Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mrugająca lampka świec żarowych i spadek mocy.


jarrrol

Rekomendowane odpowiedzi

przy turbinie szybkozlaczka, przy rurze poprzecznej opaska. przede wszystkim czy nie jest peknieta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎19‎.‎09‎.‎2015 o 21:30, Pawelkiwi napisał:

 i Musiał byś sprawdzić wartość ciśnienia doładowania żądaną i uzyskaną podczas takiego przyśpieszania od 1200obr/min.

Pewnie wyjdą lagi na turbinie. Jeśli tak to jeszcze kwestia czy ten ubywający olej nie wylatuje turbiną - w BRD dość częsty przypadek.

Często objawia się to jak to niektórzy mówią "szuraniem" podczas zmiany biegów, szczególnie z 1 na 2 lub 2 na 3 oczywiście przy dynamicznej jeździe.

dziś na obwodnicy wykoczyla i mrugała kontrolka świec. Auto straciło moc z 170km nie mogłem autokaru wyprzedzić:(

po zgaszeniu i zapaleniu wróciło do życia.

pytanko z mechanikiem jest umówiony na po drugim weekendzie czy można jeździć jak wyskoczy znowu? Może to gruszka może egr dowiem sie jak sie podepne ale to za jakiś czas... 

WP_20170611_15_17_12_Pro.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak od swiec włączył se tryb awaryjny i brak mocy

czy mam w ciemno kupować świece i wymieniać kpl. Rozumiem? Czy czekać jakie błędy wywali? Można sie autem poruszać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej jakbyś  odczytał błąd to wtedy będziemy wiedzieć przynajmniej co i jak, kupno nowych dobrych świec to nie tani koszt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak szczególnie ze doczytałem iż ta kontorolka wg instrukcji obsługi to błąd sterowania silnikiem czyli nie koniecznie świece może być kilka powodów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było to samo. Zaswiecala sie kontrolka od swiec i auto tracilo na mocy. Po ponownym zgaszeniu i odpaleniu chodzilo normalnie z tym ze kontrolka dalej swiecila. U mnie walniety byl egr. Wymienilem i problem ustapil na chwile. Potem zapchal sie DPF. Wyrwalem chwasta-nie to auto. Spece którzy mi to robili usuneli tabele bledow-aby niby wyprogramowac egr. Dopiero kolega z forum edraven przywrocil tabele bledów i doprowadzil wszystko do normy.Wyprogramowal egr, usunal problem z klapami w kolektorze i przy okazji zrobil program. Od tamtej pory zadnego problemu. Auto naprawde chodzi rewelacyjnie.

 

Wysłane z galaxy s7 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, ...radek... napisał:

U mnie było to samo. Zaswiecala sie kontrolka od swiec i auto tracilo na mocy. Po ponownym zgaszeniu i odpaleniu chodzilo normalnie z tym ze kontrolka dalej swiecila. U mnie walniety byl egr. Wymienilem i problem ustapil na chwile. Potem zapchal sie DPF. Wyrwalem chwasta-nie to auto. Spece którzy mi to robili usuneli tabele bledow-aby niby wyprogramowac egr. Dopiero kolega z forum edraven przywrocil tabele bledów i doprowadzil wszystko do normy.Wyprogramowal egr, usunal problem z klapami w kolektorze i przy okazji zrobil program. Od tamtej pory zadnego problemu. Auto naprawde chodzi rewelacyjnie.

 

Wysłane z galaxy s7 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

ja mam właśnie problem z EGR zaczął delikatnie szarpać podczas przyśpieszania.

Mam w planach zaślepienie go ale do długim weekendzie i nie wiem ze kontrolka wróci a na pare dni chce wyjechać za miasto .. i nie chce odpukać wracać lawetą

Dzieki Radku odezwę się do niego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wróżyć to tu nikt nie będzie i nikt Ci nie zapewni na forum że możesz spokojnie jeździć,bo robisz to na własne ryzyko, jak się coś dzieje to trzeba zlokalizować usterkę jak najszybciej, tak jak napisali koledzy wyżej wpływ na pojawienie się kontrolki ma wiele rzeczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,  Panowie pisałem w temacie o dopalaniu DPF, tutaj jest praktycznie to co mi się  przytrafiło. A więc  podczas wypalania DPF ( zapalona kontrolka ) zapaliła się mrugająca kontrolka świec i  auto straciło moc jedzie max 80-90 km/h. Wiem że trzeba go podpiąć pod VAG tylko możecie mi podać jakaś konkretną aukcje z w miarę tanim VAGiem ? I jakiego rodzaju fachowca mam szukać elektromechanika i czy mechnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.09.2017 o 08:40, marcinq82 napisał:

Witam,  Panowie pisałem w temacie o dopalaniu DPF, tutaj jest praktycznie to co mi się  przytrafiło. A więc  podczas wypalania DPF ( zapalona kontrolka ) zapaliła się mrugająca kontrolka świec i  auto straciło moc jedzie max 80-90 km/h. Wiem że trzeba go podpiąć pod VAG tylko możecie mi podać jakaś konkretną aukcje z w miarę tanim VAGiem ? I jakiego rodzaju fachowca mam szukać elektromechanika i czy mechnika ?

