Jump to content
86 86
Nosb

B6 DIVISION

Recommended Posts

W dniu 5.10.2018 o 07:08, grzes283 napisał:

Podziękował 🙂

Kolor lz9y, dokładnie taki sam jak miałem w poprzedniej A6, jedyne czego nie chciałem już, to trzeciego czarnego auta.....no i masz babo placek.

Jest w zadowalającym stanie, także można przymknąć oko 🙂

Gdzie ten nowy superb? 

Gratki wozu!  Zakładaj temat i lecisz z modami 😉, no i środek pokaż 


było: VW Golf III 1Z 1995r 90KM 

było: B6 A4 Avant AVF 2003r 2xS-line 171KM/357 Nm

było: B6 VW passat CBAB 2010r 4Motion HighLine 178KM/395Nm 

jest : C6 A6 Avant polift 3.0 v6 tdiQ CDYA  2xS-line - ciekawe wyposażenie :banan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super auto, silnik jedyny słuszny do tej budy. Sam chorowałem na a6 c6 polift w sedanie, ale nie miałem szczęścia z szukaniem bo trafiałem na same ulepy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, pajda napisał:

Gdzie ten nowy superb? 

Gratki wozu!  Zakładaj temat i lecisz z modami 😉, no i środek pokaż 

Z Superbem nie wypaliło. Szkoda, bo super auto, ale co się odwlecze, to nie uciecze. Poczekam na lifta 🙂

Tym czasem jest c6 z uważam dobrym wyposażeniem i silnikiem, który pozwoli się trochę pobawić 🙂

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, turzol napisał:

Super auto, silnik jedyny słuszny do tej budy. Sam chorowałem na a6 c6 polift w sedanie, ale nie miałem szczęścia z szukaniem bo trafiałem na same ulepy.

2.0 nie było najgorsze. 170 koni dawało radę po mieście. Wiadomo obydwa silniki nie są warte porównywania. 3.0 daje zdecydowanie więcej frajdy. Muskasz gaz i to dosłownie frunie - tyle, że w mieście na nic to się zda, wieczne korki skutecznie blokują rozwścieczone konie 😉

Wtryski wymienione, skrzynia po wymianie kosza.....zostaje tylko rozrząd, defacto największa sprawa przy tych silnikach...

Mój też nie jest idealny - takich nie ma, za dużo przemieliłem w ostatnich latach używek.

Był mocniej przytarty w lewy tylny błotnik są fotki. Bez gipsu się nie obyło. Są miejsca gdzie wartości są blisko 1700 mikronów. Ale nadrabia resztą i wyposażeniem, dlatego się zdecydowałem. 

A tak w woli ścisłości dla potomnych. Ci, ktorzy rezygnują z zakupu, tylko dlatego, że  gdzieś na błotniku jest 600 czy 700 mikronów - Panowie głupota totalna.

W starej A6 i w żony Astrze robiłem blotniki, typowa estetyka, dosłownie przerysowanie widelcem. Odrobina szpachli dla wyrównania + lakier i wyszło na mierniku prawie 600 mikronów. Być może kilka lat temu bym omijał taki samochód.  Teraz, gdy wiem jak małe wystarczy uszkodzenie, aby zrobić taką wartość nie ma to dla mnie znaczenia.

Oczywiście czujność należy zachować jak największą, ale myślmy rozsadnie. Lepiej trochę szpachli, niżeli wymieniany element po większej przygodzie 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie to chyba "najgorszy element" robiony przy aucie - tylny błotnik. Mam uraz jak chuu po tym co widzialem co sie dzialo z tescia B6 gdzie bylo wstawiane poszycie tylnego blotnika... Ale i tak nie skreślałbym auta przez robiony tylny błotnik ;)


-----  >>> hq1j3ty.jpg     <<<  -----

19'  Styling  132 - Pompei S5 9J et 33  / Gwint /  Bi-Xenon Koito Q5 - Intemo / GTB 2260VZK / S4-Line pack ...

https://a4-klub.pl/topic/361973-a4-b6-avantador-s4line-gtb-2260vzk-styling-132-1939-bix-intemo-continue-by-kojk/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie pisałem jakiś czas temu ze turbo mi rozłączyło i miałem zrobić logi dopiero dzisiaj znalazłem czas i bardzo was proszę zerknie ktoś na to i się wypowie czy wszystko Ok ? 

9B77E76F-09E1-4047-ACD7-EC94F588F88A.jpeg

CECAAC5B-5E57-4EDD-BCDC-A19779B2E42D.jpeg

D5F1B850-E3E0-4F10-978E-A513007A6E53.jpeg

D3C584C0-FE92-4097-A7A4-DC7EA933EFAD.jpeg

CAC98361-3EB0-4474-A534-308C7A5F0CFD.jpeg

D6BB7773-3D77-431B-ABA9-45EF838BEA9F.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem z utrzymaniem zadanego ciśnienia, dość mocny over boost na początku, potem jest problem z uzyskaniem zadanego (niedoładowanie) - turbo raczej do czyszczenia...


