Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

piotrekyrtum i jak po tym antykoksie ?:) bo ja też za kilka dni chcę tego użyć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

witam przerobiłem odmę i jak na razie po 1000km oleum stan full czekam co będzie dalej ale i tak poprawiło się bo gdyby było olei min to będzie 0,5l na 1000km

Przerabiałeś wg schematu z forum czy jakoś inaczej? Ja też przerobiłem i jest lekka poprawa, ale nie taka żeby było widać kolosalną różnicę. I teraz pytanie czy coś popaprałem z tą przeróbką czy dla mojego ALTa nie ma już innego ratunku oprócz remontu :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pożyjemy - zobaczymy. Odpowiedź na pewno będzie rzetelna. A jak ktoś się nie zgadza z tym co ja piszę lub w to nie wierzy, to tez nie mam zamiaru się sprzeczać. Tłoki były w porządku, reszta do remontu. Wszystko zapieczone olejem itd. Na pewno nie wszystkie ALT-ki nadają się do remontu, ale z drugiej strony - ci którzy nie mają z nimi problemów się nie ujawniają, bo nie mają przecież takiej potrzeby. Tak przypuszczam. Ktoś już robił komplet? A jak się pytałem 1,5 miesiąca przed to nikogo nie było słychać:) Z tego co się dowiedziałem przy odbiorze samochodu wszystko musi się dotrzeć, więc postaram się napisać jakąś porządną recenzję za jakieś 2tyś km.

Kolego jak tam twój remont jakie efekty ??!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój alt palił 1l oliwy na 100km, po rozebraniu okazało się wyszczerbiony tłok, a wiec myśle remont. ale jak się zaczęło robić to przy okazji się okazało ze trzeba zrobić całą głowice koszt 700zł, tulejowanie bloku 700zł pierścienie 400 ,tłok 100zl, uszczelka głowicy 170,do tego reszta uszczelek olej i robocizna 800zł.dam znać za jakiś czas jak wyniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wszystko co piszecie jest bardzo dziwne.

Zrobione mam 3tyś km po remoncie i oleju nie łyka prawie w ogóle już..

Przez pierwszy tysiąc było najgorzej później coraz mniej i mniej..

Musicie jednak być świadomi tego, że docieranie silnika po remoncie to dosyć długi proces.

Nie dotrze się w ciągu 100km. Każdy silnik też inaczej sie dociera, jeden krócej drugi dłużej i trzeba mnieć dużo cierpliwości do tego.

W następnym tygodniu oddaje auto do mechanika na zmiane oleju i dokrecenie głowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wszystko co piszecie jest bardzo dziwne.

Zrobione mam 3tyś km po remoncie i oleju nie łyka prawie w ogóle już..

Przez pierwszy tysiąc było najgorzej później coraz mniej i mniej..

Musicie jednak być świadomi tego, że docieranie silnika po remoncie to dosyć długi proces.

Nie dotrze się w ciągu 100km. Każdy silnik też inaczej sie dociera, jeden krócej drugi dłużej i trzeba mnieć dużo cierpliwości do tego.

W następnym tygodniu oddaje auto do mechanika na zmiane oleju i dokrecenie głowicy.

W tej chwili jakie masz zużycie? Do ilu ml spadło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ostatnie 800km mi troszkę ubyło może 100ml. Ale była połowa w trasie, często wysokie obroty prędkości 120-140km/h i na pewno jeszcze się dociera. Dam znać za następny tysiąc.. Prędzej przed remontem to olej często sprawdzałem, kontrolki minium sie zapalały i kontrolka silnika też była spowodowana spalaniem oleju, a teraz juz nawet nie sprawdzam raz na kilka dni zobaczę. Od czasu remontu kontrolka check engine się nie zapaliła ani razu więc o czymś to świadczy na pewno..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja u ciebie robię płukanki itp jak to nie pomoże to pozostaje wymiana tych pierścieni w sumie 2 tys można jeszcze doinwestować tym bardziej że chce z 4 lata tym pojeździć a auto trochę wartość jeszcze potrzyma :P , ciekawe czy w b7 są podobne problemy ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rurka odmy jest pusta. Gruszka odmy rowniez jest pusta. W czworniku znajduje sie gumowy zaworek. Ja ostatnio naprawialem swoj zaworek w czwroniku gdyz ta guma czesto sie wykrusza. Zastapilem ja membrana z pompy paliwa jest to material pokryty guma wiec znacznie wytrzymalsze.

IMAG0667.jpg

IMAG0668.jpg

Na koniec nalozylem opaske termokurczliwa z klejem.

IMAG0669.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rurka odmy jest pusta. Gruszka odmy rowniez jest pusta. W czworniku znajduje sie gumowy zaworek. Ja ostatnio naprawialem swoj zaworek w czwroniku gdyz ta guma czesto sie wykrusza. Zastapilem ja membrana z pompy paliwa jest to material pokryty guma wiec znacznie wytrzymalsze.

http://s21.postimage.org/a2yrhidw3/IMAG0667.jpg

http://s17.postimage.org/gr6zpg2h7/IMAG0668.jpg

Na koniec nalozylem opaske termokurczliwa z klejem.

http://s12.postimage.org/of4s5t4wp/IMAG0669.jpg

Ja tam zapodałem gąbkę:naughty:

Pany ile wam wchodzi oleju do ALT? Mój znajomy któremu ten silnik nie bierze nic twierdzi że prawie 4,5l:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciezko stwierdzic ile wchodzi jak ciagle sie dolewa :) ale przy wymianie zeby bylo na maxa to mi weszlo 4,5l . Nie wiedzialem ze sa ALT co nie "biora" oleju :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciezko stwierdzic ile wchodzi jak ciagle sie dolewa :) ale przy wymianie zeby bylo na maxa to mi weszlo 4,5l . Nie wiedzialem ze sa ALT co nie "biora" oleju :)

Są...Są...mój wypija ok. 200ml między wymianami...no chyba że wszystko przede mną. Ale jeżdżę już 6 rok i problemu jak nie było tak i nie ma. Ktoś na forum stwierdził że nie bierze oleju bo cała odma jest już zapchana, ale to bzdura bo odmę sprawdzono i jest czysta jak dziewica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kurfa właśnie a do mojego zawsze poniżej 4l było full a jak zalałem tą płukankę LM Pro line to mi nagle 4l mało:shock3: Ale jak mu w grudniu zalałem tak stan jest do tej pory:decayed: Jak auto mało chodziło na 5w30 albo miało wymiany co maks 15tyś to nie będzie brało i tyle:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki lejesz olej??

Valvoline VR1 5W50:kox: A myślicie że na lato można zalać 10w60 tego VR1?? To też pełen syntetyk:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...