Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Specjalne limitowane wersje Audi A4 B5 były takie ?


majuDJ

Rekomendowane odpowiedzi

Java green to jest kolor :) jakaś super w dobrym wypasie najlepiej Avant ze srebrnymi chromami i relingami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z użytkownikiem Sebastiano87 jeśli miałeś kasę i dobrze zapłaciłeś przy zakupie z salonu, mogłeś otrzymać nawet 1.9 TDI z pakietem od S4. Sam osobiście widziałem na allegro b5 2.5TDI z takim pakietem, samochód był świeżo sprowadzony, a wyglądał jak nowy. W opisie było że wersja kolekcjonerska. Audi robi tak, że ile zapłacisz tyle dostaniesz. Przynajmniej takie jest moje zdanie i myślę że prawdziwe. Sam mam Sedana z dziwnym nagłośnieniem, bo nie jest to bose, a posiada 6 głośników(drzwi przód i tył, półka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z użytkownikiem Sebastiano87 jeśli miałeś kasę i dobrze zapłaciłeś przy zakupie z salonu, mogłeś otrzymać nawet 1.9 TDI z pakietem od S4. Sam osobiście widziałem na allegro b5 2.5TDI z takim pakietem, samochód był świeżo sprowadzony, a wyglądał jak nowy. W opisie było że wersja kolekcjonerska. Audi robi tak, że ile zapłacisz tyle dostaniesz. Przynajmniej takie jest moje zdanie i myślę że prawdziwe. Sam mam Sedana z dziwnym nagłośnieniem, bo nie jest to bose, a posiada 6 głośników(drzwi przód i tył, półka)

nie mogłeś:whistling:

Bo S4 to S4(inny model), a nie A4 z body S4:facepalm:

a nagłosnienia miałes 3 w A4 B5 fabrycznie, bose, nokia sound i standard:whistling: oraz wersja bez nagłosnienia

I nie jest tak ze co chcesz to masz, były pakiety do wyboru... a to że na alegro widziałes to ma sie nic do tego jak z salonu wyjechało, w czasie ekspluatacji trafiło w ręce fanatyka, jak 3/4 aut na forum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to samo w zwyklej a4 nigdy seryjnie nawet za doplata nie bylo zderzaka s4, progow, itp... to samo z silnikiem, czemu w zadnej a4 nie bylo nigdy 2.7bit procz S4 nawet jak ktos mial kase... ? recaro owszem sie zdarzaly, i inne bajerki ale byly rzeczy nie do przeskoczenia

hamulcow 321mm tez nigdzie indziej nie bylo procz w eSie, a przeciez to tylko kwestia innej zwrotnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jednak się myliłem. Teraz jak idziemy to możemy u diesla dostać pakiet od S, przynajmniej tak mówił znajomy. Myślałem że wtedy było tak samo. A co do nagłośnienia to może jest to standardowe, lecz jak większość b5 w sedanie nie ma w tylnej tapicerce głośników to u mnie one są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla tych ktorzy chcieli miec cos sportowego w zwylkych b5tkach byly pakiety typu sport, wtedy dostawali kiere, i inne szmery bajery jak zawieszenie 1be, czyli nieco inne niz seryjne i owszem to mozna bylo sobie dokupic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla tych ktorzy chcieli miec cos sportowego w zwylkych b5tkach byly pakiety typu sport, wtedy dostawali kiere, i inne szmery bajery jak zawieszenie 1be, czyli nieco inne niz seryjne i owszem to mozna bylo sobie dokupic

