[B5 AFB] Dziwny rozruch niby...

    9 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    witam

    u mnie w mojej A4 mam jednak dziwny problem z odpaleniem,kurcze sprawdziłem swiece jedna padnieta i cos w bezpiecznikach tez wymienili mi,,,,ale miałem nadzieje ze rano jak podgrzeje

    to strzał i cyka filtr dodatki do paliwa niby wszystko super a rano przy minus ok 12st. długo musze krecic

    i tak dopiero za trzecim razem zaczyna łapac pomagam mu wciskajac gaz kilkakrotnie uderzam w pedał gazu odpali nierówno pózniej po chwili juz idealnie pracuje ,kontrolka od swiec szybko gasnie i zaraz po ok.5 sek słychac pikniecie w przekazniku moze za szybko i swiece słabo[za krótko]podgrzewaja komora zimna i trudny rozruch,a moze cos z tym zaworkiem przy pompie -moze nie trzyma i paliwo schodzi,co radzicie abym zrobił w celu poprawy w odpalaniu.[br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 08:51_________________________________________________Latem i jesienia po małych makijarzach tylko strzał i równa praca natychmiast[br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 08:53_________________________________________________Nawet tak do minus ok. 6-8st takze ok...[br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 08:53_________________________________________________Powyzej -10st zaczyna sie problem..[br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 08:54_________________________________________________Witam

    a co myslicie o wymianie zaworeka zwrotnego ,jesli tak długo trzeba krecic to moze faktycznie jest cos z paliwem ze schodzi ,nastepnie zanim zapoda to sie lekko zapowietrzy i jest problem[skoro swiecefiltry aku sa ok].

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Przyczyn może być wiele, najprościej zacznij od tego zaworu zwrotnego o którym piszesz. Wymień spalone świece żarowe, sprawdż ciśnienie na cylindrach.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Swiece sa ok...cisnienie w cylindrach takze w normie...a czy lepiej odpalac po zgasnieciu swiec czy az przekaznik rozłaczy swiece lub ewnt dwa razy grzac moze..

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Zawsze odpalam jak przekaznik "pyknie" i pali dobrze, w tamtym roku miałem podobny problem jednak po wymianie świec jak ręką odjął :mysli:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja mam podobnie jak kolega i pojechałem na ustawianie kąta wtrysku i jeszcze obadam rozrusznik

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Rozrusznik sprawdż go może duży opór.Najlepiej sprawdzić go u elektryka lub tam gdzie sprzedają akumulatory.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Kurcze właśnie nie wiem co jest już aku mam nowy, świece nowe, kąt ustawiony a czasem jak mróz przyciśnie musi ze 3 razy zakręcić i kręci słąbo

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dobrze piszą co nie którzy i sam to pisałeś sprawdź ten zaworek zwrotny Bo podejrzewam że jak go odpalisz i zgasisz zaraz i ponownie odpalisz już za pierwszym strzałem

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Na ile masz ustawiony kąt? Wg mnie jeśli problemu nie ma np. przy -6 a jest przy -10 to problemem nie jest raczej zaworek-gdyby tak było problem z paleniem miałbyś cały czas! Sprawdz jeszcze czujnik temp. i bezpiecznik od świec czy przypadkiem nie jest nadtopiony.

    Pozdr.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy