adrian998998 12 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 180 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomekol7788 0 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Czemu zostawić starą lepiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 (edytowane) A regulacja wtrysków ? Wtrysków w AVF-ie się nie reguluje, bo ich tam poprostu nie ma Pompowtryskiwacze i owszem, reguluje się Edytowane 26 Września 2015 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witjacrf 3 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 A regulacja wtrysków ? Wtrysków w AVF-ie się nie reguluje, bo ich tam poprostu nie ma Pompowtryskiwacze i owszem, reguluje się luz napędu pmpki Mój błąd wybacz Tak więc pompowtryskiwacze w jaki sposób się reguluje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Regulacja pompowtryskiwaczy : Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scubi206 2 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Czemu zostawić starą lepiej? Założysz nową i będzie się zawsze pod nią pocił, nie wiem z czego to wynika ale tak już jest, zakładasz starą i problem pocenia przestaje występować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witjacrf 3 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 No dobra ale regulacja pompowtryskiwaczy następuje wtedy gdy je wymieniam? Czy okresowo co jakiś czas regulacja jest wskazana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Nie ma potrzeby regulować pompowtryskiwaczy. Tą czynność przeprowadza się tylko w przypadku ich demontażu:wink: W zasadzie to dlaczego tyle pytań o tą regulację? Coś nie tak z autem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk 0 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Po cholerę ruszać coś co dobrze działa . To nie auto z lat 80. Nie szukać tylko jezdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witjacrf 3 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Wszystko z nim ok pytam bo po prostu ktoś mi ostatnio mówił że trzeba je niby regulować co jakiś czas... Ale dzięki panowie za wyjaśnienie i pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 guzik prawda.Z jakims czasem pompowtryski poprostu trzeba wyregulowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 guzik prawda.Z jakims czasem pompowtryski poprostu trzeba wyregulowac. Może więcej szczegółów, co rozumiesz przez ''z jakimś czasem''? Powiem tak, jak korekcję są dobre i silnik pracuje dobrze to nic nie należy grzebać w pompowtryskach. Po co zaczepiać coś co dobrze działa:wink: Prędzej czy później i tak będzie trzeba wymienić oringi i wtedy przeprowadza się regulację podczas montażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 ja nie mowie o regulacji odleglosci tylko o luzie skoku pompowtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 A w jakim celu regulować luz skoku? jedni ustawiają na 180 inni na 220 już w samej tej rozbieżności różne luzy występują i nie ma to wpływu na pracę silnika. Ważne by minimalny luz był zachowany, by pompka przetrwała. Prędzej czy później przy wyjmowaniu pompek luz ustawi się na nowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Poczytaj w jakich silnikach sie reguluje 180 a w ktorych 225.A roznica w kulturze pracy jest słyszalna. Czesto gęsto w autach po przebiegu rzedu 300tyś luz jest 250-270stopni.A po zmianie na 180 roznica w pracy i korekcjach znaczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 To pewnie w tych które maja tylko na liczniku te 300tyś Pewnie masz racje i słychać różnicę ale puki korekcje wzorowe i brak jakichkolwiek przesłanek by tam zaglądać nie mam zamiaru się do tego w swoim aucie dotykać a przebieg w chwili obecnej 265tys nie tylko na liczniku:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 To ja ci podam przykład jak ostatnio robiłem sharan 1.9TDI 115 koni AUY. Luz na pompkach był po 400stopni,auto miało ładne korekcje.Po zmianie na zimnym duzo szybciej pali i inna kultura pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Jak będzie coś nie tak to się za to wezmę. Na chwilę obecną to pali z półobrotu:decayed: i chodzi jak zdrowy klekot:grin: ale pewnie kiedyś się mogę smiac że może chodzić jeszcze lepiej:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DżedajGrd 0 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Witam Kolegów Nie chcę zakładać nowego wątku więc zapytam tutaj. Jaki jest luz skoku PD w silniku BPW??? 180 stopni czy 225 bo już zgłupiałem. Jedni piszą tak inni tak. Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perez 0 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Witam, Panowie a może podpowiecie mi gdzie szukać przyczyny gdy wydaje mi się że mój AVF 130 2004r. za duzo pali ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się