Stefcio 0 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 czym może być spowodowane falowanie obrotów, video: po około 20 km jazdy falowanie występuję rzadziej i jest słabsze proszę o opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onsork 1 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 twoje sprzeglo hydrokinetyczne, zwane konwerterem oczekuje na regeneracje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS 10 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Ale teraz pytanie czy ktoś ma jakieś info czy u nas nad wisłą ktoś robi uczciwie regenerację konwerterów z lock-up(em) bo ja słyszałem że nikt nie ma do tego sprzętu jak bozia przykazała i różnie potem bywa. Miałem kontakt z człowiekiem z warsztatu ASB i pisał mi że on wysyła do regeneracji do SACHS-a bo na tych regenerowanych u nas to non stop robił reklamacje i nie to że chciał żebym robił u niego luźna dyskusja była na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onsork 1 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 nigdy w Polsce nie regenerowalem konwerterow gdybym musial to wyslalbym do samko lub midparts http://www.midparts.pl/conwe.php http://www.samko.pl/index.php/Regeneracja-konwerterow.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS 10 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 No i właśnie o tych mówię bo raczej się tego w warsztacie na tokarce i tig-iem samemu zrobić nie da. Sama gwarancja mówi że jest coś nie halo bo skoro są tak dobrze zrobione to czemu jest tylko 6-mc. gwarancji co to jest pół roku za naprawę za tyle kasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma 1 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 mam tak samo , w moim przypadku dodatkowo skaczą obroty na biegu jałowym , problemem jest zawór regulacji ciśnienia o symbolu 06f 129 101 l - jak odepnę go to jest ok , czekam na część ok 120zł aso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS 10 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 mam tak samo , w moim przypadku dodatkowo skaczą obroty na biegu jałowym , problemem jest zawór regulacji ciśnienia o symbolu 06f 129 101 l - jak odepnę go to jest ok , czekam na część ok 120zł aso http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=108335.0;highlight=tfsi+obroty ale to jest inny problem niż ten który tu opisujemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TFSI_fan 0 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 No i co Fantomas, wymieniłeś czy regenerowałeś, napisz coś w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS 10 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 nie nic nie robiłem na razie tak jeżdżę u mnie jest to tylko przez kilka minut może trochę dłużej jak jest duży mróz bo olej się wtedy dłużej nagrzewa ale generalnie przyzwyczaiłem się do tego dlatego jak na razie tak jeżdżę będę o tym myślał na wiosnę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lebcio 0 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Fantomas rozwiązałeś problem falujących obrotów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się