Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy silników klap nagrzewnicy, Rozmieszczenie, Opis, Nastawy Podstawowe


olo-sline28

Rekomendowane odpowiedzi

Jak potrzebujecie zostalo mi troche silniczkow sprawnych bo sam przerabialem temat naszczescie okazalo sie ze moje sa dobre tylko klimatron chwycil jakies glupie bledy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniczkow jest z tego co pamiętam 8 wiec zależy z którym masz problem. 

Zacznij od adaptacji a dopiero jak nie pomoże to trzeba kombinować.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniczkow jest z tego co pamiętam 8 wiec zależy z którym masz problem. 
Zacznij od adaptacji a dopiero jak nie pomoże to trzeba kombinować.  


Silniczków jest 6 szt. Ja od czasu założenia kompletu z B7 3lata temu nie mam już żadnych problemów z cykaniem czy nieprawidłowa regulacja klap.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turzol trzeba sciagac tunel środkowy ? Aby wymienić ten z lewej strony ?? Czy tylko osłonę z pod kierownicy starczy ściągnąć ??

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągasz półkę kierowcy i jak położysz sie głową w nogach kierowcy to w odchłani znajdziesz czerwony silniczek. Dostęp do jednej śrubki jest mocno przejebany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Chudy112 napisał:

Turzol trzeba sciagac tunel środkowy ? Aby wymienić ten z lewej strony ?? Czy tylko osłonę z pod kierownicy starczy ściągnąć ??

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
 

Wystarczy schowek po stronie kierowcy zrzucić, odsunać fotel na maxa do tyłu i położyć się w aucie (dosłownie), wtedy jako tako jest możliwość dojścia do silniczka regulacji temperatury o oznaczeniu V158. Wskazane dobre oświetlenie. Ja wymieniam ten silniczek przykręcając go jak w oryginale na 3 śrubach co nie jest takie proste :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy schowek po stronie kierowcy zrzucić, odsunać fotel na maxa do tyłu i położyć się w aucie (dosłownie), wtedy jako tako jest możliwość dojścia do silniczka regulacji temperatury o oznaczeniu V158. Wskazane dobre oświetlenie. Ja wymieniam ten silniczek przykręcając go jak w oryginale na 3 śrubach co nie jest takie proste [emoji4]


Ok dziś lub jutro biorę się za rozbieranie :) dziękuję za szybką pomoc. Te silniki się blokują zazwyczaj ? Czy lepiej zainwestować w nowy ?



Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silniczku zużywa sie potencjometr nic sie nie blokuje ani nie łamie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silniczku zużywa sie potencjometr nic sie nie blokuje ani nie łamie.

 

 

Czyli wymiana na nowy ??

 

Szukam nr części i na ale drogo :)

 

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żadnej części ze srodka silniczka nie da sie dokupić nowej dlatego wymienia sie je w całości. Tak jak koledzy pisali wczesniej najprościej jest wsadzić używane z B7. Nie daj się naciągnąć na silniczki od forumowych naciągaczy po 70zł za sztukę, całą nagrzewnice od b7 kupisz za 100zł, mój rekord za kompletną nagrzewnice z angola b6 to 30zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żadnej części ze srodka silniczka nie da sie dokupić nowej dlatego wymienia sie je w całości. Tak jak koledzy pisali wczesniej najprościej jest wsadzić używane z B7. Nie daj się naciągnąć na silniczki od forumowych naciągaczy po 70zł za sztukę, całą nagrzewnice od b7 kupisz za 100zł, mój rekord za kompletną nagrzewnice z angola b6 to 30zł [emoji4]

 

 

Dziękuję za radę [emoji4]). Czyli najpierw trzeba poszukać części potem rozkręcenie :)

 

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne zrobiłem to że 2 razy :

Uruchamiamy silnik, kllimatyzację ustawiamy w tryb AUTO:
Wchodzimy w 08 klima ---> 04 - Basic Settings 001 Go


I zaczęło działać hmmm :) ogólnie fajnie bo nie trzeba rozbierać hahha pozdrawiam

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z klapa gaszaca, powracajacym bledem v157 - no signal.

Klapa dziala, dostalem sie do silniczka, choc wszystko plywalo w oleju silnik dziala, zebatki cale. Podczas testu vcds, nic sie nie rusza. Czy ktos ma schemat jak idzie kabel a takze opis wtyczki?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm:

Nie wiem co tam wciągasz ale odstaw to natychmiast.

Co ma klapa gasząca do klimatyzacji ???

Edytowane przez Fido
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Fido napisał:

:facepalm:

Nie wiem co tam wciągasz ale odstaw to natychmiast.

Co ma klapa gasząca do klimatyzacji ???

Czy ja cos wspomnialem o klimatyzacji? Ktos przeniosl mi tutaj moj temat.

btw. Silnik dziala, od wiazki idzie sygnal czyli cos z modulem wewnatrz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy te silniczki trzeba rozebrać i wowczas spryskac te potencjometry czy można to zrobić nie rozkręcając ich??

błedy mi pokazuje od V159 ORAZ V113

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, że rozebrać, chociaż jak dla mnie, to możesz je osłonic folią i wtedy psikać na potencjometr... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ha ha ha no to sie pośmialiśmy myślałem ze jest moze jakiś otwór rewizyjny czy coś podobnego teraz już wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...