Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy silników klap nagrzewnicy, Rozmieszczenie, Opis, Nastawy Podstawowe


olo-sline28

Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, luki19862121 napisał:

Robiłeś adaptację czy nastawy podstawowe? To co innego. Nastawy muszą zejść do 0 potem spróbuj adaptację. Ja ostatnio miałem problem z tym silnikiem nawet 2 kupiłem 3x adaptacja nie udana a na 2 dzień poszło i jest ok od kierowcy leciało tylko zimne powietrze. Nie możliwe że tyle silników jest uwalone ale w razie czego mam 2 pożyczę :) są też 2 rodzaje tych czerwonych silników z literka A na końcu i bez ale nie wiem czy to ma wpływ. 

Najpierw nastawy pozniej adaptacje i za ktoryms razem zlapal owszem.. ale po chwili wyrzuca blad ze silnik bez napiecia lub zablokowany ..  Podobno ze kazdy silnik spasuje tylko koncowki sie zmienia ale nie chce plotek siac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, KamyczeQ napisał:

Podobno ze kazdy silnik spasuje tylko koncowki sie zmienia ale nie chce plotek siac

Nie podobno, tylko pasuje. Wystarczy przełożyć kolorową końcówkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.08.2017 o 12:34, Voucher napisał:

Panowie,

Nie wiecie czasem czy powodem "przytkania" sie klimy podczas jazdy na autostradzie jest któryś z silniczków?

Dodam, ze w momencie kiedy cos takiego nastąpi, gdy włączę obieg zamkniety z nawiewów zaczyna lecieć powietrze. Po wylaczeniu obiegu zamknietego i jeździe z prędkości autostradową znowu nawiewy sie zatykają. Dopiero po zwolnieniu do ok 100km/h z obiegiem otwartym nawiewy sie odtykają...

 

VAG nie pokazuje błedów..

Hej,

Ktoś spotkał się z powyższym problemem?

Może to byc wina klimatronika?

Edytowane przez Voucher
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś a4 dostało nowy silnik prosto z ASO cena jedyne 613zł.. założyłem wpinam komputer.. robie adaptacje i co ? BRAK REAKCJI... za 2 razem coś drgneło ok.. wyskoczyły zera lecz pojawił się błąd ( wartosc adaptacji przekroczona) myśle ok.. za 3 razem zadziałał jak należy.. rozgrzałem samochód pobawiłem sie temp.. działa.

Po upływie dwóch godzin wsiadam do auta i co ? Lewy silnik napiernicza zimnem... prawy elegancko grzeje. Po ustawieniu na HI ruszył poczym dałem na LO nastepnie na 22 i działa..

Po wpięciu komputera wyskakuje błąd ( silnik zablokowany lub brak napięcia -sporadyczny )

 

I kolejna adaptacja.. przeszła pomyślnie później przywracanie ust fabrycznych.. zobaczę co będzie rano lecz na fajerwerki nie liczę.. klapki chodzą luźno bez oporu silnik o nic nie zachacza.. nie mam pojęcia już co jeszcze ruszyć... mam ochotę wymienić sterownik ( panel klimatronica ) na inny może jakiś zimny lut i raz działa raz nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się uporać okazało się że padł sterownik ( zimne luty ). Po wymianie na nowy z tym ze z b6 wszystko działa jak należy zero błędów.. aa przepraszam mam błąd z ogrzewaniem tylnej szyby.. ale gdzieś czytałem ze muszę dorzucić przekaźnik i będzie ok. Dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te potencjometry są firmy PIHER z serii HVAC 3 - wątpie, że jest to gdzieś dostępne :/ a szkoda, bo by naprawa tych silników była prosta. 

flap_sensor_2.jpg

http://piher.net/sensors/index.php?page=shop.product_details&product_id=42&flypage=flypage.tpl&pop=0&option=com_virtuemart&Itemid=3

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupcie cala nagrzewnice z silniczkami z Cabrio . Są dość tanie
I są z roku 2007 więc troszkę nowsze od naszych


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 Wyciągnąłem  dzisiaj silniczek  v158 poszło dość sprawnie? nie działa mi sterowanie  temperatura  z lewej strony wieje zimnem  cały czas. Błąd na kompie oczywiście  silniczka v158 z lewej  strony. Na moje oko spalony jest sam silnik  wszystko w środku wygląda jak nowe . Nie ma syfu  widać  jeszcze smar w dobrym stanie.  Próbowałem  podłączyć  go  na krótko dałem mu 12 v i wogole nie startuje  silniczek.  Bo chyba raczej powinien   ruszyć . Co o tym myślicie. Ewentualnie  może ktoś ma  na sprzedaż  ten silniczek ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie w środku wyglądają jak nowe :) powinienem mieć jeszcze 2 silniki czerwone z B7 bo kupiłem dla siebie ale nastawy podstawowe załatwiły sprawę i wszystko ruszyło. Tez leciało zimne od kierowcy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie w środku wyglądają jak nowe [emoji4] powinienem mieć jeszcze 2 silniki czerwone z B7 bo kupiłem dla siebie ale nastawy podstawowe załatwiły sprawę i wszystko ruszyło. Tez leciało zimne od kierowcy. 
Mi leci ciepło do kierowcy czyli też pewnie ten sam silnik ;) musze to rozkręcić dużo z tym roboty ??

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czerwonego co prawda nie ruszałem, ale z tego co się orientuję jest przeje.... :) nikt kto już raz go wyjął nie chciał by tam drugi raz zaglądać. Przede wszystkim sprawdź błędy może nastawy podstawowe lub adaptacja pomoże. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czerwonego co prawda nie ruszałem, ale z tego co się orientuję jest przeje.... [emoji4] nikt kto już raz go wyjął nie chciał by tam drugi raz zaglądać. Przede wszystkim sprawdź błędy może nastawy podstawowe lub adaptacja pomoże. 
Nastawy kiedyś robiłem i znowu się zepsuło więc czeka mnie zagladniecie tam ;))

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Chudy112 napisał:

Nastawy kiedyś robiłem i znowu się zepsuło więc czeka mnie zagladniecie tam ;))

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

To miłego wyginania :) info jest na forum jak to ugryźć. Będziesz potrzebował silnik to poszukam mam 8E2820511A i drugi bez literki na końcu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można  go sprawnie  wyciągnąć  ja co prawda  też się trochę męczyłem ale jest sposób.  Nastawy nastawami ale skoro silniczek  sam w sobie jest spalony to  nic to nie da  chyba że się mylę i nie mogę bo na krótko uruchomić ? Dałem 12 v plus i minus powinien  ruszyć.  Kolego  luki  sprzedal  byś mi  jeden komplecik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...