Jump to content

Pompowtryski PD - Demontaż, Wymiana, Ustawienie


Recommended Posts

Ze świecami na pewno jest lipa bo przy Output Testach w VAG przy załączaniu przekaźnika świec światełko nie przygasa ani o trochę. Także albo wszystkie świece dead albo bezpiecznik - sprawdzę w weekend.

Nie warto wymienić śrub i wyregulować? :)

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, various napisał:

Ze świecami na pewno jest lipa bo przy Output Testach w VAG przy załączaniu przekaźnika świec światełko nie przygasa ani o trochę. Także albo wszystkie świece dead albo bezpiecznik - sprawdzę w weekend.

Nie warto wymienić śrub i wyregulować? :)

Najpierw zrób porządek ze swiecami,pompki zostaw narazie w spokoju 

Link to post
Share on other sites

mam małe pytanko w związku z tematemZnalazłem takie coś na necie i mam małe pytanko czy może mi ktoś z kolegów powiedzieć w przybliżeniu ile ta odległość powinna mieć bo chce sobie coś takiego zrobić. 10 cm? wystarczy?

Screenshot(4).png

Edited by Pieterb
Link to post
Share on other sites

hmm, nie uzyskawszy odpowiedzi zadecydowałem sam i zrobiłem trochę na oko, co z tego wyjdzie opiszę jak już będę po używaniu. Najwyżej ciut będę musiał poprzycinać.

pompkin.jpg

Link to post
Share on other sites

Witajcie,

 

pozwolę sobie odświeżyć temat. 1.9 AWX po wymianie naprawie pompek. wymiana uszczelnień oraz tych metalowych elementów od strony sprężyny. Wszystko poskręcane. Auto opala od strzała, jak jest zimny to chodzi równiutko. niestety jak się rozgrzeje to zaczyna telepać. Był błąd czujnika temperatury paliwa i podejrzewałem, że to przyczyna. Uszkodzony był przewód przy wtyczce. Po naprawie błąd skasowany ale niestety sytuacja z telepaniem nadal występuje. 

Gdzie szukać przyczyny?

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, paulosuc. napisał:

Gdzie szukać przyczyny?

pokaż logi a pewnie ktoś tam coś zauważy inaczej to tylko wróżenie.

Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, paulosuc. napisał:

drgania pojawiają się mniej więcej w chwili jak wartość na pierwszym i drugim przekroczy poziom "-1"

Nieprawda, problemem jest 3

Link to post
Share on other sites
W dniu 4.05.2021 o 16:38, paulosuc. napisał:

no tak... a w tym czasie 3 sięga maxa ;(

będę rozbierał i zobaczymy

i sprawa się wyjaśniła. na trzecim śruba dociskająca była luźna. Niestety zerwany gwint w głowicy. Czy ktoś może stosował tych rozwiązań naprawczych do gwintów wewnętrznych? Tak aby uniknąć demontażu głowicy

Link to post
Share on other sites

Pewnie nie jeden, zresztą spróbować zawsze warto. Jak nie to ściągnąć czapka zawsze pozostaje.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...