Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Jakość wykonania najnowszej A4 - fakty i mity dotyczące nadwozia B8...


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Coraz więcej osób skarży się na jakość wykonania najnowszych A4-ek (...i nie tylko). Źle spasowane elementy, nieporządane hałasy w autach, które niedawno wyjechały z salonu, mała wytrzymałość silników, podatność na awarie, źle przemyślane innowacje techniczne. Wątek ten ma na celu zebranie informacji na ten temat. Zapraszam do dyskusji, którą chciałbym rozpocząć esejem naszego forumowego kolegi czyli Bryśka ;)

...na szybko wrzucam txt, jutro to jakoś ładnie obrobimy ;)

[br]Dopisany: 27 Październik 2010, 01:35_________________________________________________

Brysio (Robert)

"Niestety po kolejnych ogledzinach nowych a4 b8 a5 sportback a6 i a8 stwierdzam jednoznacznie ten b7 to jest jeszcze super zrobiony pod wzgledem materialow i wykonczenia wnetrza w b8 a6 i a8!

trzeszcza gryfy od drzwi w przednich drzwiach mniej tylne skrzypia niemilosiernie

do tego boczki pod naciskiem skrzypia tragicznie w kazdym z tych aut czego w b7 nie bylo i na dodatek konsola w b8 to jakis mega fuckup rusza sie w gornej czesci jakies 15mm w obie strony jak sie jej przygladnac dokladnie to to jest ta sama ktora montuja w a6 tylko ze w a6 jest ona przytrzymywana prze kokpit a w b8 to jest syf na maxa pasuje to do siebie wsztyko jak piesc do nosa!!! wogole moim zdaniem bardziej sie tego zj.... nie dalo!!!! jak na PREMIUM-MARKE to jestem conajmniej rozczarowany

ja testowalem to na nowych samochodach prosto z salonu a co bedzei po 2 - 3 latach ekspolatacji na kiepskich drogach??? masakra bedzie samo skrzypienie do tego wsztykiego dodam ze nie jest full ocynk tylko ochorna antykorkozyjna na wysokosc 20cm od podlogi a potem tylko lakierek co najciekawsze jesli ktos zobaczy karte gwarancjyna to maja klausule ze auto moze rdzewiec nie moze tylko przerdzewiec na wylot na to jest grawrancja (Durchrostung) to jest paranoja co sie dzieje!!! a najgorsze to jest to ze drazek kierowniczy jest umieszczony u dolu i male przywalenie w kraweznik wygina belke zebata i jest do wymiany a koszty moze sobie kazdy wyliczyc!

mialem tak kiedys w fiacie bravo identyczne ten sam system i w zimie znioslo mnie na kraweznik w polsce a wiadomo jakie my mamy krawezniki 35cm wysokosci bo przeciez sie nie da mniejszego zrobic! i byla listwa zebata do wymiany a ze nie ma listwy zebatej jako zestaw naprawczy trzeba bylo kupic wszystko nowe!

ale w reklamie pie.... ze precyzyjne prowadzenie samochodu i sratatat a co b7 sie zle prowadzi z drazkiem u gory?????

a teraz na plus co lepiej jest wykonane to ten nowy TT jest naprawde super pod wzgedem spasowania materialow i wnetrza nic nie skrzypi nic nie trzeszczy

q5 tez moze byc wnetrze coprawda zalatuje na b8 ale jest lepiej wykonane i spasowane

najlepsze bylo jak bylem w salonie i ogladalem sobie te wsztykie auta piz*us skakal kolo mnie i pytal czy nie pomoc i czy to czy nie tamto powiedzialem ze zaraz sie go zapytam troche cierpliwosci i to jeszcze sie mnie z 2 razy zapytal czy nie pomoc skonczylem ogledziny i wolal przylecial jak na skrzydlach zaczalem sie wypytywac o silniki w a8 to nawet nie wiedzal jakie jednstki wchodza a zaczal mi pier... o design i wyglad i super jakie sa wspaniale wozy no strzelil mnie jasny ognisty ch... i pokazalem mu drzwi w a4 a6 a5 a8 i pytam co to jest dodatkowo plastki w bagazniku a5 masakra badziew tani i tyle wypadajace boczki itp kolesia oderwalo odemnie jak bym go kwasem oblal i zejbalem go jeszcze ze sie na niczym nie zna w dodatku sprzedaje auta a nie wie z jakimi silnikami sa produkowane (a to tylko dlatego ze mnie zagotowal pieprzeniem jakie dobre auta i jaki maja piekny wyglad)i aby go dobic zapytalem sie go jeszcze ze chcialbym przy zakupie nowego auta wniesc jedna klausule ze jesli auto mi zacznie skrzypiec oddaje go bez zadnych napraw i wymian ze strony audi poprostu oddaje go i dostaje cala kase z powrotem bez zadnego ale --> i to bylo dla niego chyba za duzo wygladal jak zbity pies i jak sie schowal do kanciapy nawet na mnie nie patrzyl bo sie bal ze dostanie jeszcze jedna zjebke wiec moglem sobie w spokoju dalej auta ogladac

