Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

To masz fajnie, tylko unikaj czerwonego pola, bo znowu będziesz dolewał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jebał pies takie silniki, że nie można 120 przekroczyć bo się silnik skopci, tragedia ta niemiecka technologia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jadąc 180 masz około 5 tys obrotów więc jeszcze nie czerwone pole. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, audiabk napisał:

Jadąc 180 masz około 5 tys obrotów więc jeszcze nie czerwone pole. 

Przy takiej prędkości w waszych silnikach to pobór pewnie wskakuje na 2,5 litra na 100 km :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w obecnym silniku pobór oleju jest naprawdę nie odbiegający od normy (mimo, że ALTa nie polecam ale to z innych względów niż problemy z olejem) pośród innych technologii silnikowych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6/21/2017 o 16:46, Kozacz napisał:

bo jest głośniejszy, 5w50 ma dużą szansę wyciszyć ten silnik

Będzie odwrotnie. Na 5w50 będzie głośniejszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to zalalem 5w50 i po 1200km ubytku brak a silnik ani w te ani w te z głosem, imo bez różnicy choć wariator ciszej się odzywa przy odpaleniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie a co może być przyczyną,sprawdzam bagnet caly w oleju wycieram ponownie sprawdzam o susza dolewam 0.5 l i dalej susza na bagnecie a na fis zadnego komunikatu o co kaman

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jebał pies takie silniki, że nie można 120 przekroczyć bo się silnik skopci, tragedia ta niemiecka technologia..

To kwestia podejścia. Ja zaakceptowałem fakt dolewania i jak mam kontrolkę do się zatrzymuje, dolewam i jadę dalej. Taka sama czynność jak tankowanie. Nie ograniczam się w jeździe, bo nic to nie zmieni.

 

Są jednak ludzie którym to przeszkadza i próbują to naprawić remontem bądź stylem jazdy. Dla mnie auto to narzędzie dlatego minimalizuje koszty utrzymania. A te przy alt są niskie, zwłaszcza ma LPG.

Co innego gdy zaczynasz bawić się w remont. Wtedy koszty są równe albo wyższe jak utrzymanie diesla. Można to robić, tylko po co?

Ile ludzi tyle podejść. Szanuje decyzje innych osób, lecz w mojej ocenie remont tego silnika mija się z celem. Lepiej dołożyć te pieniądze do kolejnego auta.

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się trafi auto do którego nie trzeba dokładać to olej można kupować, ale jak się trafi, że trzeba dokładać co miesiąc po 400 zł to wtedy jest problem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok mówice że ALT to taka tragedia , zaglądaliście do wątku B8 18tsi - 2.0 tsi ?

Tam piszą już o remontach silników , a to przecież nowe auta - toż za 8 lat te ich wątki rozrosną się do większego niż nasz :P

Jak miałem mazde 323F to samo jota w jote - wymiana pierścieni tłoków bla bla to w kółko to samo jednemu coś tam pomogło innemu nie , sam byłem bliski remontu ale dzięki bogu odeszłem od tego pomysłu kasa została w portfelu. .

Edytowane przez Elendir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem remontować można auta z minimum 2010 r jest wtedy szansa że pojeżdzisz a w starszych wiadomo zrobisz remont władujesz kasę i za rok sprzedasz bo już za stary:)Miał może ktoś styczność z seatem exeo tam do 2011 r montowali jeszcze stare silniki 1.8 t 150 km, warto interesować się tym autem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za radę,trochę przód ma niewyjściowy,najbardziej ciekawi mnie silnik czy aż tak bardzo jest szybszy od alta jak to opisują stestuje to napisze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zderzaki dorezać od a4 i swieżynka bracie [emoji6]

 

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he,he seat dał ciała dostał klasyka z ponadczasową linją i spieprzył go stylistycznie a swoją drogą nikt by się nie obraził gdyby w b8 były stare 1.8t,2.4 v6 czy alt życie było by prostsze:decayed:

Edytowane przez zaldar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie czyli to jest najlepszym sposób przerobienia tej odmy bo czytam już to forum jakiś czas i uważam przynajmniej ja że tak zrobię jak w schemacie pierwsze strony z tym opisem mają już jakiś czas chyba że macie już jakieś lepsze pomysły dajcie info

ALT_ODMA.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod odmy nie umiera nigdy [emoji3] może będziesz miał mniej oleju w dolocie i trochę satysfakcji z wlasnorecznego pogrzebania pod maską. Będzie brało jak bierze, lepiej zacznij jeździć jak emeryt i nie hamuj silnikiem a zacznie mniej brać

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nic cała przeróbka nie pomoże? Zakup poprawionego czwórnika po 2005r też pewnie wiele nie pomoże?

Edytowane przez Damian80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomoże tyle, że nie będziesz musiał czyścic przepustnicy :decayed:

Fakty są takie jak napisał xsebo1. Potwierdzam też ze swojego doświadczenia, od ostatniej wymiany oleju przejechane ponad 4tyś km i jeszcze nie płakał o dolewkę, gdzie zwykle po ok 3tyś trzeba było dolać. Ale też mało jeżdżę Audi, raczej siostra spokojnie koło domu i widać różnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...