Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Świece się długo grzeją


jozek726

Rekomendowane odpowiedzi

Ive nie 4tyś obrotów nie było koło 2 tyś i to zrobiło sie jednorazowo w sumie dzis mi to sie stało wiec na pare odpaleń tylko raz te obroty poszły do góry :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to wymień czujnik temp podwójny i powinno być ok , sprawdź blędy vagiem wcześniej możliwe że będziesz miał błąd czujnika G62

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to wymień czujnik temp podwójny i powinno być ok , sprawdź blędy vagiem wcześniej możliwe że będziesz miał błąd czujnika G62

wymienie go chociaz ostatni był nowy :kwasny: zobaczymy co vag jutro pokaze :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytaj ze zrozumieniem , pytam jozka o fakt wchodzenia auta na wysokie obroty a nie o świece :cool1: , bo to mnie bardziej by zmartwiło :cool1:

chyba ty nie czytasz ze zrozumieniem i LOGIKA.

ale bez nerwow szanowny klubowiczu.

w pierwszym poscie napisal jozek ze swiece grzaly dlugo-dlaczego?

ano dlatego ze czujnik jak zle dziela albo jak nie jest podpiety to przy odpalaniu ecu daje dawke rozruchowa jak przy minus 40 i

jak jest silnik rozgrzany to wchodzi na bardzo wysokie obroty,ale do czasu dopuki sie ecu nie polapie ze czujnik jest uszkodzony i potem ecu bierze temp.od czujnika paliwa az do nastepnego zgaszenia silnika. :tongue4: i zapisuje w pamieci wyzej wymieniony blad zwiazany z g62

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano dlatego ze czujnik jak zle dziela albo jak nie jest podpiety to przy odpalaniu ecu daje dawke rozruchowa jak przy minus 40 i

jak jest silnik rozgrzany to wchodzi na bardzo wysokie obroty,ale do czasu dopuki sie ecu nie polapie ze czujnik jest uszkodzony i potem ecu bierze temp.od czujnika paliwa az do nastepnego zgaszenia silnika. :tongue4: i zapisuje w pamieci wyzej wymieniony blad zwiazany z g62

zgadzam się z Tobą kolego w 100% , szybko tylko skojarzyłem sytuację "nowego" turbo i wchodzenia silnika na wysokie obroty :) , stąd moje pytanie do Jozka :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano dlatego ze czujnik jak zle dziela albo jak nie jest podpiety to przy odpalaniu ecu daje dawke rozruchowa jak przy minus 40 i

jak jest silnik rozgrzany to wchodzi na bardzo wysokie obroty,ale do czasu dopuki sie ecu nie polapie ze czujnik jest uszkodzony i potem ecu bierze temp.od czujnika paliwa az do nastepnego zgaszenia silnika. :tongue4: i zapisuje w pamieci wyzej wymieniony blad zwiazany z g62

zgadzam się z Tobą kolego w 100% , szybko tylko skojarzyłem sytuację "nowego" turbo i wchodzenia silnika na wysokie obroty :) , stąd moje pytanie do Jozka :good:

:drunk::closed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę od siebie, że błędów może nie być - u mnie nie było.

Trzeba było sprawdzić temperaturę w kilku blokach i porównać - w dziale diagnostyka jest dokładny opis co oznacza dana różnica pomiędzy temperaturami.

Czujnik można oczywiście w ASO kupić, ale kiedyś widziałem dokładnie te same czujniki na allegro za połowę ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę od siebie, że błędów może nie być - u mnie nie było.

Trzeba było sprawdzić temperaturę w kilku blokach i porównać - w dziale diagnostyka jest dokładny opis co oznacza dana różnica pomiędzy temperaturami.

Czujnik można oczywiście w ASO kupić, ale kiedyś widziałem dokładnie te same czujniki na allegro za połowę ceny.

no jak byś widział taki czujnik na allegro za pol ceny to daj linka :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę od siebie, że błędów może nie być - u mnie nie było.

Trzeba było sprawdzić temperaturę w kilku blokach i porównać - w dziale diagnostyka jest dokładny opis co oznacza dana różnica pomiędzy temperaturami.

Czujnik można oczywiście w ASO kupić, ale kiedyś widziałem dokładnie te same czujniki na allegro za połowę ceny.

no jak byś widział taki czujnik na allegro za pol ceny to daj linka :wink4:

Szukał raczej nie będę, ale poszperaj.

Ja niestety utopiłem kasę w ASO, a tego samego dnia - mając numerek w ręku znalazłem na allegro.