no ale teraz to juz mega zasmiecanie watka :))))

ale mylse ze usiwadomienie ludziom pewnych spraw pozwoli na poprawe jakosci tych aut ktore kupujemy bo producenci sie wycwanili wiedza ze ludzie kupuja wyglad a nie auto wiec sa coraz bardziej perfidni w "potanianiu" aut czyli taniej produkcji a drogiej sprzedazy i maxymalnego zysku -- ciekawostka kolega robi obliczenia czesci w adamsie i mowil maja zalozena ze czes ma wytrzymac 100godzin testu na stole wibracyjynm bez uszkodzen jak wytrzyma 120h to trzeba ja "uszczuplic aby tylko ciut ponad 100h wytrzymala to jest paranoja on zreszta sam to mowi!"

"...pisalme o a4 a5 sportback i a8 nowym bylem w 4 salonach w 4 roznych miastach i w odstepie czasu okolo 4 - 8 tygodni pomiedzy wizytami jak bylem dzies na wyjezdzie i mialem czas zagladalem do najblizszego salonu audi i sprawdzalem te same beldy w kazdym z modeli i w kazdym aucie sprawdzonym byly te same objawy nie sadze ze byla to wina nocnej zmiany w dodatku w 4 roznych modelach

nie wierzycie jedzicie do najblizszego salonu audi lapcie za gryfy do tylnych drzwi w kazdym ale to w kazym modelu trzeszcza

a ostanio sie zawziolem i sprawdzalem na placu gdzie stalo jakies 50 aut a4 od roku 2008 do aktualnych 2010 i wybralem sobie 3 a4 z rozynch rocznikow i roznych wersji od normlanej do sline i kazda miala ten sam problem wiec to definitywnie tak jest zrobione!!!

na co trzeba zwracac uwage -- >

konsola sie rusza i to konkrtnie w tej czesci pod klima extremum w a4 a5 sb mniej ale tez sie rusza

drzwi przednie skrzypia i trzeszcza w srodkowym miejscu przy szybie w a8 extremum!

gryfy drzwi przednich i tylnych skrzypia i trzeszcza przednie mniej tyle bardziej w a5 sb a4 a6 i a8 najbardziej w a4 a5 sb. i a8 (oczywiscie mowa tutaj o modelu 2010 a8)

plyta bagaznika lata i to badziew jest nieziemski a4 i a5 sb

plastki w bagazniku -- taniej sie tego nie dalo zrobic masakra w a5 to wogole katastrofa

zreszta nie dajcie sobie zamydlic oczu designem to sami wiecej niedociagniec znajdziecie!

z nieslychanym smutkiem musze napisac i stwierdzic ze to wszystko wlasnorecznie przetestowane i jestem naprawde bardzo ale to bardzo takim postepowaniem firm samochodowych rozczarowany zwlaszcza taka marka jaka byla kiedys audi!

co jest najgorsze te firmy uwazaja ludzi za debili wlutowujac pare ledow z przedu i z tylu do tego ambiente oswietlenie i sprzedaja taki badziew a ludzie kupuja bo daja sie oczarowac przez wyglad a jakosc jest na xx miejscu wazne zeby klient podpisal kwit zakupu a potem przyjedzie na reklamacje to sie mu naprawi z tym ze ci co robia malo km w roku nie doczekaja napraw ktore zaczna sue przy jakis 80 - 100kkm