1be? słabo wujek ma ori 1bv wbite nawet na naklejce w książce. :) Nie powiem bo auto jak na B5 przy takim seryjnym (ori zawieszeniu) siedzi ładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile pamietam od 98 roku do konca byly dwa pakiety sportowe... ale nie jestem pewien czy samo zawieszenie wliczalo sie do nich czy w ogole bylo jako opcja poza pakietami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle czasu na forum, a dopiero teraz znalazłem ten temat :grin: Te niby "S-Line"owe B5 to wersja pakietowa Quattro, czarny sufit + 1BV + Białe zegary + Ronal Bolero + szczotkowane aluminium jako dekor + podkreślenia na klapie. Szły w 1.8T i 2.5TDI. Szły głównie na Anglię, Szwajcarię i Włochy. Najczęściej spotykane w Anglii, powoli już się kończą w tamtych krajach te auta, a szkoda, bo to ciekawa wersja w 1.8T. Sam takową posiadam, ba, jest nawet na allegro, ale linka nie dam, bo będzie spam :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jawor nie to ze chce ci dopiec ale naprawdę nie uwierze nigdy ze sprzedasz angola nawet z takim wypasem za te pieniądze, tym bardziej ze za podobne pieniądze można kupić 2.7bit nawet z gazem czy to w budzie b5 czy c5... Europę. Ale cóż życzę naturalnie powodzenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam swoją avanturkę właśnie z Italii a była sprowadzona z Niemiec... patrzę po kodach wyposażenia

(5RD = Lusterko zew.(konwex),el.regul,podrzewane prawo kzl
3BK = Lusterko zewn. plaskie, elektrycznie ustawiane, lewo kzl)

może mam te składane lusterka elektrycznie tylko wyłączone albo coś ? bo nie ogarniam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/show_item.php?item=6189953334#thumb/2

Gościu pisze, że US ori - w przedliftach były też klapy na kwadrat, a tutaj jej nie ma. Pomijając fakt, pierwszy raz widze, żeby szła listwa jakaś przez całą bude a raczej jakiś obrys od kierunku aż do klapy, to jakaś wersja inna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zielony zielonemu nie równy. Ma ktoś na forum taki kolor w B5 poliftowej jak ja zamieściłem na pierwszej stronie ?

ja mam. 1.8 125km 99 r java green

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jakie wogole wychodziło max wyposażenie w b5? Chodzi mi o to co można było orginalnie mieć na pokładzie z wyposażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, matis192 napisał:

Moja a4 b5 Jest dziwnie wyposażona środek jest S4 Buda po winie s4 a silnik 1.9 tdi 90 czarna podsufitka fotele recaro 

Ani Recaro, ani czarny sufit nie powoduje, że masz środek "S4"

Edytowane przez JawoR36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to dopiero trafilem z ta wersja, 1.9 tdi oska ajm 115km i ten pakiet, produkcja wlochy (skladane lustra). A podsufitke to mam chyba jedyna w swoim rodzaju ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wpadając na ten temat poprostu euforia ? Kiedy dowiadujesz się że nieświadomie nabyłeś można powiedzieć perłe wśród b5 :):) Ponad 2 lata temu nabyłem b5 rok prod.2000 (modelowy 2001), masz wszystkie papiery które potwierdzają oryginalność od wyjścia z salonu. A mianowicie na wyposażeniu jest; Ori alu od BBS dla audi 17" na oponach 225/45/17 91y, zawieszenie 1by obnizone o 2cm co przy tych kołacgh daje niesamowity efekt wizerunkowy oraz auto jest bardzo stabilne w trakcie jazdy :) Do tegho docghodzi piękny lakier LZ9W Ebonyschwarz-Perleffect dopieszczony pełnym chrom pakietem czyli listwy dookoła szyb i relingi dachowe chromowane jak i klamki w wewnątrz i jakieś drobiazki. Fotele RECARO full elektryczne i grzane, kierownica trójramienna, nagłośnienie BOSE które z wbudowanym wzmacniaczem grają naprawde nieźle, czarne zegary z napięciem volt i czujnikiem temp. oleju który naprawde jest przydatny sam przy agresywnej jeździe w upalne dni momentami miałem na nim wartości 120-130 stopni ale od razu zwalniałem obroty i po chwili temp. wracała do normy. Jest również full fis i takie bajery jak czujniki deszczu, system ASR (kontrola trakcji) i jeszcze naprawde sporo ciekawostek. Moim zdaniem są to właśnie połączone wersje Pro Line Style z Pro Line Sport w końcową Proffesional Line o czym cięzko znaleźć informacje z tego co zauwazyłem i tak na prawdę sam po 2 latach od posiadania takiego auta sie o tym dowiedziałem... I też prawda jest taka jak niektórzy piszą że wersje takie nabywali tylko ludzie zamożniejsi w tamtych czasach i do tych modeli sami dobierali sobie poszczególne wyposażenie samochodu ze względu na budżet. Można też rzec że limitowana wersja pod zamówienie ;) Ja to co opisałem wszystko mam właśnie w swoim egzemplarzu a właśnie reszte ciekawostek z wyposażenia wiem po rozkodowaniu nr. VIN, zapomniałem dodać że jest w wersji silnikowej Diesla :) 1.9 Ajm seryjnie 115km, i ciekawy jest tez fakt że w dowodzie ma wbite 103kw co daje prawie 140km. Od pierwszej reje w Polsce był tylko jeden właściciel który był w posiadaniu samochodu 7lat, i sam je sprowadził. Kończąc wypowiedź opisałem tutaj własne podsumowanie tematu wersji tych samochodów i szczerze mówiąc ja jestem niesamowicie zadowolony z takiej Audi mimo ze ma juz swoje lata i na pewno nie prędko zmienie samochód chyba że na S4 (takie marzenie :D) ale chciał bym posiadać tak naprawde je obie :P

