Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFC] Wymiana akumulatora


consono111

Rekomendowane odpowiedzi

czesc wszystkim,

mam kłopocik....jak wymienić akumulator w a4 2,5 tdi bez utraty ustawień w pamięci i jak fizycznie wyjąć akumulator - próbowałem, poluzowałem śrubę micujuącą ale coś go trzyma od strony szyby i nie daje się ruszyć...

jeśli ktoś przeprowadzał taką operację prosze o wskazówki

pozdrawiam

Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem ten sam problem w bp 1,9 tdi.

poradzilem sobie na parkingu pod blokiem.

jesli chodzi o problem z zanikiem ustawien - wymienialem akumulator z podtrzymaniem napiecia, tzn mialem takie kabelki z kleszczami, drugi samochod ze sprawnym aku i szwagra do pomocy - poluzowalem klemy podpialem kleszczyki, szwagier trzymal kleszczyki - ja zsuwalem klemy - pamietaj, aby nie zrobic zwarcia,

jesli chodzi o wyjecie aku - trzeba zdemontowac pas podszybia przy filtrze pylkowym, odkrecic zacisk i przesunac akumulator zeby wyjac dolna krawedz z kieszeni

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wymienialem w tym tygodniu akumulator w swojej b6 1.9tdi bez podtrzymania napiecia na poczatku sie obawialem ale sprubowalem i nic sie niestalo, autko bylo bez napiecia jakies 10 min i zadnych ustawien w pamieci nie stracilem poza przestawieniem zegara co nie jest zadnym problemem, zostala jeszcze swiecaca kontrolka od ESP ktora wylaczyla sie dopiero wtedy gdy wprowadzilem samochod w stan w ktorym powinien wlaczyc sie system wystarczy ruszenie z piskiem i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostala jeszcze swiecaca kontrolka od ESP ktora wylaczyla sie dopiero wtedy gdy wprowadzilem samochod w stan w ktorym powinien wlaczyc sie system wystarczy ruszenie z piskiem i

Hehe niezupełnie.

To była adaptacja czujnika kąta skrętu kierownicą. Ale jej się nie przeprowadza poprzez ruszanie z piskiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

zrobiłem tę podmiankę z podtrzymaniem i......

zegar mi sie wyzerował, ale radio nie chciało PINu, alarmów zadnych nie było z wyjątkiem że zegar musiałem ustawić -wieć nie wiem czy ustawienia fabryczne pozostały czy nie

zatankuję i poobesrwuję spalanie....zobaczymy

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostala jeszcze swiecaca kontrolka od ESP ktora wylaczyla sie dopiero wtedy gdy wprowadzilem samochod w stan w ktorym powinien wlaczyc sie system wystarczy ruszenie z piskiem i

Hehe niezupełnie.

To była adaptacja czujnika kąta skrętu kierownicą. Ale jej się nie przeprowadza poprzez ruszanie z piskiem.

a jak sie ja przeprowadza? bo ja tez musialem ruszyc z piskiem zeby mi zgasla :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...