Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Jaki rozrząd w 2.0 tdi CR 143KM


kondi30

Rekomendowane odpowiedzi

Pasek i chyba wymiana przy 120 tys km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasek i chyba wymiana przy 120 tys km.

Dzięki za odpowiedź. Tak myślałem że VAG nie zrezygnuje z kasy za częci i wymianę paska.

Widze że masz 3 literowe oznaczenie silnika, czyli auto sprzed października 2009. Nie wiesz może czy te pierwsze silnik na CR o oznaczeniu 3 literowym mają inną konstrukcje, niż 4 literowe, czy są bardziej awaryjne? Bo coś mi się obiło, że mają troche wspólnego z tymi wcześniejszymi na PD. Nie wiesz jak to jest?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasek i chyba wymiana przy 120 tys km.

Dzięki za odpowiedź. Tak myślałem że VAG nie zrezygnuje z kasy za częci i wymianę paska.

Widze że masz 3 literowe oznaczenie silnika, czyli auto sprzed października 2009. Nie wiesz może czy te pierwsze silnik na CR o oznaczeniu 3 literowym mają inną konstrukcje, niż 4 literowe, czy są bardziej awaryjne? Bo coś mi się obiło, że mają troche wspólnego z tymi wcześniejszymi na PD. Nie wiesz jak to jest?

Pozdrawiam.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=186593.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...