Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Czy można odłączyć spryskiwacze reflektorów.


Poll74

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżdżę A4 dopiero od miesiąca (końcówka 2004), wszystko fajnie tylko problem ze spryskiwaczem. Wyczytałem w instrukcji, że przy dłuższym przytrzymaniu myje reflektory i zużywa na to sporo płynu, w każdym razie płyn schodził w ilościach orgomnych, poza tym wystarczy parę razy psiknąć na szyby by zapało się żółte ostrzeżenie o poziomie płynu. Byłem na przeglądzie, powiedzieli, że najprawdopodobniej jest przetarty wąż doprowadzający płyn do lewego reflektora, żeby to zrobić trzeba zdjąć zderzak tylko po to żeby zobaczyć co w ogóle jest uszkodzone. Pytałem czy nie można zatkać, lub wyłączyć spryskiwacza reflektorów, mówili, że nie. Nie rozumiem też jednej rzeczy, jeśli nie używam spryskiwacza płyn sam nie ucieka, jeśli używam go delikatnie tak żeby nie mył reflektorów nie powinien też uciekać, no i nie chce mi się wierzyć, że nie można tego mycia reflektorów w jakiś sposób wyłączyć.

Doradźcie coś, bo w tym serwisie wiedzą, że samochód mam od niedawna i choć robią dobre wrażenie to nie wykluczam, że mogą chcieć mnie trochę na kasę naciągnąć.

[mod]Uzupełnij profil faktycznymi danymi auta[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz odłączyć pompkę od spryskiwaczy reflektorów,ale gdy masz ksenony to spryskiwacze muszą byc sprawne,na przeglądach są teraz na to wyczuleni :wink4: a i dla samego siebie chyba warto mieć wszystko sprawne. Musisz się nauczyć używać spryskiwaczy tak zeby nie spryskiwały za każdym razem reflektorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega wyżej napisał. Jeżeli masz xenon to warto mieć te działające spryski dla własnego bezpieczeństwa. Ponieważ światło xenonowe potrzebuje czystego klosza, ponieważ jakikolwiek brud na nim powoduje straszne rozprzestrzenianie się światła, które razi jadących z nad przeciwka. Jedyna opcja to odłączyć pompkę od sprysków relfektorów, ponieważ nie ma tam osobnego bezpiecznika czy coś w tym stylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo odlaczyc w Module Centralnej Elektryki Gniazdo A (10-pinowe) Pin nr 8 – zasilanie pompki spryskiwaczy reflektorów :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem i dlatego mogli mi takiego rozwiązania nie polecać. Ale czy bez wymontowania zderzaka nie da się wymienić węża z płynem idącego do reflektora, przecież reflektor można wyciągnąć, albo sięgnąć do niego choćby po to by żarówki wymienić, a wąż idzie w to samo miejsce, żebym miał dostęp do kanału pod dachem to bym sam obejrzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co cos odlaczac???wystarczy przekodowac swiatla na wersje skandynawska i wtedy nie trzeba przelaczac wlacznika aby zapalic swiatla i spryskiwacze nie dzialaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co cos odlaczac???wystarczy przekodowac swiatla na wersje skandynawska i wtedy nie trzeba przelaczac wlacznika aby zapalic swiatla i spryskiwacze nie dzialaja

ale bedzie negatywnie wtedy wplywac na przetwornice podczas palenia auta ( a zwlaszcza w zimie ) :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic mi o tym nie wiadomo.samochod od 2004 roku tak ma i jak narazie wszystko ok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...