Jump to content

B6 DIVISION


Recommended Posts

Tak z ciekawości, cykniesz fotkę tej obejmy 'z góry'? Produkujemy te części u mnie w zakładzie i chętnie porównam jakość warstwy antykorozyjnej :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 85.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4732

  • wladi

    3829

  • kaju

    3327

Top Posters In This Topic

Radek, robicie to dla VW? Ta obejma chyba wogole nie wystepuje w zamienniku, a przynajmnie w IC nie bylo szans tego dostac jedynie Aso. 

Powiem Ci też że lakierek na tym to też tylko symboliczny, na czarno prysniete w polysk i to wszystko, jutro zrobie fotke i wrzuce to zerkniesz.

Link to post
Share on other sites

 Witam. Wie ktoś co może być przyczyną tego brudu na tarczach? Są nowe. Założone 2 tygodnie temu. Auto ogólnie stoi uszkodzone. Kilka dni temu wyciekł mi cały płyn do wspomagania i muszę oddać do mechanika na wymianę magłownicy. Tarcze były czyste i nowe już po wycieku płynu, więc wątpię że to było przyczyną. Samochód stał niejeżdzony kilka dni i dzisiaj poszedłem go obejrzeć i na tarczach z przodu jak i z tyłu taki syf. Wiem, że może trochę głupie pytanie, ale jestem na baaardzo niskim poziomie mechaniki i sie dopiero uczę. Zanim to oddam do mechanika chciałbym się dowiedzieć czy to może być kolejna usterka. 

IMG_20190715_200654.jpg

IMG_20190715_200654.jpg

Link to post
Share on other sites

nie nakrecaj sie, wszystko jest ok

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, TOMAJK napisał:

 Witam. Wie ktoś co może być przyczyną tego brudu na tarczach? Są nowe. Założone 2 tygodnie temu. Auto ogólnie stoi uszkodzone. Kilka dni temu wyciekł mi cały płyn do wspomagania i muszę oddać do mechanika na wymianę magłownicy. Tarcze były czyste i nowe już po wycieku płynu, więc wątpię że to było przyczyną. Samochód stał niejeżdzony kilka dni i dzisiaj poszedłem go obejrzeć i na tarczach z przodu jak i z tyłu taki syf. Wiem, że może trochę głupie pytanie, ale jestem na baaardzo niskim poziomie mechaniki i sie dopiero uczę. Zanim to oddam do mechanika chciałbym się dowiedzieć czy to może być kolejna usterka. 

IMG_20190715_200654.jpg

IMG_20190715_200654.jpg

Moje auto nie raz stało po 2-3tygodnie i był totalny hardcore szczególnie w zimę(wrzucę foty) gdzie w grę wchodziła sól i wilgoć, ruda robiła swoją robotę a docieranie tarcz zajmowało ze 100-200km ale zawsze się dotarły i później normalnie hamowały. Nie masz się czym przejmować po prostu na początku po dłuższym przestoju staraj się hamować delikatnie i tyle.

20190320_223039.jpg

 

Edited by Arket
Link to post
Share on other sites
28 minut temu, greg2505 napisał:

Zdjęty po 16 latach z auta,drugi ma Michał ?

15632204630319190266840035204538.jpg

15632204989251316913383463553205.jpg

Te części zabezpieczamy grubością 15~25 mikronów, te nowsze między 35~60 mikronów, więc jest różnica :)

Części idą do firmy Köhler Automobiltechnik ale mają nabite logo VW z numerem 7H0 511 417 A

Nie jestem pewien czy to akurat do tego modelu jest, ale część wygląda praktycznie identiko.

Link to post
Share on other sites

Jest jednak troszkę inna, ale wiedz że grubość warstwy antykorozyjnej na  tej obejmie to maks 17-18 mikronów , co jest śmieszne jak na część która cały czas obrywa kamieniami i solą w zimę, ale tak już się robi :)

Link to post
Share on other sites

Siemka, Panowie takie pytanie. Ile niutona przeniesie sprzęgło od BRD?  

pytam żeby wiedzieć czy jest sens obijać nową tarczę jakąś lepszą okładziną jeśli max niuton będzie w okolicach 400 Nm ,góra czterysta parę niutonometrów?

