kondi30 0 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Witam, Jak w temacie, czy 2.0 TDI CR 143 KM jest na pasku czy ma łańcuch? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adbur 6 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Pasek i chyba wymiana przy 120 tys km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondi30 0 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Pasek i chyba wymiana przy 120 tys km. Dzięki za odpowiedź. Tak myślałem że VAG nie zrezygnuje z kasy za częci i wymianę paska. Widze że masz 3 literowe oznaczenie silnika, czyli auto sprzed października 2009. Nie wiesz może czy te pierwsze silnik na CR o oznaczeniu 3 literowym mają inną konstrukcje, niż 4 literowe, czy są bardziej awaryjne? Bo coś mi się obiło, że mają troche wspólnego z tymi wcześniejszymi na PD. Nie wiesz jak to jest? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil82 1 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Pasek i chyba wymiana przy 120 tys km. Dzięki za odpowiedź. Tak myślałem że VAG nie zrezygnuje z kasy za częci i wymianę paska. Widze że masz 3 literowe oznaczenie silnika, czyli auto sprzed października 2009. Nie wiesz może czy te pierwsze silnik na CR o oznaczeniu 3 literowym mają inną konstrukcje, niż 4 literowe, czy są bardziej awaryjne? Bo coś mi się obiło, że mają troche wspólnego z tymi wcześniejszymi na PD. Nie wiesz jak to jest? Pozdrawiam. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=186593.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się