Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o ocenę moich logów


-yogos-

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Bardzo proszę o spojrzenie na moje logi:

BS:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36138.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36137.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36139.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36140.html

Statyczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36164.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36162.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36158.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36165.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36157.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36163.html

Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36161.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36160.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36159.html

Dynamiczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36150.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36145.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36148.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36147.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36149.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36146.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kubus_36151.html

Błędów żadnych nie mam, oprócz EGR (jest zaślepiony).

Wiem już, że mam do wymiany termostat. Musiałem jeździć ostro przez pół godziny żeby zrobić 90st C (80st wg Vaga)do dynamicznych , a i tak przy statycznych temp zaczęła spadać.

W tym momencie mam dalej wrażenie, że turbo raz wcześniej wstaje, a raz później.

N75 wymieniony na N18, wężyki podciśnienia nowe.

Turbo było już na stole ale po odłączeniu od gruszki kierownice chodziły lekko i bez oporu (jak w powietrzu) - ew podejrzewam samą gruszkę bo z nią było ciężko ruszać sztangą.

Bardzo bym prosił również o ocenę w jakim stanie jest silnik, bo planuję na wiosnę parę zmian (turbo BRD, FMIC, pomp11 , wtryski216).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymien termostat i podreguluj zaplon.

Reszta jest dobrze.

W swietle tego ze masz robic moda i wymieniac sprezarke nic bym nie robil z obecną regulacja cisnienia doładowania (choc wcale nie jest zle).

Jak bedziesz robił turbo - wywal katalizator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za szybką odpowiedź.

Rozumiem, że wyregulowanie zapłonu to na podstawie 000BS drugie okienko ? Czy coś zupełnie innego?

A czy można coś powiedzieć o stanie silnika na podstawie tych logów ? Chodzi mi zużycie mechaniczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ambitne plany, aż taki jesteś rajdowiec :kox: nie zapomnij o większych tarczach z przodu

silnik zdrowy, na jednym logu 001 dynamicznym wykręciłeś 9,5s od 1700-4200obr wiec już miałem pisać że masz mocy ponad przeciętną ale pozostałe logi wypadły gorzej, widocznie 001 robiłeś z górki :) co nie zmienia stanu ze silnik zdrowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ambitne plany, aż taki jesteś rajdowiec, nie zapomnij o większych tarczach z przoduia stanu ze silnik zdrowy

To ze pakuje lepsze graty nie oznacza, ze chce zrobic 220 KM :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz dziękuję , nie spodziewałem się , że tak szybko odpowiecie.

Mam jeszcze jedno pytanie, a nie chcę zakładać osobnego wątku, bo bym tylko zaśmiecał.

Czy ktoś z Was jeździł dłużej na turbinach z BRD oferowanych przez olek_wroc ?

Wg tego co pisze turbiny ma prawie nowe po przebiegu ok 60 tys nie regenerowane.

Chodzi mi o to, że jest to najbardziej delikatna część planowanych modyfikacji, a autkiem chcę zrobić przynajmniej jeszcze 100-150tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...