Kamciek 1 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 czy ktoś może orientuje się jak jest z wymianą klocków tylnej osi w modelu b8, chciałbym to zrobić sam ale slyszalem ze moze byc z tym problem ze wzgledu na elektromechaniczny hamulec reczny, wie ktoś moze jak sie za to zabrać czy pozostaje tylko serwis? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-audi 1 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 chyba trzeba przez kompa przy wymianie odblokowac elektromechaniczny hamulec reczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Bez VAG`a nie podchodź. Od siebie dodam tylko, że tłoczek jest wciskany. Poniżej opis procedury Do poprawnego przeprowadzenia opisanych poniżej czynności przy pomocy oprogramowania VAG-COM muszą być spełnione następujące warunki: * Włączony zapłon ( w pozycji ON ) * Hamulec postojowy WYŁĄCZONY !!! ( w pozycji OFF) Otwieranie zacisków hamulcowych: Włączyć i wyłączyć hamulec postojowy. [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "007" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się poluzować, umożliwiając w ten sposób przeprowadzenie wymiany klocków hamulcowych. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] ...dioda LED znajdująca się na przycisku hamulca EPB oraz lampka ostrzegawcza w zestawie wskaźników mrugają, ostrzegając o awarii / trybie serwisowym. Zamykanie zacisków hamulcowych: [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "006" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć", dociskając klocki hamulcowe do tarczy. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] Końcowy test funkcjonowania hamulca: [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "010" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć" i "otworzyć" trzy razy. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamciek 1 Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 dzieki wielkie za pomoc, jeszcze zapytam dla pewnosci czy taki VAG bedzie pasowal do mojego auta? http://allegro.pl/vag-can-pro-crafter-flasher-aktualizacje-f-v-i1290458039.html chyba ze ma ktos dojscie do czegos tanszego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentryb 0 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Kolego najlepszy będzie VCDS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamciek 1 Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 masz moze jakiegos linka zebym zobaczyl jak to wyglada najlepiej allegro bo przyznam ze jestem w tym temacie troche nie kumaty i na tym VCDS mozna robic wszystko to co na tym VAGu ktory podalem w linku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 ten fejs który podałes w linku jest ok, dla początkującego to az nadto VCDS kosztuje 3 razy tyle, ale jak stać na krowe to powinno stać i na ciele :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 dzieki wielkie za pomoc, jeszcze zapytam dla pewnosci czy taki VAG bedzie pasowal do mojego auta? http://allegro.pl/vag-can-pro-crafter-flasher-aktualizacje-f-v-i1290458039.html chyba ze ma ktos dojscie do czegos tanszego? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=168664.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalek123 0 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Bez VAG`a nie podchodź. Od siebie dodam tylko, że tłoczek jest wciskany. Poniżej opis procedury Do poprawnego przeprowadzenia opisanych poniżej czynności przy pomocy oprogramowania VAG-COM muszą być spełnione następujące warunki: * Włączony zapłon ( w pozycji ON ) * Hamulec postojowy WYŁĄCZONY !!! ( w pozycji OFF) Otwieranie zacisków hamulcowych: Włączyć i wyłączyć hamulec postojowy. [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "007" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się poluzować, umożliwiając w ten sposób przeprowadzenie wymiany klocków hamulcowych. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] ...dioda LED znajdująca się na przycisku hamulca EPB oraz lampka ostrzegawcza w zestawie wskaźników mrugają, ostrzegając o awarii / trybie serwisowym. Zamykanie zacisków hamulcowych: [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "006" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć", dociskając klocki hamulcowe do tarczy. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] Końcowy test funkcjonowania hamulca: [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "010" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć" i "otworzyć" trzy razy. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] Czy ta procedura dotyczy też przednich klocków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Bez VAG`a nie podchodź. Od siebie dodam tylko, że tłoczek jest wciskany. Poniżej opis procedury Do poprawnego przeprowadzenia opisanych poniżej czynności przy pomocy oprogramowania VAG-COM muszą być spełnione następujące warunki: * Włączony zapłon ( w pozycji ON ) * Hamulec postojowy WYŁĄCZONY !!! ( w pozycji OFF) Otwieranie zacisków hamulcowych: Włączyć i wyłączyć hamulec postojowy. [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "007" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się poluzować, umożliwiając w ten sposób przeprowadzenie wymiany klocków hamulcowych. