Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przejscie Nawigacji z BNS 5.0 RNS E Podlaczenie lini K


RS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Właśnie przełożyłem rns-a zamiast bns 5.0 i mam problem ponieważ nie mam drugiej wtyczki tzn tej niebieskiej co zrobić żeby połączyć się przez vcds?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wyjmujac rnse to w kostce niebieskiej w pinie 5 mam tabelek zielono niebieski ale nie widać żeby on był przekładany z kostki zielonej a vcds i tak się nie łączy z navi;/ co może być tego powodem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kostka niebieska jest od zmieniarki ale jeśli instalacja jest oryginalna to kolor nie ma znaczenia pin 5 ma być w złącze B pin 5

Edytowane przez Tom A4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam takie pytanie ja przechodzę z RNS-E które miałem fabrycznie na BNS czy potrzebuje zrobić jakieś przeróbki dodam ze rns dostało nóg z mojego auta i nie zamierzam się kosztować.

Proszę o jakieś info czy będzie pasować pod moją kostkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Mam takie pytanie ja przechodzę z RNS-E które miałem fabrycznie na BNS czy potrzebuje zrobić jakieś przeróbki dodam ze rns dostało nóg z mojego auta i nie zamierzam się kosztować.

Proszę o jakieś info czy będzie pasować pod moją kostkę

Tak, będzie pasowało pod kostkę. Spójrz tylko na stronę 1 i poprzekładaj piny.

Wszystko jest ładnie wyjaśnione jak przejść z BNS na RNS-E, więc zrobisz dokładnie odwrotnie ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Czy autor wątku, mógłby ponownie wrzucić zdjęcia? Żadnego nie widać. Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienilem RNS-D na RNS-E.

Prosze o podpowiedz jakie piny trzeba przelozyc zeby dzialal CAN ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Przeczytałem wiele postów na temat zamiany tych dwóch nawigacji BNS 5.0 na RNS-E LED ( wydawało się to proste) i zrobiłem tak jak jest to opisane i po przełożeniu radia i kabla z linią K ( zielono niebieski) z wtyczki zielonej 7 do niebieskiej na miejsce 5 radio, nie wyświetla stacji radiowych na FIS-ie i nie włącza się po przekręceniu zapłonu i nie wyłącza po wyjęciu kluczyka. Jedyne co działa to sterowanie z kierownicy. Czy ktoś wie co trzeba zrobić żeby to wszystko działało. W starym BNS było ok. Dodam że mam RNS-a LED z Seata Exeo i jest ono z 2012r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Przeczytałem wiele postów na temat zamiany tych dwóch nawigacji BNS 5.0 na RNS-E LED ( wydawało się to proste) i zrobiłem tak jak jest to opisane i po przełożeniu radia i kabla z linią K ( zielono niebieski) z wtyczki zielonej 7 do niebieskiej na miejsce 5 radio, nie wyświetla stacji radiowych na FIS-ie i nie włącza się po przekręceniu zapłonu i nie wyłącza po wyjęciu kluczyka. Jedyne co działa to sterowanie z kierownicy. Czy ktoś wie co trzeba zrobić żeby to wszystko działało. W starym BNS było ok. Dodam że mam RNS-a LED z Seata Exeo i jest ono z 2012r.

wg mnie brak przewodów can http://a4-klub.pl/index.php?/topic/13949-podlaczenie-przewodow-can-z-zegarow-do-radia/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kodowanie zrobione ? bez kodowania nie bedzie działało nawet mimo podłączeniu can

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody są podłączone bo w BNS były i sprawdzałem po opisie wtyków i pasują są w tym samym miejscu w RNS-ie. Jak miałem BNS-a to FIS pokazywał radio i komunikaty, to chyba będzie kodowanie. Teraz muszę znaleźć kogoś na Podkarpaciu kto by to umiał zakodować. A co myślicie czemu się nie włącza i wyłącza po stacyjce.


A już mam znalazłem kolega Tom A4 gdzieś tam kiedyś napisał że jak się zrobi tą komunikację z FIS-em to zacznie działać po kluczyku.

Edytowane przez sliski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie zrób kodowanie i wszystko powinno śmigać jeśli nie błąd w podłączeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla osób, które nie miały ori radia i połączenia k -line. Prowadzimy kabel ze złącza OBDII pin 15 do Rns-E, złącze wielowtykowe B pin 5 ( diagnoza L).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos wie skad wychodzi k line do rnse? Brak diagnozy po obd. Natomiast diagnoza dziala na "krotko" bezposrednio obd wtyczka. No i chcialbym przeciagnac nowy kabel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos wie skad wychodzi k line do rnse? Brak diagnozy po obd. Natomiast diagnoza dziala na "krotko" bezposrednio obd wtyczka. No i chcialbym przeciagnac nowy kabel


czy nie czasem z zegarow ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, radIE napisał:

 


czy nie czasem z zegarow ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Zerkne jak bede w domu i zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany ktos juz ciagnal ten kabel do rnse pod k-line ? z klimatrinika czy z zegarow ? gdzie latwiej ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...