Agrzesiek4 1 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 panowie ja mam soczewki, ustawialem swiatla na diagnostyce i na tej maszynie linie byly idealne ale.... jak staje przy scianie jakies 50 cm to linia swiatla lampy lewej i prawej sa na tym samym poziomie, ale jak odjezdzam do tylu to lampa od strony pasazera swieci coraz nizej, tak ma byc? czy o co kaman? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzeha 0 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Z tego co pamiętam u mnie obniżają się obie wraz z oddalaniem się od ściany ale przyjże się jeszcze dokładnie przy najbliższej okazji. Zakładam że kwestię nierównej podłogi wyeliminowałeś i jest równo jak na lodowisko w miejscu gdzie robisz próby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellbean 0 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 A ja mam takie pytanie (może głupie), ale jak do tej regulacji przenosicie owe punkty z reflektorów na ekran, tak aby oś podłużna auta była prostopadła do ekranu? Macie jakąś precyzyjną metodę? Bo jakby nie patrzeć na 5m odchylenie może być niewielkie, ale podczas użytkowania to te światła świecą jednak na te powiedzmy parędziesiąt metrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chriss 2 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Brakowało takiego wątku na forum a napewno sie przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman82 1 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Witam Mam A4 po lifcie i reflektory Valeo zespolone z kierunkiem. Prawy świeci trochę niżej niż lewy. Czy da się podregulować indywidualnie jeden reflektor w górę lub w dół? i jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wind911 0 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Witam. Tak jak kolega wyzej mam reflektory valeo zarowki H7. Regulacja zawsze jest taka sama w kazdych reflektorach, czyli wewnetrzna wysokosc swiatel a zewnetrzna regulacja (przy kierunkach) na boki?? Juz wiem wewnetrzna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chester121 0 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 A ja mam takie pytanie (może głupie), ale jak do tej regulacji przenosicie owe punkty z reflektorów na ekran, tak aby oś podłużna auta była prostopadła do ekranu? Macie jakąś precyzyjną metodę? Bo jakby nie patrzeć na 5m odchylenie może być niewielkie, ale podczas użytkowania to te światła świecą jednak na te powiedzmy parędziesiąt metrów. no wlasnie ja to robilem za pomoca lasera i trudno mi bylo w aucie znalezc jakis punkt zeby znalezc os podluzna auta wysokosc byla prosta bo skorzystalem z niwelatora laserowego ale os to mordega a i tak nie mam 100% pewnosci czy jest dobrze jesli macie jakis sposob to prosze o wskazowki pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krumak 6 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Panowie mam pytanie: Wczoraj próbowałem wyregulować biksenon w B6 z racji tego, iż lewa lampa świeci około 10 cm za wysoko, a prawa parę cm za nisko. Przystępiłem do całej procedury zgodnie z opisem w pierwszym poście i gdy próbowałem ustawić lampę wewnętrznymi śrubami lampy nie zareagowały na jakie kolwiek kręcenie. Po tym chciałem przywrócić programem polski VAG ustawienie fabryczne wysokości ksenonu, wszedłem w opcję regulacja wysokości i nie zmieniałem żadnych wartości. Od tego momentu w fisie świeci mi się kontrolka błędu regulacji, a komputer wyrzuca błąd "Brak ustawień początkowych- niewłaściwe narzędzie lub brak narzędzia". Przy próbie jego wykasowania ksenony zjeżdżają w dół i później podchodzą w górę, ale błąd pozostaje i przy odpaleniu autoa nie ma procedury regulacji. Co z tym zrobić?? Jak mogę wykasować ten błąd?? Czy procedura przywrócenia ustawienia fabrycznego w VCDSie może pomóc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chester121 0 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 wewnterzne sruby reguluja swiatla na boki to zew. srubami podnosi sie i opuszcza i pamietaj w basic settings ma byc learning jak skonczysz to dajesz jedna pozycje do gory zeby zapamietal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krumak 6 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 wewnterzne sruby reguluja swiatla na bokito zew. srubami podnosi sie i opuszcza i pamietaj w basic settings ma byc learning jak skonczysz to dajesz jedna pozycje do gory zeby zapamietal A czy jest możliwe, że