Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy silników klap nagrzewnicy, Rozmieszczenie, Opis, Nastawy Podstawowe


olo-sline28

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy pomocy !
Zmieniłem klimatronik na 2 dom.

Na obiegu zamkniętym wieje z kratek a na otwartym działa tak jak na zamkniętym. Sprawdziłem podłączenie jest ok, zresztą nie idzie tego źle podłączyć. Gdzie jest przyczyna. Czy ktoś już miał taki problem ?

Zrobiłem skanowanie błędów i wyszło : Czy ktoś się orientuje o co chodzi ?

b_d.jpg


Zrobione, temat nie aktualny. Edytowane przez tomekxp2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Proszę o pomoc w rozkodowaniu, z którymi silniczkami mam problem.

4 Faults Found:
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01273 - Fresh Air Blower (V2)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01273 - Fresh Air Blower (V2)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00819 - High Pressure Sensor (G65)
07-00 - Signal too Low


Ostatni błąd - wiem, czujnik. Dłuższy temat :(

Dziękuję z góry za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) - to bodajże V71.

01273 - Fresh Air Blower (V2) - to chyba silnik dmuchawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wyszła ciekawa historia. Wyskoczył błąd od nawiewu na szybę, do tego pojawiły się błędy Air Flow Flap oraz Fresh Air Blower, na dodatek z lewej strony zaczęło wiać zimą... Rozkręciłem schowek, wyczyściłem silniczek od klapy centralnej. Nawiew wrócił poza lewą stroną (ciągle mróz). I tutaj najlepsze. Pomyślałem sobie że nie chce mi się rozbierać pod kierownicą to zacząłem z nudów czyścić pozostałe silniczki.

Co się okazało? Biały silniczek od sterowania nawiewami środkowymi i nogami miał połamany potencjometr ale mimo wszystko błędu nie wyrzucał, po prostu raz działał raz stał w miejscu (są tam ograniczniki, które uniemożliwiają ruch poza zakres, występują tylko w tym jednym potencjometrze).

Zamówiłem silniczek z Exeo i stał się cud.

Wszystkie pozostałe błędy zniknęły po zrobieniu adaptacji. Zaznaczam, że przed wymianą białego nie dało się za chiny ustawić silniczka Lewej temperatury bo wyrzucał błąd pomimo dobrych wartości. Może komuś to pomoże w diagnozie czemu ma zimę po lewej. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam następujący problem.

Czasem brak możliwości ustawienia nawiewu na szybę przednią. Słychać cały czas jak by się coś przycinało, nawet jak dam na climatronicu na off.

Błędy na vagu następujące:

00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Left (G220)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Ktoś pomoże ogarnąć problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz coś powiedzieć więcej. Chodzi Ci o demontaż, czyszczenie smarowanie?

Jak możesz to podpowiedz mi jak to w VCDsie ogarnąć bo w tym akurat nigdy nie grzebałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Wszystkim!

Wczoraj były u mnie pierwsze mrozy i zauważyłem taki problem w moim samochodzie. Otóż po wejściu do auta nie działał nawiew. Ani z włączoną klimatyzacją ani bez. Gdy zmieniałem ustawienia na klimatronicu słyszałem jak tam wszystko się porusza. Siedziałem w samochodzie dobre 15 minut aby rozgrzać silnik i dalej nic. Dzisiaj było już cieplej (7 stopni) i po uruchomieniu auta klima delikatnie dmuchała, a po przejechaniu 1km wszystko działało normalnie. Spotkał się ktoś z takim problemem nie działającego nawiewu przy mrozie ?

Z góry dziękuje za odpowiedzi i pomoc!

Pozdrawiam, Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co mówi VAG?

Jeszcze nie wiem, będę jechał w przyszłym tygodniu podpinać pod kompa. Myślałem że może już ktoś przerabiał ten temat albo coś wie. Wydaje mi się że po prostu coś przymarza skoro na temperaturach dodatnich jeszcze wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z jednym silnikiem bo grzeje mi cały czas na fulla gdzie znajduje się ten czujnik czy trzeba demontować tunel środkowy? Czy dojdę do tego jak ściągnę osłonę pod kierownicą ? Odrazy wymieniać czy reanimować się to da ? Błąd wywala 01809 :) pozdrawiam

 

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reanimacja to tymczasowe rozwiązanie... Wymień z B7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reanimacja to tymczasowe rozwiązanie... Wymień z B7.

Właśnie że pacjent to B7 :) jak ściągnę obudowę spod kierownicy to dojdę do tego czujnika silniczka ??

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi, żebyś nie kupił z B6, bo większe prawdopodobieństwo wadliwego. Exeo chyba ma nowsze wersje tych samych silniczków?

Szkoda, że nowe w ASO są tak drogie. Nawet, mimo zniżek, kwota to gruba przesada.

Nie wydaje mi się, by trzeba było tunel zrzucać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...