Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi



Xsebo mam nadzieję, że się nie obrazisz ale nie przekonują mnie Twoje argumenty [emoji4]  

Nie obraziłem się [emoji1]
każdy ma prawo mieć własne zdanie

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

tam przy wejsciu czwórnika w pokrywe ma byc oring, jesli jest luz to albo go nie ma albo jest za cienki, dobierz grubszy albo zalóz 2 sztuki i bedzie szczelnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja też mam problem z olejem wcześniej 1l/1000km. Wymieniłem czwórnik, sprawdziłem odme, wymieniłem czujnik poziomu oleju teraz mi nie pokazuje wogole nawet jak mam niski stan. Wkoncu zrobiłem taki jak to ujął mechanik polremont głowica i pierscienie. Ale po tym zabiegu napoczatku trochę spadła konsumpcja do 0.5 na 1000km a potem już normalnie. Pierscienie miały się niby ułożyć ale nie ułożyło się po remoncie olej 10w40 szafy liny mały.  Teraz po reklamacja zmieniony filtr oleju i olej na 20w50 też lm. Mam obawy jak z tym olejem i czy również nie maskowanie źle wykonanej roboty?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20w dla tego silnika to jawny sabotaż .Przy takiej gęstości oleju bedziesz miał problemy z wariatotorem który steruje zmiennym i fazami rozrządu bo zawór wysokiego ciśnienia nie poda oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poda, gestszy olej to większe ciśnienie oleju będzie. Zapewne kazał nie przekraczać 3 tys obrotów, liczy na spasowanie cylindrów z pierscieniami. Oby szklanki nie zaczęły grać

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O obrotach nic nie mówił ale też mam wątpliwości bo jak kiedyś miałem 15w40 to przy morzach ledwo kręcił bo taka klucza z oleju wyszła. A przyczyną że bierze to pewnie taka bo wstawił  normalne pierscienie i nie mierzył cylindrów. Chociaż mówiłem o tych innych pierścieniach i żeby przed robota zmierzyć  cylindry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu się już nic nie ułożyy jak wrucisz na żadszy olej to dalej będzie brał bo jedynm rozwiązaniem są szersze pierścienie a tym olejm możesz sobie tylko zaszkodzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A szersze pierscienie coś dadzą jak cylindry nie są proste. Bo oczywiście nikt nie zmierzył tylko na oko. I mówią że nie było jak średniowiecza tego zrobić nie wyjmujemy bloku. A chyba jak robili głowice i wymieniali pierscienie to cylinder był pusty .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda wymiana pierścieni bez pomiaru średnicówką mija się z celem .Poczytaj sobie posty dajmona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, u mnie tak samo. Nie mierzą bo płacimy od remontu, i walą w h...a

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie kasa poszła człowiek mówi im jedno a oni i tak robią pi swojemu. Myślałem że dam kasę i będzie Oki.  Ale pan robota wie lepiej a teraz próbuje wybrnąć jakimś trikiem z olejem. A samochód chciałem sprzedać z czystym sumieniem i bez problemu olejowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie, będzie dobrze. Nie będzie brał oleju, będzie pan zadowolony [emoji16]

Standardowo nowe pierścienie bo wszystko niby dobrze wygląda. Mierzyć? Jak by było coś nie tak to by był wyczuwalny garb, to nie mierzylismy.

Trzeba by się pindolic z rozgrzebanym silnikiem, i przepychac z miejsca na miejsce.

Takie warsztatowe spiewki słyszałem, po fakcie wyszło że pseudo fachowiec stracił mój czas, pieniądze i nerwy. Teraz żona będzie dolewac [emoji23] [emoji23] [emoji23] , A6 już kupione [emoji1]

 

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

b9f37c32a8063be8018d602ccbbc846b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zmieniłem  markę na rodzinne japońskie kombi,ale sprawę remontu chce zamknąć przed sprzedażą  auta. Bo kasa zapłacona a efektów brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam że Accord w wersji (jak to mówię) karawan :D
No za tą akcję z olejem powinien dostać po łbie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Paweł33 napisał:

Avensis kombi

Też tak olej ciągną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 hours ago, k232 said:

Też tak olej ciągną?

W rodzinie mam jednego Avensisa (sedan) z silnikiem 2.4 benzyna. Żre olej, eksploatacja b. droga (ceny części są chore z tego co słyszałem) i był problem z zagazowaniem tego silnika (w końcu go niezagazowano, chyba przez wtrysk bezpośredni i jakieś problemy z wypalaniem zaworów? głowy nie dam, wszyscy gazownicy odradzali). Sam miałem 2 vteki i żaden nie brał oleju. Nawet stary 2.0 (1997) przy katowaniu nic nie dolewałem od wymiany do wymiany. :wink: A ponoć życie ucieka jak olej z vteca... Cóż wychodzi na to że życie ucieka jak olej z alta (na szczęście nie mojego :decayed:). 

Edytowane przez Sulfur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez kitu, dobrze, że o tym piszesz :)

Kolega też ma Honde Accord vtec 2.0 zagazowaną i ciśnie pod czerwone pole na każdym biegu jak jest tylko taka możliwość, coś tam doleje od wymiany do wymiany ale to są znikome ilości :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...