 

Pozdr 

Link to post
Share on other sites

Panowie, jest jakiś Xenon serwis we Wrocławiu? Nie działa mi jedno światło dlugie w B6 (mam xenon plus).

Wytrzyma spokojnie.

Powyżej 420-430 obijalbym, poniżej nie.

Edited by vblpl
Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź :) w takim razie chyba nie będę cudował i obijał, bo teoretycznie z mocą nie będę już szedł dalej. 

 

Pozdr

Link to post
Share on other sites

Panowie! Ci z Was, którzy byli u mnie na montażach i robiliście fotki podczas prac - byłbym wdzięczny za podesłanie mi tych fot i opisu Ci robiłem w aucie - tworzę stronkę i przyda mi się kilka projektów ;) proszę o pw! 

Link to post
Share on other sites

:hi:

Panowie mam w b6 zmienione hamulce na 320 z przodu ale nie wiem od czego dokładnie jest zacisk.Taki komplecik będzie ok czy jest szansa, że coś nie podpasuje? 

Tarcze-i-Klocki-ZIMMERMANN-Przod-AUDI-A4
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 620 zł - Tarcze i Klocki ZIMMERMANN Przód AUDI A4 B7 320mm (7345466431). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

 

 

Link to post
Share on other sites
11 minut temu, kamil-vag napisał:

Hahaha tym autem chyba cygan jeździł. Wygląda przekomicznie ???

Link to post
Share on other sites

Siemanko:)

Panowie czy ori dojazdówke 17" od a4 b7 da rade założyć na zacisk 345 ?

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, MichałA4 napisał:

Siemanko:)

Panowie czy ori dojazdówke 17" od a4 b7 da rade założyć na zacisk 345 ?

Tak.

Link to post
Share on other sites

Słuchajcie. Jaka żarówke polecacie do b6 na drogowe zamiast zwykłej h7? W ori. bixenonie. Na h7 mam dolozony drl 30% i h7 swieci na zolto. Moze jakis led cob? Montowal ktoś coś?

Link to post
Share on other sites

Mam pytanie czy ktoś przesiadał się z rns-e na rns-e led i czy jest duża różnica w dźwięku? Chwilowo mam rns-e led i śmiem twierdzić że razem z bose gra wyśmienicie,zastanawiam się czy zwykłym rns-e tez ma taką jakość dźwięku.

Edited by pila24
Link to post
Share on other sites

Panowie, czy da się podmienić ślizgi w napinaczu łańcuszka bez wyciągania całego tego ustrojstwa w silniku 1.8T, 2.4 i 2.7BiT? Robił to ktoś?
Górny na oko wydaje mi się względnie prosty do wymiany.... Jakby co mam ten specjalny klucz do ściskania mechanizmu, kupiłem w komplecie z nowymi ślizgami.

Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, pila24 napisał:

Mam pytanie czy ktoś przesiadał się z rns-e na rns-e led i czy jest duża różnica w dźwięku? Chwilowo mam rns-e led i śmiem twierdzić że razem z bose gra wyśmienicie,zastanawiam się czy zwykłym rns-e tez ma taką jakość dźwięku.

W przypadku systemu BOSE wszystkie kanały wychodzą z radia do wzmacniacza poprzez wyjścia liniowe, jeśli w tej sekcji coś tam poprawiali to teoretycznie różnica MOŻE będzie. Teoretycznie... bo jeśli jesteś audiofilem co takie niuanse by wyłapał to z pewnością wyłapałbyś, że BOSE to nie jest nic nadzwyczajnego jeśli chodzi o dźwięk. Przynajmniej w sedanie i avancie. W cabrio B6/B7 to co innego... no ale w nim siedzą inne głośniki i inny wzmacniacz :whistling: 

Link to post
Share on other sites

Dotychczas miałem 4 radia po jakości dźwięku tak się to ma:

bns 5.0 < chorus 2 <concert 2+ < rns-e led

Póki co rns-e led gra najbardziej czysto i nie brakuje w nim wysokich tonów czego brakowało w poprzednich radiach (myślałem ze mam cykacze uwalone).

