Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

kolego, w tym samym poscie napisałem dlaczego i kiedy sie da to zrobić

wystroj pare samochodow na szerokopasmowce z lpg to bedziesz wiedzial, a nie wprowadzasz w blad setki ludzi, powinni banowac za takie rzeczy, wtedy kazdy by sie dwa razy zastanowil co pisze.

Ale oczywiscie kazdy madry gaziarz powie ze sie nie da. :grin:

To napisz jak jest i jak to się robi, przez pół roboty będę miał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam wszystkich, moj AEB ma strasznie mulowaty dół, auto dopiero zaczy na jechac po 3.5 tys. obrotach. Czy to wina zuzytego trubo? Mysle nad przesiadka na K03s, i odpowiednio dalej wiekszy IC moze i w przyszlosci wtryski/wydech. Moj cel to okolo maxymalnie 230 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, moj AEB ma strasznie mulowaty dół, auto dopiero zaczy na jechac po 3.5 tys. obrotach. Czy to wina zuzytego trubo? Mysle nad przesiadka na K03s, i odpowiednio dalej wiekszy IC moze i w przyszlosci wtryski/wydech. Moj cel to okolo maxymalnie 230 km.

fajnie. powodzenia w modach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korby JR są złe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a czy wtryski wystarcza 320 cc żeby podnieść moc do 210 km bez petlenia wtryskiwaczy czy szukać mocniejszych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli mnie google nie kłamie to do 220 maks, 210 powinno dać radę ale wczesniej pewnie turbo sie skonczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na regulatorze 3barowym stykaja a w b5 na 4ro troche wiecej jak 220 da rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje 320 obrobiły 212 KM więc spokojnie stykną do K03.

Tylko wtryskiem 320 i miałeś tą moc czy jeszcze inne mody były robione . Jeśli tak to jakie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DP 2.75", prawy IC z BEX oraz wtryski 320 - reszta seria. Z resztą więcej info: http://zakup-auta.blog.pl/2016/04/02/212-km-i-324-nm-w-audi-a4-1-8t/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co w tym dziwnego, miałem tyle samo na totalnej serii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg tematu etap budowy i podnoszenia mocy na forum naszym to 320cc w teori 240 hp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa no myślałem ze 200 to max na k03

Z tym że EGT jest bardzo wysokie a kolektor z turbo świecą na żółto :facepalm:

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam k03 wtrysk 320 drugi ic jade za tydzien na hamownie zobaczymy co będzie planowalem na okolo 200 ale teraz to juz nie wiem.. hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co się bawić :) wszyscy z tego co widzę i tak kończą bądź nie na fmic i hybrydzie ;) łącznie ze mną :) i wszyscy żałują że kilka razy płacili zamiast od razu zrobić porządnie :). Dev a Twoje turbo co miałem jeździ już w innym aucie więc w sumie już chyba z 2.5 roku i to bez luzów :). Więc ucinam spekulacje że hybrydy są na rok czy dwa ;).

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa no myślałem ze 200 to max na k03

Wszystko zależy w jakiej kondycji jest silnik i turbawka. Jak żeliwo popękane to już tak fajnie nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...