Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Regulacja świateł reflektorów


strzeha

Rekomendowane odpowiedzi

No próbuje wyregulować bo coś mi prawa soczewka słabo swieci,żarniki wymienione na nowe i to samo ,podejrzewam że kąt na soczewce zrąbany ,oki to spróbuje na 10m ,thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem, że ustawiam auto na równym przed ścianą, nanosze wymagane znaki na ściane, potem robie nastawy fabryczne reflektorów VAGiem, zapisuje, i dopiero po tym ustawiam manualnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaw auto na rownym, zrob znaki, odpal auto i zaswiec xenony, po sekwencji swiatel gora dol ustaw na znaki, vag nie jest ci do niczego potrzebny.

Procedura vag wymusza punkt 0 czyli to samo jak odpalenie auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby nie trzeba bylo odpalac auta i wymusic sekwencje gora dol czyli punkt 0, problem w tym ze xenon ustawia sie na odpalonym silniku tak aby swiecil z max silą.

Po ustawieniu warto zgasic silnik i ponownie wymusic sekwencje tak aby byla pewnosc ze jest ok, ze swoimi xenonami walczylem dosc dlugo poniewaz wiekszosc ludzi nie ma o tym zielonego pojecia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o te środkowe punkty, to mamy nanieść środek reflektorów czy środek soczewki xenona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o ustawienie pionowe to rozumiem. Jednak mam problem z ustawieniem poziomym. Jak ustawiliscie te krzyzyki ? Uzyliscie laserowego wskaznika (takiego jak na uczelniach sie spotyka i wykladach)? I przykladaliscie go w miejscu srodka soczewki z zarowka H7 czy w srodek calego reflektoru zeby wyznaczyc os ? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stajesz pod ścianą ok 5m i ustawiasz na oko zwracając uwagę na załamanie światła, na xenonie jest to bardzo widoczne na zwykłej zarowce trzeba robić to typowo na czuja ale pomaga odłączenie drugiej lampy ponieważ widzimy światło tylko lampy która ustawiamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdź równe miejsce, gdzie będziesz mógł odjechać min 5 metrów wstecz na wyprostowanych kołach. Dojezdzasz do np ściany na kilka centymetrów, izolacją zaznaczasz załamanie przesłony dół - wzniesienie. Na wyprostowanej kierownicy cofasz się 5 lub 10 metrów i na pewniaka kombinujesz jak powinno być. Światła długie powinny świecić wyżej niż odcięcie przesłony i właściwie od ich ustawienia powinno się zacząć. Później to już regulacja pionowa odbłyśników i na końcu korekta pozioma

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Macie jakiś zakład w okolicach W-wy, który dobrze ustawimy reflektory bix? Niby mam ustawione ok, ale jak włącze długie, mam taka delikatna szpare (ciemne pole) miedzy światłami. Nie wiem czy tak powinno być, ale troche mnie o irytuje.

Poniżej zdjęcia mijania/drogowe:

Mijania:

https://postimg.org/image/vw9w27i5f/

Drogowe:

https://postimg.org/image/8jgfxfrfn/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie odnosnie bi xenonu. Bede wymienial soczewki na te z b8 i potem bede musial wyregulowac swiatla zapewne. Czy wyreguluja mi je na stacji diagnostycznej? Wyczytalem zeby je wyregulowac w poziomie trzeba podlaczyc pod kompa i tam w vcds ( czy jakos tak) wlaczyc jakies opcje i dopiero ustawiac.  Czy stacja diagnostyczna sobie z tym poradzi? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie zaklad napewno ma jakis komp. Ustawianie xenonow to moze 20 lat temu byl problematyczny
Teraz nie [emoji846]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3/4 diagnostów to starsi panowie którzy nie mają o tym pojęcia. Wyregulować mozna bez vaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez vaga raczej nie można chyba że w poziomie ( lewo/prawo)

Na stacji diagnostycznej musi być osoba, która to umie bo w przeciwnym wypadku nie mogli by kontrolować i podbijać przeglądów okresowych


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vagiem wymuszasz punkt 0, to samo zrobisz gdy odpalisz silnik nie siedząc w samochodzie, światła zrobią sekwencje góra dół i ustawiasz światła. Myśle że na 30 stacji diagnostycznych jedna będzie potrafiła uruchomić procedurę ostawienia świateł vagiem i napewno nie zrobią tego w cenie przeglądu. Diagnosta ma ustawić ręcznie światła i żaden za darmo nie podepnie komputera. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A próbowałeś kręcić śrubka od ust. Wysokości?? Czy tylko teoretycznie mówisz??

Ps przy przeglądzie robią to w cenie
A normalnie płaci się 5-20 zl
Na początku jak nie posiadałem vaga to 2x ustawiali mi i raz za darmo raz 20 zl ( w innej stacji)



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem tym autem 5 lat a po drodze rozebralem kilka sztuk do ostatniej podkladki i wiem co pisze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem tym autem 5 lat a po drodze rozebralem kilka sztuk do ostatniej podkladki i wiem co pisze. 


Ja nie chce podważać twoich umiejętności
Tylko pytałem czy fizycznie tak regulowałeś światła??
Bo ja na samym początku kupna auta chciałem je wyregulować twoim sposobem i niestety nie udało mi, sie ale moze to ja[emoji39]



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak robiłem tak w swoim i kilku/kilkunastu innych. Jeśli będziesz regulować tylko na zapłonie to i tak światła będą świeciły bez zmian. Trzeba odpalić silnik tak aby wymusić sekwencje góra dół i wtedy można regulować.  Po ustawieniu gasisz auto wchodzisz do środka i ponownie Odpalasz aby wymusić sekwencje. Jeśli poprostu na zapłonie odkręcisz całkiem regulacje na max w dół lUB górę to swiatla rzeczywiscie beda swiecily dobrzr ale silniczki będą dobijac do ogranicznika i bardzo szybko się uszkodza.

Auto musi stac na równym terenie i powinno być bez obciążenia czyli kierowcy. Wymuszenie sekwencji vagiem w niektórych autach jest niedostępne tak jak np odpowietrzanie abs.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...