Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

zamontowalem pompe boscha 040 w koszyk. niestety paliwo sie mi cofa i bardzo ciezko pali. usunalem ten fabryczny zaworek na pompie na rzecz zwyklego krocca zgodnie z porada na grupach fb. niestety to nie pomoglo.
czy ma ktos może jakas sugestie co z tym zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie bede na dniach montowal fmica. Zestaw "dedykowany" (ta... jak cholera...) zawiera takie cudo:

http://scr.hu/4ay/meguh

Jak rozumiem mam w jakis cudowny sposob polaczyc ten metalowy krociec z plastikową DV'ką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie bede na dniach montowal fmica. Zestaw "dedykowany" (ta... jak cholera...) zawiera takie cudo:
http://scr.hu/4ay/meguh
Jak rozumiem mam w jakis cudowny sposob polaczyc ten metalowy krociec z plastikową DV'ką?
Powinieneś mieć do tego taki krótki silikonowy łącznik ale jak to podobno w dedykownych zestawach bywa ...

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dlatego jakby ktos sie zastanawial to omijac szerokim lukiem sklep fmic.pl - zupełnie nie rozumieja co znaczy slowo dedykowane. Flansze pod map sensor musialem wspawac sam, mocowanie fmica tez samemu kombinacje na ceownik, teraz jeszcze to laczenie dv.

 

Kupie grubszy przewod paliwowy i tak polacze najwyzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupywałem na stronie fmic od opasek przez cooler czy kute korby po turbine nigdy żadnych problemów, ale przed każdym zamówieniem zadzwoniłem tam i podowiadywałem się to czego w ogłoszeniu nie było jasne i mają bardzo kompetentnych ludzi przez co znalazłem zawsze to co chciałem, a jeśli nie mogli mi pomóc to odesłali mnie do kogoś kto mógł mi pomóc myślę, że jedynym problemem była komunikacja w Twoim przypadku, a raczej jej brak. Flansze pod map sensor czy pod bov przychodzą nie wspawane, ale to chyba standard. Polecam do nich zadzwonić naprawdę ogarnięci ludzie tam pracują.

 

Ja mam znowu pytanie do kolegi który wstawiał pompę boscha 044 czy mógł by się do mnie skontaktować na priv bo sam będę montował i jestem ciekaw jak to zamontowałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, TurboPL napisał:

Ja mam znowu pytanie do kolegi który wstawiał pompę boscha 044 czy mógł by się do mnie skontaktować na priv bo sam będę montował i jestem ciekaw jak to zamontowałeś.

http://www.mdracing.co.uk/gallery_rs4_bosch_044.asp - numer tam jest zły,  895201779H  jest poprawny. ja montowałem w ten kosz 40stkę i wszystko pasuje. może nie jakoś ciasno ale względnie w porządku. jedyny problem po tym montażu to cofające się paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, TurboPL napisał:

myślę, że jedynym problemem była komunikacja w Twoim przypadku, a raczej jej brak.

Ja natomiast myślę, że opis towaru jest po to - żeby było w 100% wiadomo co się kupuje i nie trzeba sie dopytywac 'czy na pewno', a sklep fmic.pl w moim przypadku pisze tak: 

Cytuj

Zestaw dedykowany do Audi A4 silnikiem 1.8T z lat produkcji 1998-2001 złożony jest z odpowiednio dociętych i wyprofilowanych rur oraz kolanek silikonowych i aluminiowych, intercooler posiada mocowania do karoserii. Zestaw zawiera wszystkie części niezbędne do prawidłowego montażu intercoolera w samochodzie.

Co jest jawnym kłamstwem, bo nie zawiera ani flanszy, ani systemu mocowania intercoolera ani nawet głupiego sylikonu na linii rura - zawór dv jak się okazuje. Ja nie płacze, mogłem zwrócić towar ale postanowiłem, że dokończę sobie sam to, co sklep fmic.pl kłamie, że oferuje i już, moja strata :) Dlatego ja nie polecam fmic.pl, bo nie polecam sklepow gdzie opis jest wklejony dla jaj, a jak chcesz miec 100% pewnosci to musisz sie dopytywac co oni wlasciwie sprzedaja, a czego nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie sprawa prosta skoro w opisie wyraźnie pisze 

16 minut temu, Unf napisał:

Zestaw zawiera wszystkie części niezbędne do prawidłowego montażu intercoolera w samochodzie.

