Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Świece się długo grzeją


jozek726

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie dziś podjechałem pod hale sportową byłem na niej moze godzinkę wychodzę, wchodzę do samochodu ( -12 stopni ) i długo nawet bardzo długo grzały mi się świece wcześniej tak nie było mimo to ze był mróz :gwizdanie: odpalam po długim czasie az kontrolka zgasła i auto poszło na wysokie obroty to je zgasiłem bo nie wiedziałem szybko co jest :kwasny: i od tego momentu grzeją mi sie bardzo długo świece ;( dodam ze czujnik temperatury i świece były wymienione niedawno :gwizdanie: radźcie coś :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz czy nie masz jakiegoś błędu

poza tym długo się grzeją, pojęcie względne, mi teraz też trochę się grzeją jak auto postoi parę godzin

(może któraś przestała grzać) kiedyś beru w innym aucie wymieniłem 2 komplety w jedną zimę :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz czy nie masz jakiegoś błędu

poza tym długo się grzeją, pojęcie względne, mi teraz też trochę się grzeją jak auto postoi parę godzin

(może któraś przestała grzać) kiedyś beru w innym aucie wymieniłem 2 komplety w jedną zimę :polew:

aju wczesniej grzały mi okolo 3 sekund a teraz ze 30 :gwizdanie:

moze poszła sie je...c jakaś świeca. kurde nie mam właśnie jak sprawdzić tego bo nie mam vaga a u mnie w mieście to takie mechaniki ze szkoda słów :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po czym sądzisz że świece grzeją długo? po kontrolce czy czekasz aż pyknie przekaźnik? po godzinie postoju ciepłego silnika świece nie powinny w ogóle grzać. ja bym odstawiał czujnik temp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po czym sądzisz że świece grzeją długo? po kontrolce czy czekasz aż pyknie przekaźnik? po godzinie postoju ciepłego silnika świece nie powinny w ogóle grzać. ja bym odstawiał czujnik temp

po kontrolce długo sie pali :gwizdanie: tylko ze czujnik temperatury był wymieniony na ory z ASO i niedawno:gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te obroty co poszły do góry? ale to zdarzyło sie jednorazowo ten pierwszy raz :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sterownik nie ma danych z czujnika temperatury to przyjmuje że jest w piz*u zimno :P i dlatego grzeje świece i podnosi obroty na ponad 1000

kurde ale bym wymieniony niedawno :kwasny:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde ale bym wymieniony niedawno :kwasny:

I co z tego? Niedawno wymieniałem u siebie G2/G62. Oczywiście kupiony oryginał w ASO.

Po zamontowaniu okazało się, że czujnik (mimo że nowy) jest jednak "walnięty" (różnica temp. miedzy G2 a G62 wynosiła ponad 10°C).

Znowu wymiana na następny i dopiero ten drugi działa tak jak trzeba.

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde ale bym wymieniony niedawno :kwasny:

I co z tego? Niedawno wymieniałem u siebie G2/G62. Oczywiście kupiony oryginał w ASO.

Po zamontowaniu okazało się, że czujnik (mimo że nowy) jest jednak "walnięty" (różnica temp. miedzy G2 a G62 wynosiła ponad 10°C).

Znowu wymiana na następny i dopiero ten drugi działa tak jak trzeba.

--

Pozdrawiam.

Sławek

no to czeka mnie wymiana :gwizdanie: jutro moze podjade na vaga do kumpla i zobacze czy coś pokaze :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój ma nówki świece i czekałem dzisiaj z 10 sekund, a auto stało od niedzieli w tych mrozach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój ma nówki świece i czekałem dzisiaj z 10 sekund, a auto stało od niedzieli w tych mrozach.

no widzisz właśnie o tym mówie. u mnie też tak było ale dzis coś odpierdzielił i grzeją sie ze 30 sekund a co dopiero z miasta wróciłem :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój ma nówki świece i czekałem dzisiaj z 10 sekund, a auto stało od niedzieli w tych mrozach.

no widzisz właśnie o tym mówie. u mnie też tak było ale dzis coś odpierdzielił i grzeją sie ze 30 sekund a co dopiero z miasta wróciłem :wallbash:

sprawdzic trzeba wtyczke od czujnika temperatury.ale prawdopodobnie uszkodzil sie sam czujnik.przerabialem to samo w audi a4 b6 kolegi gdzie mial identyczne objawy.

po podpieciu vaga wyskoczyl taki blad.(patrz zdjecie)

20110129144.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro jak kumpel bedzie mógł podjade do niego i zobaczymy co wyjdzie. dzięki za fote :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jozek co znaczy bardzo wysokie obroty (4tyś??) , jeżeli tak , to zobaczyłbym czy turbo (które ost. zmienialeś) czasem oleju nie sączy , mogło pójść trochę z paliwem i w wyniku wypalania oleju , silnik pracował na wysokich obrotach , już o tym czytałem gdzieś kiedyś :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jozek co znaczy bardzo wysokie obroty (4tyś??) , jeżeli tak , to zobaczyłbym czy turbo (które ost. zmienialeś) czasem oleju nie sączy , mogło pójść trochę z paliwem i w wyniku wypalania oleju , silnik pracował na wysokich obrotach , już o tym czytałem gdzieś kiedyś :cool1:

ales dowalil!!!

co ma turbo do tematu?-SWIECE DLUGO SIE GRZEJA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytaj ze zrozumieniem , pytam jozka o fakt wchodzenia auta na wysokie obroty a nie o świece :cool1: , bo to mnie bardziej by zmartwiło :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...