Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompowtryski PD - Demontaż, Wymiana, Ustawienie


sirlesek

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, greg2505 napisał:

Kamil ja miałem na 4 cylindrze 2.99 i nie drgał,wymieniłem uszczelniacze ,pompkę z 4 na 3 ,korekcja poszła za pompką na 3 z tym że teraz jest ok 1.00-1.30 ,auto minimalnie żwawsze,ale myślę wymienić tą jedną ,bo końcówkę miała czyściutką (wydaje mi się że leje),pozostałe 3 miały lekki nagar na końcówkach,co o tym sądzisz

Jak się nic nie dzieje, auto jeździ bez zastrzeżeń to nie ma sensu być nadgorliwym, szkoda kasy i nerwów. Przy odrobinie pecha może się okazać że po regeneracji czy tam wymianie jest gorzej niż było ... :decayed:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego się zastanawiam, bo czytałem że lejący wtrysk może dziurę w tłoku wypalić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, greg2505 napisał:

Dlatego się zastanawiam, bo czytałem że lejący wtrysk może dziurę w tłoku wypalić 

W PD-ku to nie grozi, bo dawka paliwa wtryśnięta do cylindra praktycznie nie zależy od tego czy otworki rozpylacza mają rozmiar fabryczny , czy są dwa razy większe :decayed:

Za wielkość dawki odpowiada tutaj średnica i skok tłoczka w pompce razy jego droga, w czasie gdy jest wysterowany przez ECU by pompować :hi:

Zgoła odmiennie sprawa ma się w systemie CR, tam rozkalibrowanie otworków rozpylaczy powoduje automatycznie zwiększenie dawki wtryskiwanego paliwa :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wyjaśnienie ,auto chodzi dobrze  więc nic nie będę ruszał 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zbieram się z zamiarem wymiany 2 pompowtryskiwaczy bo dają na + , zakupiłem oba z polo numery takie same co do mojego brb a4 a pewnie będzie mniej nalatane. Wtryski byly sprawdzane w boschu . Tu chciałem zapytać ponieważ przed montażem chciałem je sobie przepuścić z nagaru i nie wiem czy zrobiłem ponieważ przegrałem parę razy przez ta płaszczyznę gdzie są dziurki od paliwa czy to nie narobilo jakieś szkód b57f7ebd640ecedd84942cc06556c1cb.jpg4361095a19b02bba83fca025fe920381.jpg92453aabf4c4402b0512d047a95e9de6.jpg5f085dba1f8ad719ece0ce47f392faa1.jpg

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To foto na samym dole z dwoma wtryskami gorny był właśnie wytarty włókniną ścierną , pojedyncze foto poniżej wtryski nie przytarty wloknina.d699c6fe8946d70c4ebf3652be7ded43.jpg2cbde06ae9c7c1cc36fec386b5ccad84.jpg

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co przecierałeś włokniną, mogły się poprzytykać otworki i pompki nie będą poprawnie działać , kumpel miał taki przypadek , oddał auto na wymianę uszczelniaczy i auto straciło moc , prawdopodobnie mechanior też coś czyścił ,wymieniłem mu na drugie używki i jest ok, ile twoje miały na plus , u mnie też 2 szt dają na plus i auto chodzi dobrze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie jeżeli synchro na 0 lub mniej to korekty 0.0 -0.34 0.5 0.3 Ale byka silnikiem jak dam synchro na 1 to korekty 0.0 -0.65 0.68 0.35 Ale nie buja silnikiem więc myślę że to wtrysk któryś bliżej 0 nie dziękuję odpowiednio dlatego najpierw wymienię 2 jak się nie poprawi wymienię kolejne . Myślisz że mogły się przytkac ??

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym mieć takie korekty.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, kamil-vag napisał:

O takie korekty pompki zmieniać ?

A kto bogatemu zabroni ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ditomee, przed montażem usuń zadziory w gniazdach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, no masz rację Dev, tylko może się okazać, że po takich czyszczeniach będzie jeszcze gorzej...

Kolego jak masz gdzie to oddaj je na ultradźwięki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie pompki były na sprawdzeniu w autoryzowanym serwisie , a ja  chciałem ładnie wyczyścić przed montażem i dopiero zobaczyłem że są tam dziurki , myślicie że mogło się cos uszkodzić uszkodzić ??

Edytowane przez Ditomee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogły się pozapychać, a jak nie będzie paliwa to nie będzie mocy

 

Edytowane przez greg2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na niezapchane widać na zdjęciach lepiej jak gołym okiem
Foto z nie czyszczonym 645ea852aa7237f312ac7e2ba4f0876f.jpg

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu foto z przeczyszczonym 8cd1d15877554db8bc8c2bece4590959.jpg

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie uszkodziło, Jak masz możliwość to daj do czyszczenia na ultradźwięki, Jak Kamil przykazał, zakładaj na nowych uszczelach i po temacie.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam gdzie wyczyścić bo wrzuciłem z Polski do Uk a tutaj ciężko z takim serwisem .Oczywiście uszczelki i śruby nowe .

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to bez paniki, od samego czyszczenia włókniną aż tak się nie zatkały. Paliwo tryśnie i będzie git.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...