k232 90 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Pierwsze słyszę, że hamując silnikiem auto może brać olej :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Wracając z pracy zjezdzam z dużej góry, hamując silnikiem. Gdy dodawalem gazu na dole za mną była istna zasłona dymna, ludzie trąbili i mrugali światłami [emoji33] W lusterku widziałem jedynie dym, jak czołg qrna. Dlatego zrobiłem remont. Stąd dym jak nie z oleju? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Może to płyn chłodniczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulfur 1 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 (edytowane) Ciekawe... gdyby hamowanie silnikiem żarło olej to chyba musiałbym trzymać beczkę w garażu. A przez ostatnie 3kkm stan bagnetu ruszył mi się może o 2mm. Co do dymu, przypadkiem katalizator też czasami nie powoduje dymu? Edytowane 13 Sierpnia 2017 przez Sulfur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckd 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Przy hamowaniu silnikiem pobór oleju jest taki sam jak przy normalnej jeździe, problem polega na tym że nie spala się on wtedy bo niema zapłonu tylko gromadzi gdzieś w wydechu/kolektorze i po ponownym wciśnięciu gazu cały nadmiar zapala się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maru 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 4 godziny temu, luckd napisał: Przy hamowaniu silnikiem pobór oleju jest taki sam jak przy normalnej jeździe, problem polega na tym że nie spala się on wtedy bo niema zapłonu tylko gromadzi gdzieś w wydechu/kolektorze i po ponownym wciśnięciu gazu cały nadmiar zapala się. Łooo matko ? czy to znaczy, że świece gasną jak odejmujesz gazu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckd 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Nie, ale nie ma paliwa w komorze spalania i nie następuje zapłon mieszanki, sam olej to za mało . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) jeżdżę sporo po górach od 4 miesięcy i cały czas hamuje silnikiem, zazwyczaj 3 bieg i trzymam okolice 40km/h. nic nie dymi i bierze tyle co zawsze gdy go katuje do 5krpm. seba, jaki kolor dymu był? przerabiałem w passacie 1.6 i lagunie 1.8 dym biały, siwy i niebieski olej wpada bardziej w niebieski, płyn chłodniczy jest biały/siwy. Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez tracer123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 seba, jaki kolor dymu był?Z lusterek i tylnej szyby wydawał się czarno siwy, katalizatora już dawno nie ma. Kopcił niczym stary rosyjski czołg [emoji848]Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 W piątek pozbęde się w końcu problemu oleju, bo daję żonie auto [emoji28] Przesiadam się na A6 [emoji39]Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaldar 1 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Życzę bezawaryjności,jaki silnik i model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 A6 C6 2.0 tdi 170 2011, 167 tys przebiegu. Szukałem 2.7 lub 3.0 to o 100 tyś przebieg większy i droższe Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 13 godzin temu, xsebo1 napisał: W piątek pozbęde się w końcu problemu oleju, bo daję żonie auto Przesiadam się na A6 Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Żona Ci będzie d*pę truła, że mało oleju. Już lepiej chyba dolewać niż słuchać dodatkowego mruczenia :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Nie będzie, ja w Danii mieszkam i pracuje a ona w PolsceWysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 mi raz zakopciło, po 2 miesiącach stania w garażu jak odpaliłem to poszedł biały dym. w czasie jazdy nigdy nie widziałem dymu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melman1980 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Panowie a wymieniał ktoś eżektor? Jakiś czas temu wymieniłem całą odmę ale eżektora nie wymieniłem. Podejrzewam ze jest od poczatku niewymieniony. Możliwe, że ezektor ma wpływ na odpowietrzanie skrzyni korbowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Eżektor pełni funkcję pompki, lubi mieć nieszczelność. Wymiana zalecana na początek walki z wolno opadajacymi obrotami, wymieniałem wszystkie podcisnienia, węże, zaworki kierunkowe i elektrozawór zbiornika. Nie ma związku z pobieraniem oleju Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melman1980 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 @up ale ja w sumie nie pytam czy ma związek z braniem oleju tylko czy sprawny eżektor ma jakiś wpływ na dobre odpowietrzenie skrzyni korbowej. Np czwórnik sie wtedy nie poci albo uszczelka pod pokrywa równiez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Czwornik się poci bo plastikozłączki są jednorazowe Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melman1980 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Xsebo mam nadzieję, że się nie obrazisz ale nie przekonują mnie Twoje argumenty Czwornik wymieniłem pod koniec 2015 roku. Odma nowa (cała) poczatek 2015. Uszczelka pod pokrywa silnika tez z 2015 chyba ze jest jakas nieszczelnosc zaraz przy wyjsciu odpowietrzenie silnika do czwornika bo tam zawsze byl tak jakby luz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się