reflektory nie będą reagowały na regulację śrubami, jeśli nie będzie włączone przyuczanie w VCDSie?? Próbowałem ustawić światła nie podłączając komputera i lampy nie reagują na kręcenie śrubami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chester121 0 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 w pionie tak bedzie bo jak podnosisz recznie to komputer beiize obnizal je zeby zachowac zaprogramowana wysokosc w bok beda normalnie sie przestawiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszeks 3 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Nie mogę dopasować tematu. Czy te soczewki są już zbyt brudne aby mocno i daleko świeciły? słuchajcie zrobiłem też foto lamp. Może soczewki są też zabrudzone? Ale tak jak mówię linia światła kończy się niedaleko przed autem. Lampy VALEO 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek-jast 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 kurcze ja mam problem tego typu ze po kupnie audi swiatła swieca przed autem! pojechałem do diagnosty ustwił jak trzeba a wieczorem znowu to samo! mam lampy TYC! co z tym fantem zrobic / wymienic zarówki na nowe? wczesniej miałem passata B-5 na soczewkach i duzo lepiej swieciły? jestem zawiedziony? lub lampy sa jakies tanie zamienniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 No Tyc to niestety porażka w zamiennikach chyba najgorszy. Ale na pocieszenie powiem ze mam Valeo i na h7 to to i tak wielkie g.... Soczewka jest dobra tylko z xenonem. W Astrze miałem lepsze mijania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirget 0 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Witam . A ja szukam porady. Przerobiłem lampy u naszgo kolegi (zwykłe na biksenon z aktywnymi drogowymi - spięte z biksem) . I tutaj sedno pytania .Drogowe święcą z różną wysokością co mijania. Czy to wina złego dłubania w lampie? Żarówki wymieniałem na drogowych i sprawdzałem sprężynki - to nie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpikula 1 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Panowie , więc jak prawidłowo ustawić xenony samopoziomujące ? , przez komputer czy ręcznie całe reflektory ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krumak 6 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Biksenon ustawiasz ręcznie imbusem, ale wcześniej musisz podpiąć vcdsa i odpalić adaptację lamp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4graj 0 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Koledzy mam pytanie odnośnie regulacji bi xenonów. Nie posiadam w swoim aucie ukladu samopoziomowania reflektorów. Kupiłem sobie dla poprawy swiatla bi xenony i lewa lampa swieci z 3m przed autem tam widzę zalamanie swiatla. Czy mogę śrubą góra dół AŻ tule wyregulować swiatlampe , czy np. Nie skończy mi sie regulacja. Może jest jakiś sposób na podanie napięcia na silniczek żeby choc trochę podnieść światła Koledzy pomóżcie ktoś ma jakiś pomysł na to jak na dzień dzisiejszy podnieść lampy czy wystarczy mi recznej regulacji w lampach a moze wyjąć silniczek i go recznie rozkręcić a potem tylko śrubą podregulować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napoleon81 0 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Witam wszystkich ,widzę że jesteście jednymi z niewielu którzy kumają ksenon i żarówki ,mam pytanko ,posiadam przerobione nowe lampy na bixenon z soczewką i jak powinno się dobrze samemu wyregulować lampy,wiem że to nie ori a poziomowanie jest pseudo (pewnie dostanę pocisk ,ale trudno ) Ja zrobiłem tak że odmierzyłem wysokość od ziemi do soczewki i wyszło 57 cm ,lampa ma 1.2% i auto oddalone od sciany 2m więc narysowałem linie na ścianie na h-54.5 cm (1.2x2-57) Zmierzyłem odległość od lamp i wyszło 120 cm ,złapałem środek auta i odrysowałem na scianie ,potem od tej lini odmierzyłem 60cm dla lewej i 60 dla prawej lampy i powstały znaki + na lini na ścianie ,regulując pokrętłami na lampach wysoscią i kątem ustawiłem na tych + powstające uskoki światła z kazdej lampy .Czy tak będzie oki dla bixenonu,czy lewa lampa nie powinna być lekko w prawo niż oś lampy Dzięki wielkie za pomoc,pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krumak 6 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Dobrą przyjąłeś metodę, ale 2m od ściany to trochę za blisko. Lepiej ustawiać tak przy minimum 4÷5m Wysłane z mojego SM-T800 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się