Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompowtryski PD - Demontaż, Wymiana, Ustawienie


sirlesek

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, various napisał:

Ze świecami na pewno jest lipa bo przy Output Testach w VAG przy załączaniu przekaźnika świec światełko nie przygasa ani o trochę. Także albo wszystkie świece dead albo bezpiecznik - sprawdzę w weekend.

Nie warto wymienić śrub i wyregulować? :)

Najpierw zrób porządek ze swiecami,pompki zostaw narazie w spokoju 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam małe pytanko w związku z tematemZnalazłem takie coś na necie i mam małe pytanko czy może mi ktoś z kolegów powiedzieć w przybliżeniu ile ta odległość powinna mieć bo chce sobie coś takiego zrobić. 10 cm? wystarczy?

Screenshot(4).png

Edytowane przez Pieterb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, nie uzyskawszy odpowiedzi zadecydowałem sam i zrobiłem trochę na oko, co z tego wyjdzie opiszę jak już będę po używaniu. Najwyżej ciut będę musiał poprzycinać.

pompkin.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

pozwolę sobie odświeżyć temat. 1.9 AWX po wymianie naprawie pompek. wymiana uszczelnień oraz tych metalowych elementów od strony sprężyny. Wszystko poskręcane. Auto opala od strzała, jak jest zimny to chodzi równiutko. niestety jak się rozgrzeje to zaczyna telepać. Był błąd czujnika temperatury paliwa i podejrzewałem, że to przyczyna. Uszkodzony był przewód przy wtyczce. Po naprawie błąd skasowany ale niestety sytuacja z telepaniem nadal występuje. 

Gdzie szukać przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, paulosuc. napisał:

Gdzie szukać przyczyny?

pokaż logi a pewnie ktoś tam coś zauważy inaczej to tylko wróżenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Pieterb napisał:

pokaż logi a pewnie ktoś tam coś zauważy inaczej to tylko wróżenie.

logi pod poniższym linkiem:

http://vaglogi.pl/log-013_018_023_eeIg065.html

drgania pojawiają się mniej więcej w chwili jak wartość na pierwszym i drugim przekroczy poziom "-1"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, paulosuc. napisał:

drgania pojawiają się mniej więcej w chwili jak wartość na pierwszym i drugim przekroczy poziom "-1"

Nieprawda, problemem jest 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.05.2021 o 16:38, paulosuc. napisał:

no tak... a w tym czasie 3 sięga maxa ;(

będę rozbierał i zobaczymy

i sprawa się wyjaśniła. na trzecim śruba dociskająca była luźna. Niestety zerwany gwint w głowicy. Czy ktoś może stosował tych rozwiązań naprawczych do gwintów wewnętrznych? Tak aby uniknąć demontażu głowicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie nie jeden, zresztą spróbować zawsze warto. Jak nie to ściągnąć czapka zawsze pozostaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy tak na szybko bo auto u mechanika stoi . 1.9 avf są wtryski z końcówką 038 BA  czy można założyć 038 AQ  jedna sztukę ?

Edytowane przez Gregorski3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AQ jest chyba ze 101KM z tego co pamiętam, ECU raczej poradzi sobie BIPami by wyrownac pracę, na taka krótką podmianę myślę, że da radę, ale na dłuższą metę lepiej wstawić coś ze 130KM...

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie o wałku i otworach jak w watku https://a4-klub.pl/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-ja%C5%82owym/ ? Trzeba to już robić ? Bo mam tak samo

 

Edytowane przez czkawka2012
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...