką przedłużką. Trzy pozostałe są z przodu więc żaden problem.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...