Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy silników klap nagrzewnicy, Rozmieszczenie, Opis, Nastawy Podstawowe


olo-sline28

Rekomendowane odpowiedzi

WItam Panowie , mam pytanie odnosnie bledu 00604. A3 8l 1,8 125 97r. Czy to silniczek obiegu zamknietego prawa strona za schowkiem i dmuchawa ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam Panowie , mam pytanie odnosnie bledu 00604. A3 8l 1,8 125 97r. Czy to silniczek obiegu zamknietego prawa strona za schowkiem i dmuchawa ??
To chyba błąd silnika V113 obiegu zamkniętego. Pod schowkiem. Zobacz 1 post są tam opisane silniki kolory itd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli dobrze myśle drzeba demontować schowek dmuchawe i to jest po prawej stronie ?? Jak wlaczałem obieg zamkniety to tak delikatnie sie ruszył i trzeszczy. On tez jest od regulacji temperatury ?? Bo wali mi tylko gorace powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli dobrze myśle drzeba demontować schowek dmuchawe i to jest po prawej stronie ?? Jak wlaczałem obieg zamkniety to tak delikatnie sie ruszył i trzeszczy. On tez jest od regulacji temperatury ?? Bo wali mi tylko gorace powietrze.
Tylko schowek i silniki będą na wierzchu. Od regulacji temperatury są dwa inne silniki. W 1 poście wszystko jest opisane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALe ja mam a3 8l. TO znaczy dziewczyna. Dwa sa pod klimatronikiem tak glebiej zielony i fioletowy. Jak wlaczam klimatronik albo wył. to pracuje zielony jak zmieniam temp. to pracuje fioletowy. ALe temp. jest ciagle taka sama mega goraco. A on normlanie cały sie rozklada ładnie pracuje nawet nic nie słychac zeby było nie tak . A z tego po prawo za schowkiem od obiegu zamknietego slychac. Tak jak by tam moze klapki sie zablokowały i waliło tylko cieplo do kabiny ?? Tylko temp zmienic nie moge. na klimie zmienia sie od 18 do 29 a jest ciagle to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALe ja mam a3 8l. TO znaczy dziewczyna. Dwa sa pod klimatronikiem tak glebiej zielony i fioletowy. Jak wlaczam klimatronik albo wył. to pracuje zielony jak zmieniam temp. to pracuje fioletowy. ALe temp. jest ciagle taka sama mega goraco. A on normlanie cały sie rozklada ładnie pracuje nawet nic nie słychac zeby było nie tak . A z tego po prawo za schowkiem od obiegu zamknietego slychac. Tak jak by tam moze klapki sie zablokowały i waliło tylko cieplo do kabiny ?? Tylko temp zmienic nie moge. na klimie zmienia sie od 18 do 29 a jest ciagle to samo.
Musisz sprawdzić tę klapę może zablokowana lub tryby w silniku się posypały.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, luki19862121 napisał:
3 minuty temu, Dawidepd napisał:
ALe ja mam a3 8l. TO znaczy dziewczyna. Dwa sa pod klimatronikiem tak glebiej zielony i fioletowy. Jak wlaczam klimatronik albo wył. to pracuje zielony jak zmieniam temp. to pracuje fioletowy. ALe temp. jest ciagle taka sama mega goraco. A on normlanie cały sie rozklada ładnie pracuje nawet nic nie słychac zeby było nie tak . A z tego po prawo za schowkiem od obiegu zamknietego slychac. Tak jak by tam moze klapki sie zablokowały i waliło tylko cieplo do kabiny ?? Tylko temp zmienic nie moge. na klimie zmienia sie od 18 do 29 a jest ciagle to samo.

Musisz sprawdzić tę klapę może zablokowana lub tryby w silniku się posypały.

ja tam wlożyłem ręke gdzie jest ten od obiegu zamknietego to on doslownie centymetr sie ruszył tylko. Ledwo co i slychac go jak by tryby przeskakiwały. ALe on tez był by od temperatury ?? W sensie ze zmieniała by sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam wlożyłem ręke gdzie jest ten od obiegu zamknietego to on doslownie centymetr sie ruszył tylko. Ledwo co i slychac go jak by tryby przeskakiwały. ALe on tez był by od temperatury ?? W sensie ze zmieniała by sie.
Nie wiem dokładnie jak jest w A3, ale skoro silników jest mniej widocznie ta klapa puszcza chłodne powietrze. Skoro piszesz, że zgrzyta itd. to już wiesz co w wolną sobotę robić :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zgrzyta i chce jutro sie zabrac i zrobić. Ale pierw bym wolał zrobić ta temperature a poźniej to zgrzytanie. ALe chyba nikt mi tego nie powie i bd musiał tamto zrobić i sie okażę. ALe moze to być od tego ze tak wali tylko gorące ?? ALe jak by był obiekt zamkniety to i tak by było troszke chłodniej i gorąco ? A tu tylko gorąco nic wiecej. Nie wiem czy to ma cos wspolnego czy nie ale wczoraj wymieniałem sensor airbag i po tym mi sie tak stało albo takie szczescie mam. Poduszki nie pala a tu za to grzeje ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zgrzyta i chce jutro sie zabrac i zrobić. Ale pierw bym wolał zrobić ta temperature a poźniej to zgrzytanie. ALe chyba nikt mi tego nie powie i bd musiał tamto zrobić i sie okażę. ALe moze to być od tego ze tak wali tylko gorące ?? ALe jak by był obiekt zamkniety to i tak by było troszke chłodniej i gorąco ? A tu tylko gorąco nic wiecej. Nie wiem czy to ma cos wspolnego czy nie ale wczoraj wymieniałem sensor airbag i po tym mi sie tak stało albo takie szczescie mam. Poduszki nie pala a tu za to grzeje ;D
W A3 silnik G113 to klapa przepływu powietrza czyli to będzie powód grzania. Szukaj gdzie vag pokazuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, luki19862121 napisał:
10 minut temu, Dawidepd napisał:
No zgrzyta i chce jutro sie zabrac i zrobić. Ale pierw bym wolał zrobić ta temperature a poźniej to zgrzytanie. ALe chyba nikt mi tego nie powie i bd musiał tamto zrobić i sie okażę. ALe moze to być od tego ze tak wali tylko gorące ?? ALe jak by był obiekt zamkniety to i tak by było troszke chłodniej i gorąco ? A tu tylko gorąco nic wiecej. Nie wiem czy to ma cos wspolnego czy nie ale wczoraj wymieniałem sensor airbag i po tym mi sie tak stało albo takie szczescie mam. Poduszki nie pala a tu za to grzeje ;D

