Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy silników klap nagrzewnicy, Rozmieszczenie, Opis, Nastawy Podstawowe


olo-sline28

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra mam juz. WIec ten filmik wyrzej widziałeś to wstawiać nie bd. Dodam ze mi moze nie wypada ale jest luźny. A teraz doszedłem do tego etapu bo waliło mega ciepło. Zielony chodzi jak sie właczy wyłaczy klimatronik. A fioletowy chodzi jak sie zmienia temperature i powinien chyba tez regulowac ta druga klapka ciepło zimno ?? A nie robi tego dlaczego ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to ten fioletowy, nawet tam widać nagrzewnicę czy parownik... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, kamil-vag napisał:

Tak to ten fioletowy, nawet tam widać nagrzewnicę czy parownik... 

No widać. Ale mi chodzi czy silnik do wymiany z tym bolcem czy da radę ten jakoś naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi sie zakupić silniczki i do wymiany mam takie..

8E1820511 - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury LEWY - czerwony (V158)

8E1820511A - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury PRAWY - fioletowy (V159)

7de325be51aaa66bmed.jpg

i teraz mam pytanie czy wystarczy odpiac stare i wpiac nowe i zrobic nastaw podstawowy??? czy trzeba jakoś zaznaczyć ramiona jak były ustawione??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebrnąłem przez wszystkie posty...

Mam od zakupu problem z klapami, większość działa po wyczyszczeniu i adaptacji.

Ale reg. temp. pasażera ciągle i sie zacina i błąd powraca. Wymieniłem już potencjometr na ten z b7 i bylo przez kilka chwil dobrze. Później blokada. Był umyty i nasmarowany.

Zauważyłem też, że jeżeli zaraz po odpaleniu zmienie temp na LO i pozniej na 18st to często silniczek później tzn az do zgaszenia działa normalnie... A raczej działał.

Bo dzisiaj nie reaguje juz temp po obu stronach a kierowca zawsze mi działał. Błędy są na obu klapach -zablokowane. Nie przyjmuje nastawień początkowych i ciagle stoja w pozycji 228.

Przełożyłem tez drugi panel klimatronika i to samo dochodzi blad nr vin i klapy stoja w pozycji 226 dla odmiany...

Co mozna jeszcze zrobic? Klape od pasazera wyciagam juz chyba 10 raz w ciagu roku...

 

Edit.

Dzisiaj po calodniowym postoju zero bledow na zimnym przyjal adaptacje i dziala wszystko perfect. Czujniki temperatur dzialaja i reaguja na zmiany poprawnie...

Edytowane przez davidoff82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. wyskakuje mi blad silnik nastawczy klapy rozmrażania - zielony [V107] i chcialbym wymienic od b7 moze ktos zna z jakim nr powinienem kupic bo nie chce kupic zlego pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszym poście jest wszystko, ale łap

8E1820511B - silnik nastawczy klapy rozmrażania - zielony (V107)

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. wymieniłem potencjometr od b7 i teraz mam pytanie. w jakim położeniu powinno opierać się kółeczko zielone ze strony  1 pkt czy 2 pkt? i jeszcze jedno pytanko jak powinien byc ustawiony potencjometr z b7 bo nie ma on chyba zadnej strzalki

 

15f4f0f822e0.jpg

Edytowane przez hidden22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam ze ustawilem strzalke na nowym potencjometrze prosto do gory (pionowo) tak zalozylem do auta zrobilem ustawienia vagiem. ale przy wylaczonym gornym nawiewie czuje ze lekko leci tam nadmuch. chyba nie domyka sie do konca klapa. moglby ktos poratowac jak ustawic ta strzalke chodzi o silniczek z zielona lapa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co zrobic jak silniczki przeczyszczone, bledow nie ma,  nastawy zrobione a nie chlodzi ? Nabic tylko wystarczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem klima nabita chodzila  teraz węże cieple z kratek nawiewu cieple powietrze nastawy zrobione brak bledu silniczek przy schowku od cieplego chodzi  nie patrzyłem na ten z lewej strony pod kierownica czy on tez odpowiedzialny za cieplo zimno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

wyskakują MI takie błedy:

00727 - Potentiometer in Positioning Motor for Defrost Flap (G135)
        09-00 - Adaptation Limit Surpassed
00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112)
        09-00 - Adaptation Limit Surpassed
01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Left (G220)
        09-00 - Adaptation Limit Surpassed
01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221)
        09-00 - Adaptation Limit Surpassed
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
        09-00 - Adaptation Limit Surpassed
00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143)
        09-00 - Adaptation Limit Surpassed

co to może być ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Nomaiks napisał:

Witam,

wyskakują MI takie błedy:

00727 - Potentiometer in Positioning Motor for Defrost Flap (G135)
        09-00 - Adaptation Limit Surpassed
00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112)
        09-00 - Adaptation Limit Surpassed
01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Left (G220)
        09-00 - Adaptation Limit Surpassed
01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221)
        09-00 - Adaptation Limit Surpassed
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
        09-00 - Adaptation Limit Surpassed
00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143)
        09-00 - Adaptation Limit Surpassed

co to może być ?

 

Skasuj błędy, zrób adaptację i nastawy podstawowe klap zobaczysz jakie usterki wrócą. Dobrze by było potencjometry wyczyścić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy po skasowaniu wracają zaraz sproboje skaskowac i zrobic adaptacie, w jaki sposób zrobic czyszczenie potencjometrów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, luki19862121 napisał:

Skasuj błędy, zrób adaptację i nastawy podstawowe klap zobaczysz jakie usterki wrócą. Dobrze by było potencjometry wyczyścić. 

Bledów nie da sie skasować co kasuje to wywala znowu...

przy próbie adaptacji wartości jak niżej na zdjeciu i spadają do zera po chwili ale błedy non stop może od klimatronica coś się odpieło ? bo to nie mozliwe ze tak dużo błedów na raz ? czy możliwe ?

co to może byc ?

IMG_2523.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyną nie były silniczki tylko nie dopięty środkowy wtyk w klimatroniku na szczescie ;) wpiąłem go zrobiłem adaptacie zero błedów ;)

Dzieki wszystkim za odpowiedzi ;) Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...