A4 B6 Mingblau AVFant by kamil-vag

Audi A6 C5 2.4 ALF > Audi A4 B5 1.9 TDI AFN > Audi A3 8L 1.9 TDI ALH > VW Passat B5 FL 2.0 ALT > Audi A4 B6 1.9TDI AVF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suszarka do czyszczenia raczej lub coś z N75 😉

Edited by [email protected]

-----  >>> hq1j3ty.jpg     <<<  -----

19'  Styling  132 - Pompei S5 9J et 33  / Gwint /  Bi-Xenon Koito Q5 - Intemo / GTB 2260VZK / S4-Line pack ...

https://a4-klub.pl/topic/361973-a4-b6-avantador-s4line-gtb-2260vzk-styling-132-1939-bix-intemo-continue-by-kojk/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziekuje Panowie za odp ☺️

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 4.10.2018 o 19:29, grzes283 napisał:

Siema mordeczki, 

Nieskromnie się pochwale moim zakupem. W prawdzie miało być coś zuuupełnie innego, ale nic tak  nie weryfikuje planów, jak życie.......jednakże tym razem weryfikacja okazała się na ogromny plus😜😜

Niby miałe już od dwóch lat A6C6 poliftowe, ale uwierzcie mi.....to są dwa różne auta. 

2.0 vs 3.0

FWD vs Quattro

Avant vs Sedan

170KM vs 280KM

Dodatkowo  kilka smaczków.....webasto, grzana kiera, pamięć kierowcy i zawieszenie pneumatyczne - to z takich istotniejszych różnic.....

 

20180926_172754.jpg

20181001_143517.jpg

20181002_111953.jpg

Graty zakupu :)


To tutaj!

[sIGPIC][/sIGPIC]

Share this post


Link to post
Share on other sites

:hi: Panowi każde b6 powinno mieć przy zegarach "palemkę" ? 


k5x6V52.jpg


Motoryzacja to nie tylko samochody , to ta magiczna więź łącząca kierowcę z jego samochodem....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko te z zegarem radiowym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemka, ja też z pytaniem  ;) wiem, że przy montażu lotki z b7 do b6tki trzeba coś tam podebrać/podciąć  przy świetle stopu. Pytanie jest takie czy po tym zabiegu nie zostaje tam jakaś dziura,  szpara, jednym słowem czy wygląda to Oki? 

Czy dać se spokój z lotką z b7 i szukać od b6 bo podobno jest też ładniejsza? 

 

Pozdr   


jest B6 AVF quattro pierwszy diesel, i chyba jednak ostatni ;)

było B5 AAH quattro | krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8 | było B4 AAH quattro

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie to tak jak piszesz wolałbym lotkę z b6tki, ale dość ciężko znaleźć coś w przyzwoitej kasie.  Z b7 jest zdecydowanie większy wybór. 

No nic, może jeszcze trochę wytrzymam i wytargam coś w dobrej kasie.

Dzięki  :)


jest B6 AVF quattro pierwszy diesel, i chyba jednak ostatni ;)

było B5 AAH quattro | krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8 | było B4 AAH quattro

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie zauważyłem żadnego zawinięcia, jedyny problem jest taki, że z b7 nachodzi na światło stopu i nie wiem czy da się później je wyciągnąć jakby siadło ;)
Także jak kupisz to radzę nie stosować permanentnych technik mocowania :D


Czarny 1.8t

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Onyks napisał:

Tylko te z zegarem radiowym.

tzn ? jakie to są z zegarem radiowym ? 


k5x6V52.jpg


Motoryzacja to nie tylko samochody , to ta magiczna więź łącząca kierowcę z jego samochodem....

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, jozek726 napisał:

tzn ? jakie to są z zegarem radiowym ? 

W kodach wyposaż:

U1A = licznik z prędkościomierzem w km/h, zegarem, tacho, licznikiem podrozy

U2A = wskazniki z predkosciomierzem w km/h, zegarek sterowany falami radiowymi, obrotomierz (?) i licznik chwilowy przejechanych kilometrow

Edited by turzol

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, turzol napisał:

W kodach wyposaż:

U1A = licznik z prędkościomierzem w km/h, zegarem, tacho, licznikiem podrozy

U2A = wskazniki z predkosciomierzem w km/h, zegarek sterowany falami radiowymi, obrotomierz (?) i licznik chwilowy przejechanych kilometrow

 

dzięki 😉


k5x6V52.jpg


Motoryzacja to nie tylko samochody , to ta magiczna więź łącząca kierowcę z jego samochodem....