 

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, BeyerBrown napisał:

Panowie, czy da się podmienić ślizgi w napinaczu łańcuszka bez wyciągania całego tego ustrojstwa w silniku 1.8T, 2.4 i 2.7BiT? Robił to ktoś?
Górny na oko wydaje mi się względnie prosty do wymiany.... Jakby co mam ten specjalny klucz do ściskania mechanizmu, kupiłem w komplecie z nowymi ślizgami.

Potrzebujesz blokady wałków rozrządu do tej operacji,inaczej wałki przestawią się  (póki je łańcuch spina trzymają się sztywno). Może ten Twój klucz to właśnie blokada,poka na foto.

Link to post
Share on other sites

Takie zestaw kupiłem: 

NOWE-SLIZGI-2SZT-NAPINACZA-ROZRZADU-AUDI
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 148,50 zł - NOWE SLIZGI 2SZT NAPINACZA...

To klucz do ściskania nastawnika, myślałem by dolny ślizg zwyczajnie wyłamać po ściśnięciu nastawnika by się zbytnio z tym nie brandzlować i wsadzić w jego miejsce nowy ślizg. Z górnym musiałbym pokombinować bez tego klucza ściskającego bo on się opiera właśnie o ów ślizg.

Pytanie czy to w ogóle realne, czy starczy miejsca na tę operację?

Edited by BeyerBrown
Link to post
Share on other sites

Widziałem na yt instrukcje jak właśnie za pomocą tej blokady mechanik zablokował wałki i wyciągnął napinacz. Jest to jak najbardziej możliwe,musze poszukać tego filmu.

Link to post
Share on other sites

Wrzuć go proszę tutaj jak znajdziesz, ew. na PW,  bo wszystko co dotychczas obejrzałem lub przeczytałem opiera się na demontażu wałków, a chciałbym tego uniknąć. Tym bardziej, że oba napinacze (w 2.7BiT) wydają się być zdrowe, kąty zmierzone pod obciążeniem w gr. 090 osiągają wartość 21-22st. (minimum wymagane wg. ELSY to 16st.) a na biegu jałowym oscylują w okolicy 0st +/-1st. (dopuszczalne oscylacje to +/-6st.)

Edited by BeyerBrown
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, BeyerBrown napisał:

Wrzuć go proszę tutaj jak znajdziesz, ew. na PW,  bo wszystko co dotychczas obejrzałem lub przeczytałem opiera się na demontażu wałków, a chciałbym tego uniknąć. Tym bardziej, że oba napinacze (w 2.7BiT) wydają się być zdrowe, kąty zmierzone pod obciążeniem w gr. 090 osiągają wartość 21-22st. (minimum wymagane wg. ELSY to 16st.) a na biegu jałowym oscylują w okolicy 0st +/-1st. (dopuszczalne oscylacje to +/-6st.)

Niestety nie znalazłem tego kanału,to kobieta mechanik robiła robotę w passacie 2.8

Jak ustawisz wałki na znakach to markujesz łańcuch względem zębatek wałków i nie ma bata byś źle coś złożył. Ciężko ruszyć ten dolny ślizg bo tam nie ma miejsca.

Link to post
Share on other sites

No trudno. Ze stroną pasażera na pewno można zrobić tak jak piszesz, a co ze stroną kierowcy, gdzie nastawnik i łańcuszek jest przy pasku rozrządu?

Dolny ślizg jak pisałem jestem gotów wyłamać... o ile nowy bezproblemowo da się założyć. Jeszcze nie otwierałem pokryw, nie chcę robić tego teraz by tylko popatrzeć, bo trochę zachodu jest by je zdjąć, stąd takie nieco dziwne pytania :wink: 

Edited by BeyerBrown
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...