Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przejscie Nawigacji z BNS 5.0 RNS E Podlaczenie lini K


RS

Rekomendowane odpowiedzi

A nie ma diagnostyki w tym chorusie 2?

Wysłane z hajźla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diagnostykę rns e robisz przecież po lini K a nie po CAN-ie

Wysłane z hajźla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diagnostykę rns e robisz przecież po lini K a nie po CAN-ie

Wysłane z hajźla

Przy Chorusie II 2 DIN brak wtyki ( zielona , niebieska) chce dołozyc K Line tylko gdzie sie najblizej podpiac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diagnostykę rns e robisz przecież po lini K a nie po CAN-ie

Wysłane z hajźla

Przy Chorusie II 2 DIN brak wtyki ( zielona , niebieska) chce dołozyc K Line tylko gdzie sie najblizej podpiac ?

Grzes a z chorusem dawało rade sie wczesniej połączyć:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ORI siedział CHORUS II i bez problemu sie łaczyłem :wink:

Chce spróbowac podpiac K line tylko brak wtyki( musze zamowic w ASO) wtedy zobacze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz pytanie czy chorus 2 ma diagnozę po CAN lub K-line

Masz jakaś wlepkę na tym chorusie dotycząca wtyków?

Wysłane z hajźla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz linie K (k-ltg)

To znaczy K-Leitung po niemiecku

Wysłane z hajźla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle ze w aucie mozesz niemiec lini -k , łaczyłeś sie po canie bo tak odbywa sie diagnoza A3:wink: zlap jakiegos znajomka z A4 wsadzcie na chwile rnsa , zakodujcie na A3 i potem juz powinienes u siebie miec wsio oki:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle ze w aucie mozesz niemiec lini -k , łaczyłeś sie po canie bo tak odbywa sie diagnoza A3:wink: zlap jakiegos znajomka z A4 wsadzcie na chwile rnsa , zakodujcie na A3 i potem juz powinienes u siebie miec wsio oki:wink:

Jestem juz umówiony :wink:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z przekładaniem RNS-e zamiast oryginalnego BNS 5.0. Otóż, samochód to seat exeo, a że to praktycznie to samo co A4 b7 więc pisze tutaj. Oryginalnie było BNS 5.0 i zakupiłem RNS-e oryginalne seata z 2011roku. Oczywiście nie mogłem sie połaczyć z navi po montażu więc zacząłem szukać i znalazłem ten temat. Wyjąłem navi i zamieniłem kabelki z pinu 5 na 7 i odwrotnie w niebieskiej kostce tak jak to bylo napisane i dalej lipa, brak połacznia :/ czy to możliwe że to nie te kabelki i sa inaczej ustawione niz w audi? Dodaje fotki już z zamienionymi kabelkami. Może ktoś pomoże bo mi sie wydaje że tam po prostu nie ma k-line tylko co to w takim razie jest?

IMG_0733.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dlamnie to bedzie to zielony kabelek z czerwonym paskiem , masz go wsadzic w kostke B5 a był w c7 :wink::wink:

pinyrnsvh0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. zamienić tak jak były oryginalnie kabelki w kostce niebieskiej pin 5 z 7, a poźniej ten zielono czerwony z którym? z pinem 5 w niebieskiej kostce? tu jest rozpiska tego co miałem na BNS 5.0 oryginalnie w samochodzie moze to coś pomoże bo ja sie niebardzo z tego wyznaje która to która kostka - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z przekładaniem RNS-e zamiast oryginalnego BNS 5.0. Otóż, samochód to seat exeo, a że to praktycznie to samo co A4 b7 więc pisze tutaj. Oryginalnie było BNS 5.0 i zakupiłem RNS-e oryginalne seata z 2011roku. Oczywiście nie mogłem sie połaczyć z navi po montażu więc zacząłem szukać i znalazłem ten temat. Wyjąłem navi i zamieniłem kabelki z pinu 5 na 7 i odwrotnie w niebieskiej kostce tak jak to bylo napisane i dalej lipa, brak połacznia :/ czy to możliwe że to nie te kabelki i sa inaczej ustawione niz w audi? Dodaje fotki już z zamienionymi kabelkami. Może ktoś pomoże bo mi sie wydaje że tam po prostu nie ma k-line tylko co to w takim razie jest?

IMG_0733.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl

To nie jest powiedziane ze to ta sama konstrukcja. Trzeba by porownac....

SENT FROM HAJZIEL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli może mi ktoś to rozwiązać bo nadal niebardzo wiem jak mam patrzec na ta wtyczke żeby ja porównac do tej karteczki z bns 5.0 czy sie na te piny patrzy od przodu czy od tylu tak jak kabelki wychodzą? Bo według tego opisu to albo ten kabelek zielony z czerwonym paseczkiem bedzie to CLOCK albo w drugiej kostce nie jest nic opisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz podane numery pinow i na wewnętrznej stronie kostki są numery pinow zdaje sie 1,7,8 i 15- to mozesz sobie policzyć.

Wysłane z hajźla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko przechodziłem z concerta na bns 5.0 nie mam polaczenia z vcds mam przejsciowke rns-e w przejsciowce nie mam pinu 7 a w 2 kostce mam 5 (brązowo biały) wiec co mam zrobić zebym dzialalo.Przepiąć pin 5 do pin 7 a w pin 7 ma byc pusto??wygladowo taki mam adapter Adapter ISO 8 na ISO 16 do RNS-E RNSE nowe AUDI (3932544789) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Concert nie ma połaczenia z K-line więc w instalacji nie masz z nią połączenia. Jedyne co musisz zrobić to podpiąć linie K-line do radia. Najszybciej chyba z klimatronika (jeśli tam nie ma to niech mnie ktoś poprawi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...