mlodzian4 0 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Witam serdecznie mam takie pytanko pada mi turbo a chciałem zwiększyć troszkę możliwości mojego autka i planuje troszkę modyfikacji a zastanawiałem się na wymianą turbo na Arl ale ciężko znaleźć taka turbinę w dobrym stanie i kolega podsunął mi myśl aby założyć turbo od 2.0TDI 170KM i tutaj to was forumowicze pytanie jakie sa przeszkody żeby to zrobic i czy macie jakieś doświadczenie z tym pozdrawiam P.S. Jeżeli zdublowałem jakiś wątek to sorki ale jestem nowy na tym forum i nie wszedzie mam dostep Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Nie załozysz tego turbo, kolektor wydechowy jest pod 16v a ty masz 8V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodzian4 0 Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 a co mogę założyć zamiast tej arl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrocodileReggae 0 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 nowa ARL nie jest kosmicznie droga - po co kombinować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodzian4 0 Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 a masz jakies konkretne namiary na dobra arl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 a czy 2.0 Tdi 170km to nie ma oznaczenia BRD/BVA jeśli tak to spokojnie ją wrzucisz do twojego. Jednak sama turbina bez odpowiedniego softu nie wiele da, a nawet po założeniu pogorszy bo będziesz mieć sporego laga. W twoim silniku są słabe pompki proponuję również wymienić na mocniejsze. Moja propozycja to nowe pompki np od arl + turbo awx/brd i softm auta nie poznasz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrocodileReggae 0 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 jeśli nie zamierzasz wymieniać pompek to ARL jest optymalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisvv 0 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Pompki na dzien dobry bedzie seria. Pytanie jaki kolektor trzeba wsadzic aby zespolic turbinke od 170 z 1,9TDI ( BKC BXE ) Celowane jest do 170~180 ps ( wiadomo liczby nie sa najwazniejsze ) pisze czysto orientacyjnie Slyszalem ze od AFN czy od jakiegos 130 konnego TDIka nalezy uzyc kolektora . Rzekomo pasuje p&p. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Kolektor AFN,AWX, i calej reszty z turbinami vnt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisvv 0 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 O dokladnie tego szukalismy Dziekuje. Juz wczoraj znajomy dokladnie to samo polecil co ty potwierdziles Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrocodileReggae 0 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Celowane jest do 170~180 ps Wstaw ARL, będzie ładny dół... i mocy tyle ile zakładasz no i p&p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg_s 0 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Celowane jest do 170~180 ps Wstaw ARL, będzie ładny dół... i mocy tyle ile zakładasz no i p&p nowe turbo"ARL" to wydatek ok 2700zł...będzie trzeba tylko flasze pod wydech przerobić...a cała reszta ładnie podpasuje pamiętaj tylko o tym żeby zadbać o dobre chłodzenie oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodzian4 0 Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 co do chłodzenia oleju proponujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fahoo Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Witam Akurat tak sie skłąda ze namontowałem sie takich turbin w róznych silnikach afn,agr,asv,asz,btb turbo pasuje na kolektor awx afn.Spływ z awx afn .Zmianie podlega jedynie połaczenie str kompresora do ori przewodów Wracając do pytania odpowiadam ze turbo arl z uwagi na cieżką dostępnośc jak równierz specyficzne auta i ich użytkowników bedzie kiepskim pomysłem.Wszystkie które widziałem są po regeneracji,auta sa ostro pałowane. Kolejną sprawą jak juz wspomnieliście są słabe pompki.Turbo z arl czy brd nie bedzie dobrze działało z nimi ,konieczna wymiana pompek i soft. mlodzian4 zastanów się czy masz tyle pieniedzy.[br]Dopisany: 01 Marzec 2011, 07:35_________________________________________________porównanie turbin brd i gt 1749 która wieksza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się