To zadzwoń i niech zapłacą za spawanie i niech wyślą brakujące silikony ja na szczęście nie miałem z nimi problemów, ale to chyba dlatego, że widziałem pod każdym ogłoszeniem jest kopiuj wklej więc zadzwoniłem się dopytać. 

1 godzinę temu, mophk napisał:

http://www.mdracing.co.uk/gallery_rs4_bosch_044.asp - numer tam jest zły,  895201779H  jest poprawny. ja montowałem w ten kosz 40stkę i wszystko pasuje. może nie jakoś ciasno ale względnie w porządku. jedyny problem po tym montażu to cofające się paliwo.

Mi ta strona nie działa ale jeśli paliwo się cofa to może zaworek zwrotny? Żeby paliwo nie mogło wrócić stroną ciśnienia paliwa. A te pompy nie powinny być poza zbiornikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie sprawa prosta skoro w opisie wyraźnie pisze 
Mi ta strona nie działa ale jeśli paliwo się cofa to może zaworek zwrotny? Żeby paliwo nie mogło wrócić stroną ciśnienia paliwa. A te pompy nie powinny być poza zbiornikiem?
nie ma przeciwwskazań, tylko tyle ze ona (044) nie ma zwyklego ssaka, gdzie 040 ma sitko na całym dnie, co może się przyczynić do tego cofania paliwa.

zaworek zwrotny myslalem, nawt mam nr jakis od gregora ale nie montowalem, czekam aż koleś inny zamontuje i zda relacje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.08.2017 o 16:09, TurboPL napisał:

Jak dla mnie sprawa prosta skoro w opisie wyraźnie pisze 

To zadzwoń i niech zapłacą za spawanie i niech wyślą brakujące silikony ja na szczęście nie miałem z nimi problemów, ale to chyba dlatego, że widziałem pod każdym ogłoszeniem jest kopiuj wklej więc zadzwoniłem się dopytać. 

Mi ta strona nie działa ale jeśli paliwo się cofa to może zaworek zwrotny? Żeby paliwo nie mogło wrócić stroną ciśnienia paliwa. A te pompy nie powinny być poza zbiornikiem?

strona przeniesiona tutej: http://www.vwvortex.co.uk/gallery_rs4_bosch_044.asp 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra w końcu zbieram graty do mojej b6 (AVJ). plan jest na przynajmniej 260-280 koni.

Icek 230x550x65, tip 3", przepływka s3, dp 3"+przelot 2.5" myśle, turbina k04-064, wtryski i tu myśle 525cc (0280158117) +przejściówka ev1-ev6 lub 630cc (0280158123) i tu od razu jest ev1

Co do turbiny ew jakaś tańsza opcja by była na tyle wydajna? o czym zapomniałem? Sprzęgło może da rade narazie jest z awx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, dawid7737 napisał:

Dobra w końcu zbieram graty do mojej b6 (AVJ). plan jest na przynajmniej 260-280 koni.

Icek 230x550x65, tip 3", przepływka s3, dp 3"+przelot 2.5" myśle, turbina k04-064, wtryski i tu myśle 525cc (0280158117) +przejściówka ev1-ev6 lub 630cc (0280158123) i tu od razu jest ev1

Co do turbiny ew jakaś tańsza opcja by była na tyle wydajna? o czym zapomniałem? Sprzęgło może da rade narazie jest z awx

icuś mały raczej ale da rade. mi taki puchnie przy 200 :v 

turbo - hybryda z k03 od Geremiego i masz spokojnie 280-290.

wtryski - wydaje mi się że 460cc starczy. mam takie na sell bo miały być do mojego ale nie pykło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Icek na k04-064 da rade bo ona tak nie grzeje jak hybryda.