wazny jest tylko i wylacznie zysk w chinach czesc za pare centow zrobic ale sprzedac ja za kupe kasy te listwy s4 na ktore sie niektorzy tak napalaja kosztuja w produkcji jakies 8 euro -- i to wsztykie a zobaczcie po ile audi je sprzedaje cena jest 319euro komplet i niech sobie kazdy przeliczy ile to jest procent zarobku!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja widze roznice w wykonaniu w moim B6 02r i w A3 06r. Gdy w A3 naciskam na boczek zaraz pod szyba to slychac ewidentne skrzypienie tanich plastikow. Cos grzechocze w okolicach schowka w pewnym zakresie obrotow (mimo, że schowek jest pusty) no i na dodatek jeszcze coś grzechocze w środkowym słupku pasażera tam gdzie pas wchodzi - też w pewnym zakresie obrotow. Cala deska rozdzielcza jest jakas taka bardziej plastikowa i twarda a w B6 miękka tak jakby z jakiejs domieszki gumy. Sprawia to wrazenie ze lepiej wyglada niz w A3 i nie świeci tak bardzo twardym tanim plastikiem. W B6 jak narazie cichutko jak makiem zasiał, nic nie skrzypi nic nie grzechocze. Podejrzewam, że w B7 tak samo. Ale to co wyczytałem w pierwszym poscie daje sporo do myślenia.

Co sie stało z "nienagannym wykonczeniem i spasowaniem materiałów?"

Nowe auta schodzą na psy, ciekawe czy tak jest ze wszystkimi markami?

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę potwierdzić opinię Bryśka.Kolega kupił a ASO B8 3,0 TDI avant na 360 tys zł !!!!!!!!!wypas na maksa.Chyba nie ma niczego co by jeszcze można było dołożyć do niej.

Po tygodniu miał powódź w samochodzie.!!!Okazało się że w fabryce zle założyli wężyk od klimatyzacji i woda się skraplała.Po rozebraniu CAŁEGO środka po dwóch tygodniach okazało się że jest to samo.Tym razem ASO przy zakładaniu deski uszkodziło oring od chodniczki.Więc coś w tym jest.

A co mi się najbardziej w B8 nie podoba to listwa ozdobna koło zegarów !!!!!! zrobiona z tandetnego plastiku jak w seacie Leonie,toledo-tam jest taki sam.

Mogli się troszkę lepiej postarać i zrobić to z takiego samego materiału jak listwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie załamka a przymierzałem się w przyszłym roku do zmiany :thumbdown: będzie trzeba poszukać może innej marki albo doinwestować swoje B6 i dalej korzystać z przyjemnego podróżowania.... :guma:

...czekam na opinie Cubra....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za ot, może nie dotyczy się to B8 ale jak przesiadłem się z B5 na B6 również zauważyłem że B6 jest trochę mniej dopieszczona od starszej siostry :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie załamka a przymierzałem się w przyszłym roku do zmiany :thumbdown: będzie trzeba poszukać może innej marki albo doinwestować swoje B6 i dalej korzystać z przyjemnego podróżowania.... :guma:

...czekam na opinie Cubra....

wyznacznik ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie załamka a przymierzałem się w przyszłym roku do zmiany :thumbdown: będzie trzeba poszukać może innej marki albo doinwestować swoje B6 i dalej korzystać z przyjemnego podróżowania.... :guma:

...czekam na opinie Cubra....

wyznacznik ?

Cuber jeździ teraz B8 - zobaczymy co ma do powiedzenia ;)

Ciekawe czy auta składane na zamówienie w Neckarsulm (wersje "exclusive" przygotowywane przez stałą ekipę z quattro GmbH) są lepiej spasowane czy to jeden czort.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chiny wyznaczyły kierunek, niestety wszyscy zaczynają robić "po chińsku".

Czekamy na opinie użytkowników B8,

Brysio też napisał po chińsku, bez polskich znaków, merytorycznie super a czyta się jak instrukcje obsługi chińskiego skutera... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prz

Chiny wyznaczyły kierunek, niestety wszyscy zaczynają robić "po chińsku".

Czekamy na opinie użytkowników B8,

Brysio też napisał po chińsku, bez polskich znaków, merytorycznie super a czyta się jak instrukcje obsługi chińskiego skutera... :wink4:

przykro mi nie mam polskich znakow

Bart wrzuc to na worda niech chlopaki nie placza ze sie rozczytac nie umieja :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie załamka a przymierzałem się w przyszłym roku do zmiany :thumbdown: będzie trzeba poszukać może innej marki albo doinwestować swoje B6 i dalej korzystać z przyjemnego podróżowania.... :guma:

...czekam na opinie Cubra....

wyznacznik ?

No wiesz. Miał po kolei wszystkie modele A4, a teraz buja się B8, to chyba dobre ma porównanie :naughty:

Chiny wyznaczyły kierunek, niestety wszyscy zaczynają robić "po chińsku".