Każdy w miarę ogarnięty zakład potrafi zrobić taką diagnostykę. 

Ale... ogarnięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w BRD było coś takiego, jechałem na Asie koło 150 na 5 aby trochę dpf przepalic, zszedłem z obrotów trochę zwolniłem, patrzę kontrolka świec, i brak mocy, podjechałem podpiąć pod komputer- czujnik temperatury spalin, wymiana na nowy i narazie z tym spokój :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wczoraj przytrafiło to samo :) Na kompie brak błędów, dpf niesprawdzany ale bedsie dziś bądź jutro. Jak tylko problem będzie rozwiązany dam znać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wczoraj przytrafiło to samo :) Na kompie brak błędów, dpf niesprawdzany ale bedsie dziś bądź jutro. Jak tylko problem będzie rozwiązany dam znać :)

 

EDIT @()@;;

Wtryski poszły :) 4 do regeneracji poszły i wszystko wróciło do normy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Objaw zapalająca się kontrolka od świec jednak raz na jakiś czas. 

Potrafi pokazać się raz w tygodniu, potrafi dwa. Nie ma innych objawów typu brak mocy, inne kontrolki itd.

Po kilku chwilach znika (nie ma reguły ile minut mryga). Dodatkowo wydaje mi się, że temperatura silnika mi spadła podczas mrygania tej kontrolki jednak ciężko mi to zweryfikować bo zapala się bardzo rzadko.

Jeździć i obserwować?

Dodam jeszcze, że świece przed odpaleniem grzeją się dosłownie sekundę i odpala bez bardzo dobrze.

 

pozdrawiam

Edytowane przez papadziordzio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem cos podobnego z uszkodzonym czujnikiem EGT w turbinie, jak przekraczal max temp to kontrolka swiec sie pojawiala, gasla po odjeciu gazu, jak masz kabel diagnostyczny to sprawdz temp, czy bledow nie ma itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dłuższego czasu borykam się z problemami z tym silnikiem, przy przyspieszaniu na obrotach 2000-3000 z prędkości ok 100-140 auto wpada w tryb awaryjny po resecie jest ok ale często bywa że znów wpadnie w tryb awaryjny[błąd P0299], jeżeli pokrece go na 4 biegu do 4 tys później dam na 5 to nie ma problemu. Auto jest strasznie mulaste na niskich obrotach gaz w podłogę a auto wkreca się powyżej 3000, dodatkowo czuć zapach spalin na postoju, za tym wszystkim idzie wysokie spalanie, egr kolektor dolotowy i klapę gąszaca wyczyścilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie, wymieniłem kolejno N75, potem czujnik doładowania i nie pomagało. Dopiero wymiana turbiny pomogła. Ale to było w moim przypadku. Byłem pewny, że EGR i DPF były w porządku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dawno stałem się "szczęśliwym" posiadaczem a4 b7 q 2.0 BRD. Problemy jak wyżej koledzy opisujecie. Kontrolka świec powyżej 100km/h, spadek mocy, wyższe spalanie i duszące spaliny.  N75 sprawny, Pompa Vacum OK, Układ niby szczelny, Gruszka sprawna, czujnik STOP-u działa, na kompie błąd P0299 - decyzja DPF zapchany- wywalamy i zaślepiamy EGR. Auto jedzie niby wszystko OK do czasu kiedy jazda zaczyna się np na 4 biegu pod górkę świeca żarowa znowu mruga i wszystko odnowa. Pojechałem wykasować DPF i EGR przy okazji hamownia wychło 160KM i 300nm - lipa. Kolejna diagnoza Turbo - 1.3 bar. Wyciągamy i czekam zobaczymy czy coś to da. Może ktoś podrzucić jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na turbo w BRD i jak wam się zbiera w quattro, bo przy moim starym AWX 163KM to szału nie robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamiętam 1,5bara. mam u siebie 1.6 ale na programie ok 200KM.

Zbiera się różnie, BRD kapryśne jest. raczej nie wciska w fotel jak 1.9, może dlatego ze kreski tak gwałtownie nie rosną.

osiądź na miejscu pasażera, będzie inne odczucie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...