Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę przeglądnąć LOGI


adik1983

Rekomendowane odpowiedzi

DYNAMICZNY GRUPY 003/008/011

Log (0 - 003,008,011)

STATYCZNE

Log (0 - 001)

Log (1 - 000)

Log (2 - 003)

Log (3 - 007)

Log (4 - 004)

Log (5 - 013,013)

Log (6 - 023)

prosze powiedziec co jest z TDI nietak

wyskakuje błąd 00519 g71

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

statyczny kąt wtrysku jest do poprawy

termostat obserwój na klimatroniku kanał 49, jak podczas jazdy nie bedzie miał nim 87C to masz do wymiany termostat

w turbo kierownice się przycinają, pojeździj ostro z tydzień :evil:, jak dalej auto bedzie wpadać w tryb awaryjny zapraszm z kompletem logów ponownie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do termostatu to mozwie że za mało sie rozgrzał i dlatego ja robiłem dynamiczen logi to miłem temp 90 stopni

i nie spadała choć przy -8 stopni C leciałem autem 140 także nie możliwe e termostat do wymiany po prostu nie był dogrzany[br]Dopisany: 24 Luty 2011, 11:58_________________________________________________oto komplet logów DYNAMICZNYCH

Log (0 - 003)

Log (1 - 004)

Log (2 - 001)

Log (3 - 011)

Log (4 - 008)

Log (5 - 010)

a tutaj jeszcze raz statyczny blok 007 wczesniej coś z tem sie nie zgadzao auto miałem niedogrzane

Log (0 - 007)

[br]Dopisany: 24 Luty 2011, 13:20_________________________________________________mysl że ktoś mi pomoże

błąd 00575 i 00519 g71

ale wykasowane i porobione logi poniżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na przyszłość rób logi na 3 biegu

termostat ok

do wymiany filtr paliwa

widać że rozgoniłeś zacinające się kierownice w turbo, jak problem będzie wracał lepiej wyczyścić turbo i mieć spokój na długo

nie szarpie minimalnie autem podczas przyspieszania?

masz katalizator?

zrób logi dynamiczne 003 010 011 od 1000obr bo zrobiłeś takie logi że nie widać jak wstaje turbo oraz zrób logi basic setting

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym katalizatorem to własnie nie wiem jak jest

a czy mozliwe jest to że założyłem w tamtym roku jakis badziewny filtr paliwa

i dlateko słabo zapodaje paliwo

a z tymi kierowniczkami to bedzie pewnie powracał problem

bo jak robiłem logi to przy pierwszym mi zamulił wykasowaliśmy błędy i po tem to juz smigał jak wariat

po 160 km/h

a wczeniej przy tych bełdach to max 110 szedł

dzieki kolego za pomoc

to zrobic jeszcze te trzy logi

ale do 1000 obrotów do 4000

tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaloguj na 2 biegu od 1500 obr do konca gaz przy 4.2tys zmien bieg i na 3 pociagnij go tez do 4tys.Zobrazuje to jak z tym turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...