Niestety, ale to szczera prawda. Dzisiaj w koncernach nie rządzą już inżynierowie i pasjonaci, tylko ksiegowi.

OT

W Veronie 2 ulice od warsztatu mojego kumpla otworzyli przedstawicielstwo HOOVER'a. Takie chińskie badziewie samobieżne :wink4:

Kumpel jest wniebowzięty. Od tego czasu utworzył 4 nowe stanowiska i zatrudnił 6 pracowników, bo nie może sie wyrobić :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja widze roznice w wykonaniu w moim B6 02r i w A3 06r. Gdy w A3 naciskam na boczek zaraz pod szyba to slychac ewidentne skrzypienie tanich plastikow. Cos grzechocze w okolicach schowka w pewnym zakresie obrotow (mimo, że schowek jest pusty) no i na dodatek jeszcze coś grzechocze w środkowym słupku pasażera tam gdzie pas wchodzi - też w pewnym zakresie obrotow. Cala deska rozdzielcza jest jakas taka bardziej plastikowa i twarda a w B6 miękka tak jakby z jakiejs domieszki gumy. Sprawia to wrazenie ze lepiej wyglada niz w A3 i nie świeci tak bardzo twardym tanim plastikiem. W B6 jak narazie cichutko jak makiem zasiał, nic nie skrzypi nic nie grzechocze. Podejrzewam, że w B7 tak samo. Ale to co wyczytałem w pierwszym poscie daje sporo do myślenia.

Co sie stało z "nienagannym wykonczeniem i spasowaniem materiałów?"

Nowe auta schodzą na psy, ciekawe czy tak jest ze wszystkimi markami?

pozdr

masz schowek w siedzeniu pasazera? jesli tak wysun go i zablokuj w pozycji otwartej zniknie skrzypienie --> ze schowka :))) jak bym sam tego nie przetestowal to bym nie uwierzyl!!! bo ten dzwiek wydobywa sie wlasnie z siedzenia ale jakos tak sie przenosi ze wydaje sie ze ze schowka na rekawiczki :)))

w a slupku urwala sie czesc klipsa do trzymania tapicerki (przerdzewiala) mial tak moj kolega po wyciagnieciu magnesem urwanego kawalka przestalo sie tluc :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sie stało z "nienagannym wykonczeniem i spasowaniem materiałów?"

Nowe auta schodzą na psy, ciekawe czy tak jest ze wszystkimi markami?

pozdr

Niestety, tak.

Rządzi kasa - szybko, szybciej, nowy model, bo konkurencja, bo srencja, bo oni mają auto w nowym segmencie, a my nie (nowy segment - dowolne zestawienie trzech literek, "ubrane" w odpowiedni opis grupy docelowej, np.: "młodzi, dynamiczni, wykształceni mieszkańcy średnich miast, na dorobku, 1-2 dzieci, sr***cy ze szczęścia na widok każdej nowej błyskotki" albo coś w tym klimacie).

Samo auto spokojnie można zakwalifikować do jednego z kilku podstawowych segmentów (B, C, D lub E), ale nieee...

Trzeba wymyśleć nowy skrócik: SUV, SAV, BAV, VAW, VEW, SEV, LEV... I uzasadnić: bo auto jest o 2 cm. wyższe, niż inne - to już nowy segment przecież jest :disgust:

A w środku kupa żywcem przeniesiona z 15-tu innych modeli tej samej marki, tylko klamka zmieniona, żeby można było w folderze napisać: "nowatorskie rozwiązania dla wymagających nabywców".

A że za dwa tygodnie po zakupie tzreba będzie się stawić w serwisie, bo "okazało się", że mogą odpalić poduszki albo hamulce nagle przestaną działać, albo kierownica może się odkręcić, albo paliwo wyleje z baku, bo "wadliwie zaprojektowano odpowietrzenie" - o tym już nie wspomną.

Ważne, że byli pierwsi, że auto stworzyli w 3 miesiące, że znaleźli jelonków, którzy wymieniają swoje przestarzałe, 2- czy 3-letnie auto (bo juz jest 'pase' czy tam nie jest 'trendy').