Kupuj hybryde, zrobisz 290KM na kilka miesięcy, a potem bedziesz regenerował turbo i szukał kolektora wydechowego, który nie pęka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dasz namiary na geremirgo bo nie wiem gdzie go znaleźć.., co do wtrysków gregor proponował 525


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, dawid7737 napisał:

Dasz namiary na geremirgo bo nie wiem gdzie go znaleźć.., co do wtrysków gregor proponował 525


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

bo gregor je uwielbia, wiesz, robi kopiuj wklej pod nie i gra gitara :V 

geremi: https://www.facebook.com/profile.php?id=100009582441211

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hybryda od geremiego na ~280KM + kolektor baran chinol nie wychodzą dużo taniej niż używane k04-064 a potencjał tej drugiej dużo większy i mniejsze temp więc lepiej takiej szukać ;) icek co podałeś jest odpowiedni tylko połowa będzie zderzakiem zasłonięta, warto rozciąć od strony turbo i wstawić kierownicę powietrza na górną partię :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie wiem w końcu co najlepiej pakować tą hybryde czy brać k04-064 albo jakiś garret? ale chciałbym się wyrobić w 9 tysiącach z setem także nwm co brać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema, pacjent 1.8t ANB tiptronik - czy samo kupno ECU z wersji 180km lub ECU z softem coś podciągnie w mocy? Jakie pasują? AJL, AJQ AUQ :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć ni z gruchy ni z pietruchy wyjadę z takim banalnym zapytaniem

Ile to wszystko kosztuje? Chcę zrobić modyfikację w moim Audi A4 B6 [BFB], ale nie mogę doszukać się kosztów konkretnych, a jak napisałem do gregor10 apropo mechaniki i do wrclaguna apropo wnętrza to niestety nie odpisują, od tygodnia bez odpowiedzi.

Chcę znać jakieś przybliżone koszty, bo chcę zacząć odkładać na to, a nie wiem ile.

Myślę o Stage2, a do tego zmiana wydechu i pewnie jakichś części tak, żeby uzyskać 225km i o zmianie tunelu środkowego na taki z ekranem, żeby wyglądało bardziej nowocześnie.

Może mi ktoś pomóc?

Pozdrawiam Krzysztof 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ChrisFalcon napisał:

Cześć ni z gruchy ni z pietruchy wyjadę z takim banalnym zapytaniem

Ile to wszystko kosztuje? Chcę zrobić modyfikację w moim Audi A4 B6 [BFB], ale nie mogę doszukać się kosztów konkretnych, a jak napisałem do gregor10 apropo mechaniki i do wrclaguna apropo wnętrza to niestety nie odpisują, od tygodnia bez odpowiedzi.

Chcę znać jakieś przybliżone koszty, bo chcę zacząć odkładać na to, a nie wiem ile.

Myślę o Stage2, a do tego zmiana wydechu i pewnie jakichś części tak, żeby uzyskać 225km i o zmianie tunelu środkowego na taki z ekranem, żeby wyglądało bardziej nowocześnie.

Może mi ktoś pomóc?

Pozdrawiam Krzysztof 

mysle że nie ma sensu bawic sie w pol srodki w stylu 225, ale z drugiej strony nie masz quattro...

 

co do cen to mniej wiecej to wyglada tak:

wydech 2k, od turbo z dwiema puszkami (na bazie a4 b5 q) w b6 sa chyba 3 albo 4 puchy wiec około 400zł/pucha wiecej
turbo 2k hybryda od geremiego (około do 4k hybryda z k04-64 u grzesia - ew używka nawet za mniej niz 1k pln
wtryski 200-800zł używane albo nowe
pompa paliwa nowa - 200zł bodaj, przy 300km+ moze wysiadać
sprzęgło 600zł + kevlar 150zł od awx (chyba w bfb pasuje, nie wiem)
tip 400
DP jesli wydech reszta seria 400-500
kolektor wydechowy jesli wiecej niz 270km bedziesz chciał - 300-1500 od żeliwnego chinola do barana od baq garage
fmic 1200-1700 zalezy u kogo robiony
sam program od 400zł (cena na zasadzie chyba, u Galetto) do 2k (u grzesia chyba)
nowy olej - 200
filtr oleju - 50 (kn polecam)
Nowy DV od cupry 710n
nowy n75 z opla 90zł

 

chyba mniej wiecej tyle. pewnie o czymś zapomniałem ale wg. mnie seryjne 150km 1.8t powinno od razu wjezdzać na 300km a nie jakies 150-200-225-250-270-300 poziomy. nie ma sensu robić czegoś tutaj na raty w sensie "zrobie teraz 230 a potem pomysle" bo poza wydechem prawie wszystko trzeba kompletowac nowe (wtryski, turbo chip, tip, sprzegło jak sie nie zrobiło kevlaru, wydech jak za mały itd)
 

 

czekam na hejty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...