Edytowane przez Szmitek1998
Źle opisany komentarz
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.09.2019 o 01:08, Szmitek1998 napisał:

I wpadając na ten temat poprostu euforia ? Kiedy dowiadujesz się że nieświadomie nabyłeś można powiedzieć perłe wśród b5 :):) Ponad 2 lata temu nabyłem b5 rok prod.2000 (modelowy 2001), masz wszystkie papiery które potwierdzają oryginalność od wyjścia z salonu. A mianowicie na wyposażeniu jest; Ori alu od BBS dla audi 17" na oponach 225/45/17 91y, zawieszenie 1by obnizone o 2cm co przy tych kołacgh daje niesamowity efekt wizerunkowy oraz auto jest bardzo stabilne w trakcie jazdy :) Do tegho docghodzi piękny lakier LZ9W Ebonyschwarz-Perleffect dopieszczony pełnym chrom pakietem czyli listwy dookoła szyb i relingi dachowe chromowane jak i klamki w wewnątrz i jakieś drobiazki. Fotele RECARO full elektryczne i grzane, kierownica trójramienna, nagłośnienie BOSE które z wbudowanym wzmacniaczem grają naprawde nieźle, czarne zegary z napięciem volt i czujnikiem temp. oleju który naprawde jest przydatny sam przy agresywnej jeździe w upalne dni momentami miałem na nim wartości 120-130 stopni ale od razu zwalniałem obroty i po chwili temp. wracała do normy. Jest również full fis i takie bajery jak czujniki deszczu, system ASR (kontrola trakcji) i jeszcze naprawde sporo ciekawostek. Moim zdaniem są to właśnie połączone wersje Pro Line Style z Pro Line Sport w końcową Proffesional Line o czym cięzko znaleźć informacje z tego co zauwazyłem i tak na prawdę sam po 2 latach od posiadania takiego auta sie o tym dowiedziałem... I też prawda jest taka jak niektórzy piszą że wersje takie nabywali tylko ludzie zamożniejsi w tamtych czasach i do tych modeli sami dobierali sobie poszczególne wyposażenie samochodu ze względu na budżet. Można też rzec że limitowana wersja pod zamówienie ;) Ja to co opisałem wszystko mam właśnie w swoim egzemplarzu a właśnie reszte ciekawostek z wyposażenia wiem po rozkodowaniu nr. VIN, zapomniałem dodać że jest w wersji silnikowej Diesla :) 1.9 Ajm seryjnie 115km, i ciekawy jest tez fakt że w dowodzie ma wbite 103kw co daje prawie 140km. Od pierwszej reje w Polsce był tylko jeden właściciel który był w posiadaniu samochodu 7lat, i sam je sprowadził. Kończąc wypowiedź opisałem tutaj własne podsumowanie tematu wersji tych samochodów i szczerze mówiąc ja jestem niesamowicie zadowolony z takiej Audi mimo ze ma juz swoje lata i na pewno nie prędko zmienie samochód chyba że na S4 (takie marzenie :D) ale chciał bym posiadać tak naprawde je obie :P

Interesująca sztuka Ci się trafiła ?

Pochwal się zdjęciami

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...