golab24 1 Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Jaki płyn do wspomagania FEBI jest zamiennikiem G002000 czyli do mojej Audi. FEBI M6161 czy M6162, na allegro twierdza ze ten M6161 jest zamiennikiem ale jego kolor nieco temu zaprzecza. Gdzie najpewniej mozna kupic taki płyn FEBI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 kup taki, jaki zaleca producent ! A Audi zaleca mineralny, co jest napisane nawet na zbiorniczku. I teraz : który z tych co wymieniłeś to mineralny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Jeśli minerał to 6162. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Producent zaleca mineralny (zielony), zobaczyłem na allegro i w takiej samej cenie jak tam kupowałem ostatnio z sklepie. Musisz poszukac dobrego sklepu i napewno kupisz, chyba ze wolisz allegro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasgo3 0 Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 6162 jest mineralny i jego lej kolor nie jest do konca zielony bo taki lekko przezroczysty co moze ludzic ale to o ten olej chodzi z tego co kojaze 6161 to chyba jest czerwony wiec tego odradzam potrafi rozszczelniac uklad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzychuzzz Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 6161 to chyba jest czerwony wiec tego odradzam potrafi rozszczelniac uklad Potwierdzam. Po wymianie na syntetyk 6161 (zielona butelka, czerwone napisy 35zł za litr) zaczeło mi kapać spod węża przy zbiorniczku. Dziś wymieniam pompe i wracam do mineralnego 6162 (biała butelka zielone napisy 25zł za litr) Szczerze mówiąc to niewiedziałem że powinien być mineralny. Kiedyś ktoś na forum napisał żeby zalać Febi to zalałem a tak na zdrowy rozum to syntetyk powinien być lepszy od mineralnego a tu zonk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasgo3 0 Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 syntetyk leja do nowych ukladow czesto i gesto jesli samochod wychodzi z salonu toi mozna sie spotkac z tym ze ma czerwony olej jednakze z doswiadczenia wiem ze do juz wiekowych ukladow a nawet i nowych lepiej zalac zielony bynajmneij jest gesciejszy i nie spowoduje rozszczelnienia ukladu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 Ja wymieniłem miesiąc temu płyn, a raczej dolałem nowy M 6162. Wczesniej jak byłem w innej hurowni to chłop chciał mi wkleic półsyntetyka, gosc naprawde sie nie znał skoro wyraznie pisze na zbiorniczku ze zielony,mineralny. 1 litr w Intercarsie 30 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciepły 1 Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 Ja wlewam ELF'a (czerwonego) taki mialem ostatnio wlany w ASO wiec taki tez kupilem i wlalem...Cale wspomaganie i kierownica chodza bd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dorian30 0 Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 Witam.Ja wróciłem ze sklepu z cząściami audi i kupiłem castrol automatic-czerwony taki jak mam w zbiorniczku.50 zł za litr ale warto za takie zapłacić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasgo3 0 Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 50 zl za litr ?? to slono przeplaciles o ile dobrze kojarze jest to mf-220 i on kosztuje max 38 zl za litr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@włok 0 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Mi mechanik doradził żółty (kosztował 24PLN za litr). Czy coś się może stać z układem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Mi mechanik doradził żółty (kosztował 24PLN za litr). Czy coś się może stać z układem? tutaj jest dyskusja na ten temat: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=23692.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@włok 0 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin81GT 0 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 czy zielony febi m6162 to to samo co zielony swag ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT81 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 a co z oznaczeniami Dexron II lub Dexron III??? Czy mają jakieś znaczenie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomlandia 0 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Nie wiem czy ktoś to jeszcze czyta no ale... Auto mam zalane jakimś żółtym płynem, nie chcę kupować w ASO bo nie lubię przepłacać i to za głupi płyn. Pojechałem do zwykłego sklepu i koleś powiedział, że od modelu b7 zmieniono płyn na inny i trzeba go kupić w ASO. Ma ktoś jakieś informacje na ten temat czy wyskakiwać ze stówki w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel254 0 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 kiedyś był G00200 teraz jest G004000.Ja na serwisie w Niemczech płaciłem 10 euro za litr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Ja mam zalany płyn czerwony, ale nakrętkę mam zieloną. Muszę sprawdzić w końcu dokładnie pod maską. Dolewałem Castrola ATF Dexron III, ale to jest full syntetyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Ja mam zalany płyn czerwony, ale nakrętkę mam zieloną. Muszę sprawdzić w końcu dokładnie pod maską. Dolewałem Castrola ATF Dexron III, ale to jest full syntetyk. no to prawdopodobnie nie pojezdzisz dlugo i wysiądzie ci magiel bądź pompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się