Dokładnie to samo było - toćka w toćkę :decayed:

Szukaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to taki:

http://allegro.pl/czujnik-temperatury-skoda-vw-audi-seat-nowy-i1427689460.html

tylko nie ma uszczelki ale moze od starego podejdzie :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Aaaa, tzn. literka A na końcu to podobno do benzyny, ale nie pamiętam skąd mam tą informację i czy jest pewna.

Tak sobie teraz przypomniałem, że kiedyś nawet napisałem to i owo o temperaturze i czujniku - http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=131272.0;highlight=czujnik

Uszczelka to 5 zeta w ASO chyba - załóż lepiej nową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/czujnik-temperatury-audi-a3-a4-a6-a8-tt-seat-arosa-i1431512859.html

ten jest 10zł droższy ale wydaje sie pewniejszy i oryginalny

a ma ktoś fote gdzie w ajm znajduje sie ten czujnik???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to taki:

http://allegro.pl/czujnik-temperatury-skoda-vw-audi-seat-nowy-i1427689460.html

tylko nie ma uszczelki ale moze od starego podejdzie :mysli:

Radzę uważać z tego typu okazjami znajomy kupił sobie podobne zmartwienie na allegro. Różnił się od oryginalnego odcieniem koloru zielonego i czcionką w numeracji. Nie wykluczone, że część takich czujników trafia do ASO gdzie są zamieniane i łatwo można puścić go w obrót.

Dokładnie. Aaaa, tzn. literka A na końcu to podobno do benzyny, ale nie pamiętam skąd mam tą informację i czy jest pewna.

Tak sobie teraz przypomniałem, że kiedyś nawet napisałem to i owo o temperaturze i czujniku - http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=131272.0;highlight=czujnik

Uszczelka to 5 zeta w ASO chyba - załóż lepiej nową.

Jaka tam benzyna :naughty: Literka A dotyczy czujnika na wtyczkę półokrągłą natomiast bez tej literki czujnik jest na starszą wersję wtyczki kwadratowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to taki:

http://allegro.pl/czujnik-temperatury-skoda-vw-audi-seat-nowy-i1427689460.html

tylko nie ma uszczelki ale moze od starego podejdzie :mysli:

Radzę uważać z tego typu okazjami znajomy kupił sobie podobne zmartwienie na allegro. Różnił się od oryginalnego odcieniem koloru zielonego i czcionką w numeracji. Nie wykluczone, że część takich czujników trafia do ASO gdzie są zamieniane i łatwo można puścić go w obrót.

Dokładnie. Aaaa, tzn. literka A na końcu to podobno do benzyny, ale nie pamiętam skąd mam tą informację i czy jest pewna.

Tak sobie teraz przypomniałem, że kiedyś nawet napisałem to i owo o temperaturze i czujniku - http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=131272.0;highlight=czujnik

Uszczelka to 5 zeta w ASO chyba - załóż lepiej nową.

Jaka tam benzyna :naughty: Literka A dotyczy czujnika na wtyczkę półokrągłą natomiast bez tej literki czujnik jest na starszą wersję wtyczki kwadratowej.

No właśnie dlatego napisałem, że nie jestem pewien - kiedyś coś takiego wyczytałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego ten grugi link wydaje mi sie pewniejszy :gwizdanie: zobacz ASO i potrzymał mi moze miesiąc :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego ten grugi link wydaje mi sie pewniejszy :gwizdanie: zobacz ASO i potrzymał mi moze miesiąc :thumbdown:

Mam czujnik z ASO i służy mi już trzeci rok znajomy po przygodzie z allegro tez kupił w ASO i nie narzeka. Inny znajomy kupował czujnik na getem i też działa mu bezawaryjnie dlatego nie wykluczam podmian gdy na allegro pojawia się oryginalny po 30 zł i trzeba dobrze się przyglądnąć szczegółom aby rozpoznać podróbkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ma ktoś fote gdzie w ajm znajduje sie ten czujnik???

Jozek tutaj masz opisane:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0

sam to będziesz wymieniał? bo się też zastanawiam czy nie kupić :mysli:

tylko ciekawe czy dużo płynu ucieka po wyjęciu czujnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

059919501A a płynu ucieknie nie więcej jak pół litra. Uważać trzeba na zawleczkę bo jest z plastiku i lubi się łamać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ma ktoś fote gdzie w ajm znajduje sie ten czujnik???

Jozek tutaj masz opisane:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0

sam to będziesz wymieniał? bo się też zastanawiam czy nie kupić :mysli:

tylko ciekawe czy dużo płynu ucieka po wyjęciu czujnika?

o dzięki :notworthy: nie wiem czy sam musze zobaczyć co i jak dokładnie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...