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 6.10.2018 o 17:27, [email protected] napisał:

Dla mnie to chyba "najgorszy element" robiony przy aucie - tylny błotnik. Mam uraz jak chuu po tym co widzialem co sie dzialo z tescia B6 gdzie bylo wstawiane poszycie tylnego blotnika... Ale i tak nie skreślałbym auta przez robiony tylny błotnik ;)

Dlatego napisałem, że lepiej trochę szpachli niż grubsza robota. Aczkolwiek jeśli poszycie jest dobrze wstawione, to również nie powinno przekreślić zakupu. Kwestia oczywiście ceny i innych elementów.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, 3r4 napisał:

nie zauważyłem żadnego zawinięcia, jedyny problem jest taki, że z b7 nachodzi na światło stopu i nie wiem czy da się później je wyciągnąć jakby siadło ;)
Także jak kupisz to radzę nie stosować permanentnych technik mocowania :D

Porównaj sobie obydwie lotki to zobaczysz różnicę 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Ktoś jest w stanie pomóc zapłacę nawet za radę co o jak. Otóż mam b6 anglika przełożonego i instalacja oraz moduły są wsadzone z b7! Problem mam z xenonami mam bixa w b6. Co zrobić żeby to działało dać moduł do xenonow z b6 i pezepinowac bortenza (moduł koło nóg) na tego z b6  i wiązkę też na, wzór z b6 czy moduł do xenonow z b7 dać i da radę jakoś to uruchomić bo lampy chodzą tylko się nie poziomuja 

Pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 7.10.2018 o 21:53, staniek napisał:

Siemka, ja też z pytaniem  ;) wiem, że przy montażu lotki z b7 do b6tki trzeba coś tam podebrać/podciąć  przy świetle stopu. Pytanie jest takie czy po tym zabiegu nie zostaje tam jakaś dziura,  szpara, jednym słowem czy wygląda to Oki? 

Czy dać se spokój z lotką z b7 i szukać od b6 bo podobno jest też ładniejsza? 

 

Pozdr   

Bierz lotkę z B7 wystarczy podciąć rogi przy świetle stopu i wszystko pasi bez problemu 👌

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, bartekzks napisał:

Witam. Ktoś jest w stanie pomóc zapłacę nawet za radę co o jak. Otóż mam b6 anglika przełożonego i instalacja oraz moduły są wsadzone z b7! Problem mam z xenonami mam bixa w b6. Co zrobić żeby to działało dać moduł do xenonow z b6 i pezepinowac bortenza (moduł koło nóg) na tego z b6  i wiązkę też na, wzór z b6 czy moduł do xenonow z b7 dać i da radę jakoś to uruchomić bo lampy chodzą tylko się nie poziomuja 

Pozdrawiam 

A silniczki sprawne? Jest błąd na desce? Podpinałeś kompa czy są błędy, ewentualnie jakie ?


-----  >>> hq1j3ty.jpg     <<<  -----

19'  Styling  132 - Pompei S5 9J et 33  / Gwint /  Bi-Xenon Koito Q5 - Intemo / GTB 2260VZK / S4-Line pack ...

https://a4-klub.pl/topic/361973-a4-b6-avantador-s4line-gtb-2260vzk-styling-132-1939-bix-intemo-continue-by-kojk/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, [email protected] napisał:

A silniczki sprawne? Jest błąd na desce? Podpinałeś kompa czy są błędy, ewentualnie jakie ?

Lampy sprawne na module z b6 i wiązce z b6 wszystko śmiga. Na wiązce z b7 i modułach  b7 jest problem. Myślę czy nie pezepinowac wiązki z b7 na mce b6 kupić 8E0 907 279f i wtedy zobaczę czy ruszy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pany ktoś mi podpowie jak aktualizować vfiz'a ? Port widoczny, FTDI w porcie 3 informuje, że urządzenie działa poprawnie a ja dalej nie wiem gdzie go szukać  :facepalm:


V6 TDi > I like new challenges :decayed:

 

Srebrny Resorak / S-Line /

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemanko Panowie. Po przesiadce z B7 na B6 na pewno częściej będę zaglądał do Dywizjonu 😄 Zapraszam też do siebie do tematu 😉 Pozdrówki ^^


Było: B7 3.0TDI ASB 306ps/622nm
Jest: B6 1.9TDI AWX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie gwizdki w tylnych drzwiach zaczynają grać po chwili lub nie grają wcale , czyżby się kończyły ,może miał ktoś taki przypadek , dodam że głośniki grają dobrze

Edited by greg2505

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jeżdzę B7 i od jakiegos czasu bardzo mocno grzeje ogrzewanie. Co to może znaczyć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
86 86

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...