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] ...dioda LED znajdująca się na przycisku hamulca EPB oraz lampka ostrzegawcza w zestawie wskaźników mrugają, ostrzegając o awarii / trybie serwisowym. Zamykanie zacisków hamulcowych: [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "006" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć", dociskając klocki hamulcowe do tarczy. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] Końcowy test funkcjonowania hamulca: [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "010" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć" i "otworzyć" trzy razy. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] Czy ta procedura dotyczy też przednich klocków? nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Cała procedura wymiany klockow http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=231517.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Rozumiem że z przodu do wymiany klocków nie jest potrzebny komputer tylko można to samemu zrobić w tradycyjny sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 owszem ale z zachowaniem kilku waznych zasad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Ok ale czy mógłbyś zdradzić o jakie zasady chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 nie ma zadnych zasad kto ma jakies pojecie chociaz male o mechanice i robil kiedys cokolwiek w swojej poprzedniej AUDI z hamulcami poradzi sobie napewno, oczywiscie ostroznosci nigdy za wiele :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 nie ma zadnych zasad Jasne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieek 8 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 (edytowane) Panowie odswieze troche watek. Bede niedlugo wymienial klocki i tarcze tyl. Widzialem kilka filmow n youtube i niektorzy zalecaja podlaczenie akumulatora do prostownika podczas operacji wymiany klockow, poniewaz spadek napiecia podczas cofania tloczkow VAGiem moze uszkodzic modul od EPB. Jak to jest w rzeczywistosci? Sent from my iPhone using Tapatalk Edytowane 19 Grudnia 2016 przez macieek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Nie ma potrzeby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieek 8 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 Wymienilem wczoraj z prostownikiem. Poszlo gladko wg opisu kolegi spetsnaz. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 1880 0 Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Witam, panowie odkopie troszkę temat. Mianowicie dziś miałem okazję wymieniać osłon tłoczka tylnego lewego zacisku, zrobiłem wszystko tak jak wyżej, tzn: W dniu 6.11.2010 o 23:11, spetsnaz napisał: * Włączony zapłon ( w pozycji ON ) * Hamulec postojowy WYŁĄCZONY !!! ( w pozycji OFF) Otwieranie zacisków hamulcowych: Włączyć i wyłączyć hamulec postojowy. [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "007" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się poluzować, umożliwiając w ten sposób przeprowadzenie wymiany klocków hamulcowych. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] ...dioda LED znajdująca się na przycisku hamulca EPB oraz lampka ostrzegawcza w zestawie wskaźników mrugają, ostrzegając o awarii / trybie serwisowym. Zamykanie zacisków hamulcowych: [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "006" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć", dociskając klocki hamulcowe do tarczy. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] Końcowy test funkcjonowania hamulca: [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "010" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć" i "otworzyć" trzy razy. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] Wszystko poszło jak należy. Następnie znów wykonałem * Włączony zapłon ( w pozycji ON ) * Hamulec postojowy WYŁĄCZONY !!! ( w pozycji OFF) Otwieranie zacisków hamulcowych: Włączyć i wyłączyć hamulec postojowy. [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "007" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się poluzować, umożliwiając w ten sposób przeprowadzenie wymiany klocków hamulcowych. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] wyłączyłem zapłon, ale między czasie rozładował mi się laptop. Po ponownym załączeniu i zrobieniu procedury: Zamykanie zacisków hamulcowych: [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "006" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć", dociskając klocki hamulcowe do tarczy. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] Następnie chciałem zrobić test: Końcowy test funkcjonowania hamulca: [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "010" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć" i "otworzyć" trzy razy. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] wyskoczył mi błąd (ERROR). Hamulec postojowy jest zaciągnięty, miga kontrolka (P) i lampka na przełączniku hamulca postojowego i nie mogę nic zrobić. Co mogę zrobić z tym fantem ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się