W A3 silnik G113 to klapa przepływu powietrza czyli to będzie powód grzania. Szukaj gdzie vag pokazuje.

No vag pokazuje blad 00604 g113. Czyli zabierac sie za to za schowkiem to powinno być to ? Innych błędów nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No witam , dziś zdemontowałem ten silniczek klap ( obiegu zamknietego) ktory jest za schowkiem i za dmuchawa z prawej strony. Nie było aż takiego dużego problemu. Tylko kto mi powie teraz jak go zamontowac spowrotem albo zrobić sobie tam dojscie ?? A3 8l 97r. I mam jeszcze jedno pytanie silniczek o nr. 1j1907511a sa tam trzy te kółeczka zębate. Nie moge ich obrucic ani troche. Jak ruszam łopatkami to tylko łopatki przeskakuja a kółeczka sie nie kręcą. Czyli do wymiany bd ? Pod podłaczeniem też nie chca sie ruszyc gdzies cos blokuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie u mnie w a3 8l 97 r jest to samo . Jak to naprawić moim zdaniem na 99% to odpowiada za regulacje temperatury i głownych klapek cieplo zimno.  Bo jak zmieniam temperature na klimatroniku to normalnie to sie porusza . ALe to jest za lużno tam albo jakis haczyk powinien byc zeby to sie trzymalo. Kto mi pomorze ....

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś A3 i też mi to wyleciało z klapy. Z czasem się obrabia plastik i silniczek steruje ramieniem, ale bez klapy...  Pamiętam, że żeby to dobrze zrobić demontowałem schowek + kratki centralne, potem kanał powietrzny (plastikowy) i widziałem wtedy klapę regulacji temperatury i mogłem ją ręcznie ustawić. Zjechałem sobie na klimie na najniższą temperaturę, potem ręcznie ustawiłem klapę na kanał zimnego powietrza i podkleiłem klejem siłownik do klapy... Rozbierania trochę jest niestety...

I od tego był błąd  00600 jak dobrze pamiętam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, kamil-vag napisał:

Miałem kiedyś A3 i też mi to wyleciało z klapy. Z czasem się obrabia plastik i silniczek steruje ramieniem, ale bez klapy...  Pamiętam, że żeby to dobrze zrobić demontowałem schowek + kratki centralne, potem kanał powietrzny (plastikowy) i widziałem wtedy klapę regulacji temperatury i mogłem ją ręcznie ustawić. Zjechałem sobie na klimie na najniższą temperaturę, potem ręcznie ustawiłem klapę na kanał zimnego powietrza i podkleiłem klejem siłownik do klapy... Rozbierania trochę jest niestety...

I od tego był błąd  00600 jak dobrze pamiętam...

Kolego podasz mi nr albo face napiszę do Ciebie i wysłał bym parę zdjęć jak to wygląda i byś mi powiedział bo rozmawiamy o tym samym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W toledo i golfie jest tem sam problem czyli oderwana klapa od oski. Jesli chodzi o klape temperatury to trzeba wszystko demontowac. Jesli natomiast chodzi o klape obiegu zamknietego to da sie to skleic bez demontazu bo dostep jest z obu stron.

Kleilem cos takiego w toledo i puki co dwa lata wytrzymało.

Edytowane przez lukaszooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, lukaszooo napisał:

W toledo i golfie jest tem sam problem czyli oderwana klapa od oski. Jesli chodzi o klape temperatury to trzeba wszystko demontowac. Jesli natomiast chodzi o klape obiegu zamknietego to da sie to skleic bez demontazu bo dostep jest z obu stron.

Kleilem cos takiego w toledo i puki co dwa lata wytrzymało.

jak dodać tu filmik wstawie CI i powiesz mi cos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, lukaszooo napisał:

Na YT i wklej link.

dodaje poczekaj chwile jak mozesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...