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie dodam jeszcze ze te trzaski sa tak samo w luxus klasie jaka jest A8 boczek drzwi przy szybie jesli nacisnie sie go w polowie skrzypi tak niemilosiernie ze az uszy bola!

wiece mozna takie sprzypienie dopuscic w a3 a4 no a5 sb choc a5 w sumie ladnie wykonana ale bagaznik ma sfajdany ta normlana a5 i ta sb

ale na litosc boska w A8!!!!!! ale tak wladowali naglosnienie gang bang olufsona :kox: i jesli to wlaczysz nie slychac nic kompletnie bo wszystkie trzaski i zgrzyty zostaja tym sprzetem wytlumione ale jak wsiadasz i wysiadasz z pudla i sound system nie pracuje to jest masarka zreszta bagaznik tez jest sfajdany z tym ze troche mniej niz w innych modelach!

ale jest pieknie w srodku blinki blinki miga pipa tyka pstryka niedlugo laske bedzie robic i wiekszosc przy kupnie tym sie wlasnie sugeruje -- BO JEST LADNY NOWOCZESNY OSZCZEDNY PIEKNY DESIGN!!!

poznalem kolesia na stacji paliw juz to pislame niektorym kolegom mial piekna biala a4 3,2 litra manualna skrzynie biegow przebieg cos kolo 30tys nie pamietam teraz dokladnie sline

i zagadalem do niego ze piekne auto pewnie musi sie z tym silnikiem super prowadzic itp. koles mowi jasne super jest w prowadzeniu ale przy 30kkm drugi silnik i 3 cia skrzynia !!!!

ma parking duplex to taki jak winda gdzie wjezdza jedno auto u gory drugie u dolu i juz go 4 razy z tego wyciagali bo nie mogl wrzucic wstecznego -- po kolejnej rekamacji audi zastanawia sie czy nie wziac od niego tego auta i nie dac mu nowego tyle to juz kosztowalo!!! trzeba kolesia z garazu wyciagnac do warszatu sciagnac skrzynie wymontowac nowa zalozyc 2gi silnik podobno tak sie blokuje ze nie da sie z nia nic zrobic -- mowimy tu o manualnej skrzyni --- i nikt nie wie co jest z tym autem! nie potrafia naprawic

ok przyznam ze to szczegolny przypadek jak to pisal Barti nocna zmiana :)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

To co piszecie to prawda. Moi znajomi tez maja nowe auta z salonów z grupy VAG.

Wtopa jest ogolnie z nowymi modelami, ich wlasciciele nazywaja je reklamówki...

Wydaje sie tyle grubej kasy grubo ponad 100.000 zl w salonie, a nowki jezdza krócej niz stare auta.

Sokram

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na szczęście nic nie skrzypi :wink4:

jedyne co to była wymiana aku bo ori był jakis wadliwy, no i docisk sprzęgła...

reszta bez zarzutów w sumie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze mazs jakis z pierwszych modeli do polowy 2008 roku to moze byc ze mniej skrzypi pierwsze wersje sa moze ciut lepiej wykonane bo trzeba pokazac na rynku choc ja sprawdzalem z sierpnia 2008 i gryfy srodkowe tylnych drzwi skrzypialy tak samo jak w modelu z 2010 i konsola tez sie rusza nie ma innej mozliwosci bo nie jest w gornej czesci nigdzie mocowana!

w sumie :decayed:

no tak aku wadliwy po dwoch latach to sie moze zdarzyc

ile masz nalatane na tej b8 ze docisk trzeba bylo zmienac??? czy miales problem typu ze zrywlo karoseria jak ruszales z pierwszego biegu?

-- ten problem wystepuje w a4 od 2008 i a6 od 2006r przy manualach cos jest spierniczone w polaczeniu silnik naped i asr

robilem jazde probna a6 z 2009 roku i przy 23kkm mial wlansie takie objawy jak zwrocilem sprzedawcy na to uwage powiedzial ze to normlne :polew: i ze jak sie rozgrzeje problem znika :polew:

doslownie po tej wypowiedzi -- wyraze sie nader prymitywnie -- pierd.... smiechem!!! --- zapytalem sie jak mi tarcze urwie to tez bedzie to normalne i jak sie rozgrzeje problem znikie -- jak zwykle koles sie zaczerwienil i nic nie powiedzial(dodam jeszcze ze wytykam kazdy blad w kazdym salonie i mam juz kilka gdzie jestem ulubionym klientem tam juz czesci nie zamawiam :evil:) -- dodalem ze w moim pudle tak sie nie dzieje i w innych tez sie nie dzialo i to definitywnie wina TEGO auta i powinni to zrobic!

wazne zeby kazdy byl ze swojego pudla zadowolony to jest najwazniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to chyba trafiłem z tymi gryfami na jakis dobry egzemplarz ;) bo u mnie cisza ;)

aku to po półtora roku siadł :P gdzie normalne uzytkowanie to było, a nie na zasadzie włączam tuner...na maxa i byle do przodu itp itd jak w tej piosence :tongue4: :gwizdanie:

50 tyś nalatane i od niedawna ten docisk sie pojawił chodzi o tą sprezyne czy jakos tak przy sprzęgle, objawia to sie tym, że przyciskając/ odpuszczając pedał sprzegła takie dziwne skrzypienie jest...takie metaliczne jakby

przynajmniej tak ocenił mechanik, że to docisk sprzęgła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz schowek w siedzeniu pasazera? jesli tak wysun go i zablokuj w pozycji otwartej zniknie skrzypienie --> ze schowka :))) jak bym sam tego nie przetestowal to bym nie uwierzyl!!! bo ten dzwiek wydobywa sie wlasnie z siedzenia ale jakos tak sie przenosi ze wydaje sie ze ze schowka na rekawiczki :)))

w a slupku urwala sie czesc klipsa do trzymania tapicerki (przerdzewiala) mial tak moj kolega po wyciagnieciu magnesem urwanego kawalka przestalo sie tluc :))

Dzięki Brysio :good:

Sprawdzę to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to chyba trafiłem z tymi gryfami na jakis dobry egzemplarz ;) bo u mnie cisza ;)

aku to po półtora roku siadł :P gdzie normalne uzytkowanie to było, a nie na zasadzie włączam tuner...na maxa i byle do przodu itp itd jak w tej piosence :tongue4: :gwizdanie:

50 tyś nalatane i od niedawna ten docisk sie pojawił chodzi o tą sprezyne czy jakos tak przy sprzęgle, objawia to sie tym, że przyciskając/ odpuszczając pedał sprzegła takie dziwne skrzypienie jest...takie metaliczne jakby

przynajmniej tak ocenił mechanik, że to docisk sprzęgła...

jesli Ci skrzypi w srodku w aucie to ja mialem tak w b5 tam jest taki bolec metalowy ktory wchodzi w oslone z aluminium a wiadomo stal z aluminium nie za dobrze sie dogaduja trzeba pod kierownica rozbrac aby sie tam dostac i sa takie smary specjalne o konsytenji jak guma nie zaluj naladuj tego smaru i u mnie od 100kkm do sprzedazy auta przy 250kkm byl spokoj nie bylo juz tego nigdy wiecej

ale jesli to docisk i masz gwaracje to zmien na nowy --> oczywiscie jesli masz wsztyko za darmo

ale ja bym sprawdzil czy w aucie przypadkiem nie skrzypi a nie pod autem :)) [br]Dopisany: 27 Październik 2010, 15:25_________________________________________________

masz schowek w siedzeniu pasazera? jesli tak wysun go i zablokuj w pozycji otwartej zniknie skrzypienie --> ze schowka :))) jak bym sam tego nie przetestowal to bym nie uwierzyl!!! bo ten dzwiek wydobywa sie wlasnie z siedzenia ale jakos tak sie przenosi ze wydaje sie ze ze schowka na rekawiczki :)))

w a slupku urwala sie czesc klipsa do trzymania tapicerki (przerdzewiala) mial tak moj kolega po wyciagnieciu magnesem urwanego kawalka przestalo sie tluc :))

Dzięki Brysio :good:

Sprawdzę to

jesli to z siedzenia przejedz sie z pasazerem i tez nie bedzie skrzypialo tak wlasnie u mnie ten blad wyczailem ze zawsze mi skrzypialo jak sam jechalem :) chcialme juz caly schowek wyciagac i tam szukac a to nie tedy droga :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli to z siedzenia przejedz sie z pasazerem i tez nie bedzie skrzypialo tak wlasnie u mnie ten blad wyczailem ze zawsze mi skrzypialo jak sam jechalem :) chcialme juz caly schowek wyciagac i tam szukac a to nie tedy droga :))

Wlasnie ja czesciej siedze jako pasażer w tej A3 bo to wozek mojej drugiej polowy. Podczas jazdy otwieralem schowek na rekawiczki, probowalem coś tam dociskać, naciskać, żeby zlokalizować miejsce grzechotania i nic nie pomagało - więc moze naprawde to nie pochodzi od schowka na rękawiczki tylko z pod fotela. Sprawdze to napewno :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...